TEAKin ikäraja?

Tietäiskö joku..??

Mikä on sellainen 'epävirallinen' YLÄikäraja TEAKin näyttelijäntyön koulutusohjelmaan..??

Siellä sanotaan, että periaatteessa ei ole ikärajaa siellä yläpäässä, mutta käytännössähän siinä kai on joku..

6

5625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...usko

Kun sieltä sanotaan, että ikärajaa ei ole, niin sitä ei silloin ole PISTE.

• vaikkei olekaan

On siinä semmoinen joku juttu, jota ei kuitenkaan ole papereissa määritelty! Ei sinne kovin iäkkäitä oteta, mikä on hyvin ymmärrettävääkin.....

• hujakoilla

Kolmekymppisiä on päässyt sisään, yksi ystäväni oli 27-vuotiaana vielä neljännessä vaiheessa.. Jotain kolmenkympin luokkaa kuulopuheiden mukaan, kysele joltain siellä opiskelevalta.

• 333

nii sinnehän saattaa päästä jos on oikein lahjakas vaikka ei oliskaan käyny mitään koulutuksia tai lukioo tai mitään? ku mä oon vast 15 ja mä iha tosissani haluisin päästä ysin jälkeen jonnekkin TEAKin tyyliseen, niin mitä mun pitäis tehä? en asu edes stadissa mut silti..

• s
        333 kirjoitti:

nii sinnehän saattaa päästä jos on oikein lahjakas vaikka ei oliskaan käyny mitään koulutuksia tai lukioo tai mitään? ku mä oon vast 15 ja mä iha tosissani haluisin päästä ysin jälkeen jonnekkin TEAKin tyyliseen, niin mitä mun pitäis tehä? en asu edes stadissa mut silti..

jos on vasta 15, niin kannattaa mennä lukioon tai ammattikouluun ja samalla harrastaa ahkerasti (kunhan koulu ei kärsi) teatteria, ilmaisua, liikuntaa, musiikkia ja sitten kun lukio tai amis käyty niin sitten hakee teakiin tai nätyyn.

Ja kaikki te 15-18 vuotiaat nuoret, älkää olko niin hölmöjä kuin mä, kun en käyny lukiota/amista teidän ikäisenä. 3 vuotta menee nopeesti ja kun olet lukion tai amiksen käyny voit hakea jatko opiskelemaan. korkeakouluihin ja yliopistoihin vaaditaan pohjakoulutukseks jompikumpi.

• Mummuteininä
        s kirjoitti:

jos on vasta 15, niin kannattaa mennä lukioon tai ammattikouluun ja samalla harrastaa ahkerasti (kunhan koulu ei kärsi) teatteria, ilmaisua, liikuntaa, musiikkia ja sitten kun lukio tai amis käyty niin sitten hakee teakiin tai nätyyn.

Ja kaikki te 15-18 vuotiaat nuoret, älkää olko niin hölmöjä kuin mä, kun en käyny lukiota/amista teidän ikäisenä. 3 vuotta menee nopeesti ja kun olet lukion tai amiksen käyny voit hakea jatko opiskelemaan. korkeakouluihin ja yliopistoihin vaaditaan pohjakoulutukseks jompikumpi.

Mä olen eri mieltä. On ihan hassun näköistä, kun 30 vuotiaat esittää tv-sarjoissa teiniä. Kaiken ikäisiä tarvitaan koulutukseen...
        Jos on lahjakas niin se kyllä huomataan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      350
      8948
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2581
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2368
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1552
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1401
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1347
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1320
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1227
    Aihe