Heips!
Olen tässä miettinyt lähiaikoina hankkia Playstation 3:mosen (40gb).
Kertokaas täällä omia kokemuksia/mielipiteitä, miinukset ja plussat, onko kannattavaa, ym. Playstation 3 (40gb)!
-Joni-
PS3 - Arvostelu!
21
3291
Vastaukset
- toiminut hyvin
Itse ostin vajaa vuosi sitten tuon 40gb mallin ja on toiminut mainiosti tähän mennessä. Mukava valikoima pelejä/blu-ray leffoja on jo tullut hankittua. Jos ei pelikoneeksi aio PS3:sta hankkia niin kannattaa hankkia se jo pelkästään blu-rayn takia. Esimerkiksi Amazon UK myy 3 leffa kahden hinnalla ja suuressa osassa on jopa suomi tekstit.
Ainoana miinuksena täytyy sanoa se että 40gb:n mallissa on ainoastaan 2 USB porttia.- toiminu ihan hyvin
vaikka mulla kyllä onkin ps3 60gb miinuksena siinä 40gb mallissa on että siinä ei toimi ps2 pelit siinä on vain 2 usb paikkaa ei oo muistikortin lukijoita vähemmän muistia ps1 pelit siinä muuten toimii ihan hyvä kone jos ei tarvi ps2 yhteensopivuutta itse ostin 60gb mallin sen takii että ps2 pelit toimii
- kalev kiero
osta usb hubi.itellä 6 portti usb hubi kiinni.
- ps3 käyttäjä
toiminu ihan hyvin kirjoitti:
vaikka mulla kyllä onkin ps3 60gb miinuksena siinä 40gb mallissa on että siinä ei toimi ps2 pelit siinä on vain 2 usb paikkaa ei oo muistikortin lukijoita vähemmän muistia ps1 pelit siinä muuten toimii ihan hyvä kone jos ei tarvi ps2 yhteensopivuutta itse ostin 60gb mallin sen takii että ps2 pelit toimii
mua on jo pidempään häirinny yks juttu. se kun kaikki sanoo et 40 gb mallis (ps3) ei toimi ps2 pelit. no kun ostin sen se aluks vitutti. aikani niitä pleikan valikoita tutkittuani löysin sieltä kohdan nimeltä memory card (ps/ps2) -työkalu. painoin siitä ja ihmettelin miksi siinä luki ps2??? no sieltä löytyi mahdollisuus tehdä ps3 sisäinen muistikortti mahdollisuuksina tietenkin ps ja ps2. ihmeellistä eikö... no loin sinne yhden muistikortin sekä ps että ps2 pelejä varten. sitten testasin ps2 peliä ja se toimi... vähän ihmettyttää nuo jutut jos kone sanoo muuta.
- temujin
ps3 käyttäjä kirjoitti:
mua on jo pidempään häirinny yks juttu. se kun kaikki sanoo et 40 gb mallis (ps3) ei toimi ps2 pelit. no kun ostin sen se aluks vitutti. aikani niitä pleikan valikoita tutkittuani löysin sieltä kohdan nimeltä memory card (ps/ps2) -työkalu. painoin siitä ja ihmettelin miksi siinä luki ps2??? no sieltä löytyi mahdollisuus tehdä ps3 sisäinen muistikortti mahdollisuuksina tietenkin ps ja ps2. ihmeellistä eikö... no loin sinne yhden muistikortin sekä ps että ps2 pelejä varten. sitten testasin ps2 peliä ja se toimi... vähän ihmettyttää nuo jutut jos kone sanoo muuta.
No sitten tuo ei ole 40gb-malli. :)
- Flopedi3
- Hittipelinä markkinoitu Lair oli totaalisen epäonnistunut yritelmä ja totaalinen floppi
- Muilla alustoilla erinomainen Orange Box oli PS3-versiona surkeas nykivä 10FPS tekele
- Heavenly Sword ei ollutkaan superpeli, vaan hädintuskin keskivertokamaa
- PS3:n urheilupelit ovat vain 30FPS kun muilla alustoilla ylletään ongelmitta 60FPS ruudunpäivitykseen
- Uncharted oli vain keskivertopeli ja menekki on ollut heikkoa
- Ratchet ja Clank floppasi surkeasti
- Superkonetehoja ei vieläkään ole löydetty
- Home osoittautui kömpelön tökeröksi viritelmäksi julkaisu siirrettiin kauas vuoden 2008 puolelle
- The Eye of Judgement tuli ja meni, ketään ei kiinnostanut
- PS3:n COD4 oli peliversioista graafisesti heikoin
- Assassin's Creedin PS3-version grafiikat jäivät selvästi jälkeen muista versioista
- GT5 ei ollutkaan muuta kuin tavallinen ajelupeli, lupaukset fotorealistisista grafiikoista lakaistiin vähin äänin maton alle
- Little big Planet on siirtynyt syksyyn
- GTA4 siirtyi PS3:n vuoksi kauas vuoden 2008 puolelle
- PS3 ei ole onnistunut kaventamaan kilpailevien pelikonsolien etumatkaa
Näiden lisäksi ei kannata satsata rahojaan jatkuvasti persnettoa tekevään yritykseen, joka ei tule tulevaisuudessa enää pärjäämään, vaan jää tökerösti muiden valmistajien käsikonsolien että kotikonsolien jalkoihin.- typerää kun on tyhmä
Ajatelkaas pisempää kaarta, ps2 muistaakseni teki vielä 3 vuoden jälkeenki ihan "kurapaskapelejä" tänne sopivalla kielellä ilmaistu, mutta kuitenkin ps3 alkaa vasta löytämään niitä koneensa tehoja pikkuhiljaa, joten alkaa näyttää samallaiselta kuin ps2 aikoina... ps3 win!!!
- Pelailija kuopio
"Ratchet ja Clank floppasi surkeasti" kerropa nyt miten se muka floppasi? itse olen pojan kanssa pelannut pelin läpi ja oli hyvä ja monipuolinen peli,poika pelailee sitä toiseen kertaan....Onhan cod4 ja gt 5 prologue täysin full hd pelejä.Ei mitään moittimista
- ps3 is best
Ps3 on kirinyt boxia kiinni jo huimasti ja jos katsotaan euroopan tilastoja Ps3 on myyty enemmän. Ps3 on myyty europassa jo 5 miljoona kappaletta enemmän kuin paskaboxia.
- elinkaari
ps3 is best kirjoitti:
Ps3 on kirinyt boxia kiinni jo huimasti ja jos katsotaan euroopan tilastoja Ps3 on myyty enemmän. Ps3 on myyty europassa jo 5 miljoona kappaletta enemmän kuin paskaboxia.
PS3:lle antaa rahalle vastinetta! Itselläni on tuo 60Gb, pari sixaxis-ohjainta, kaukosäädin ja liuta hyviä pelejä...en valita, varsinkaan kun sain koko systeemin viimeisten joukossa todella edullisesti!
Tosin, jos rahapulassa sen myyn, niin hinta on jo korkeampi (ei saa Suomesta enää)! Pelit kannattaa valita huolellisesti arvostelujen perusteella kyseiselle konsolille, eikä niistäkään pidä maksaa maltaita, kork. n. 45,- - fgsdfgdfgh
ps3 is best kirjoitti:
Valitettavasti PS3 on Euroopassa boxia jäljessä.
- oli mielestäni
ihan pirun hauska peli, kun pääsi yli siitä että lohikäärmeet "ampuvat sarjatulta", ja ohjaaminen on aluksi hankalaa.
- Hankittu
Noniin olen nyt varanut liikkeestä kyseisen konsolin, pitäisi huomenna hakea. :)
-Joni- - shotgan
PS3 40G vers. sisältää kaiken mitä pelaaja tarvitseekin 459€ ja bäkkinä 529€ jossa pari peliä ja bluray-leffa.
Ps2 pelit eivät kyseisessä konsolissa toimi, mutta jos se tärkeää niin miksi vaihtaa edes konsolia tai hävittää PS2 konsoli?
USB takaa vaikka kuinka paljon gigoja tallennukseen jos muka loppuu tila (buffalon 250G pocet-hdd maksaa 89€). Itse päivitin PS3:n USB-muistitikulla joka ladattu pc:n tiedostoihin PS-sivuilta. En ole vielä poikki huoneiston vetänyt nettijohtoa, ajan kysymys.
Kannattavuuteen sanon sen, että jos olet alle 18v niin jätä ja jos olet yli niin olet tietenkin ostanutkin konsolin jo :)- true PS3 fan...
Miks kaikki puhuvat aina ulkoisista kovalevyistä... Niitä ei tueta, ne ovat hitaita ja paskoja! Saman tien 2,5" 320Gb kovalevy, maksaa 189€ ja on erittän nopea!!!
- shotgan
true PS3 fan... kirjoitti:
Miks kaikki puhuvat aina ulkoisista kovalevyistä... Niitä ei tueta, ne ovat hitaita ja paskoja! Saman tien 2,5" 320Gb kovalevy, maksaa 189€ ja on erittän nopea!!!
??? omituisia mielipielitä sinulla todellakin.
Miksi?..................
Siis gigamäärää pitää olla kovalevyllä jotta nopeus on USB:n perus siirtonopeutta parempi? hah hah hah.
Buffalon 2,5" pelittää ihan ok 160G tilassa jonka ostin jo vuosi sitten.
Huomaan että olet asiaa tuntematon tyyppi,joten motiivejasi ihmetteln miksi vaivaa näet mölöttämiseen kun aikuiset juttua pitää yllä?
Kyllä todellakin tuetaan kaikkiin välineisiin jossa USB-liitäntä.
Ja moiset "samantien" on omituista kannatusta ilman perusteita? - ///timbe///
shotgan kirjoitti:
??? omituisia mielipielitä sinulla todellakin.
Miksi?..................
Siis gigamäärää pitää olla kovalevyllä jotta nopeus on USB:n perus siirtonopeutta parempi? hah hah hah.
Buffalon 2,5" pelittää ihan ok 160G tilassa jonka ostin jo vuosi sitten.
Huomaan että olet asiaa tuntematon tyyppi,joten motiivejasi ihmetteln miksi vaivaa näet mölöttämiseen kun aikuiset juttua pitää yllä?
Kyllä todellakin tuetaan kaikkiin välineisiin jossa USB-liitäntä.
Ja moiset "samantien" on omituista kannatusta ilman perusteita?Vielä viime viikolla pähkäilin, että ostaisiko ps2 seuraajaksi boxin vai tuon pleikkari 40G mallin. Päädyin pleikkariin ja tuttu kauppas myi 35 egellä buffalon 2.5"/160G kovon. Hyvät kaupat ja hyvä kone, olen enemmän kuin tyytyväinen.
- aina vaan
"Ps2 pelit eivät kyseisessä konsolissa toimi, mutta jos se tärkeää niin miksi vaihtaa edes konsolia tai hävittää PS2 konsoli?"
Onhan se tietenkin "hienoa" kun ikivanhaa, rumaa ja hajoamisherkkää PS2-haiskaa joutuu langallisine ohjaimineen päivineen pitämään käyttökunnossa, vaikka peliyhteensopivuuden olisi voinut hoitaa tyylikkäästi ps3:lla, kuten alunperin oli tarkoituskin.
- vrtvrtvrtv
no täytyy tunnnustaa että olen hieman pettynyt.
kai alan olee liian vanha pelailuun.
esim gta iv:ltä odotin paljon mutta peli on oikeastaan erittäin huono.
tarina on tietty hyvä ja pälä pälä.(jos haluan hyvän tarinan niin katson elokuvan)
gtaassa ei ole oikeastaan hirveesti pelattavaa.yksityiskohtia on paljon mutta ei se riitä.kaupunki on täynnä liikkeitä,kauppoja ja vaikka mitä mutta mihinkään ei pääse sisälle.tällä hetkellä mulla on rahaa siinä pelissä 200000 mutta sillä ei tee mitään.voi sillä ostaa aseita ja hamppareita.booorinngg.
tehtävät on tyyliin mene tuonne autolla ja tapa.
sitten on tuo fifa mitä olen mättänyt.peli on ihan hyvä mutta yli kolkyt peliä kaudessa alkaa vähän tylsistyttää.pelissä ei ole riittävästi syvyyttä.pelaajat ei loukkaannu aina kuin muutamaksi päiväksi.be a pro modi on vain 4 kautta.eli jos aloitat vaikka malmöstä niin neljässä kaudessa pitäisi noussa vaikka realiin.
nhl on ihan hyvä,mutta ei ole jaksanut pelata.
fight night on myös ihan hyvä mutta ajan myötä myös tosi tylsä.
home on aivan naurettava.
socom oli pettymys ainakin siltä osalta että kunnon suomiporukkaa ei ole.ja taitaa pelissä olla vain 5 mappia.tylsää.
nyt odotan rockstarin uutta ja sitten massice action gamea.
blu ray pelaa hyvin ja kuva on littutelkassa tosi hyvä.mutta leffat maksaa jotkut jopa 30e.liian kallista.
tomb raider,tylsä.....väännä vivusta niin ovi aukeaa.battlefield bad company naurettava...vastustajien päällä oleva punainen kolmio on todolla tyhmä ratkaisu.ajattele nyt ite että otat snipun ja menet jonnekkin hyvää pusikkoon sillä tähtäilee....??!!??punanen kolmio pään päällä???!! 11.
ja vielä että jos ammut puuhun aseella niin se on kyllä että se katkeaa.mutta jos ammut puollipasta vastustajaan niin ei kuole!!!11.- koko viesti
Et ole pleikkariin edes koskenut. Vittu. Siis oikeasti. Mene vaan takas sinne xboxpalstalle itkeen kun sulle tuli RROD!
- tietokone
XBOX on p,aska!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875