TEAKin ikäraja?

Tietäiskö joku..??

Mikä on sellainen 'epävirallinen' YLÄikäraja TEAKin näyttelijäntyön koulutusohjelmaan..??

Siellä sanotaan, että periaatteessa ei ole ikärajaa siellä yläpäässä, mutta käytännössähän siinä kai on joku..

6

6195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...usko

Kun sieltä sanotaan, että ikärajaa ei ole, niin sitä ei silloin ole PISTE.

• vaikkei olekaan

On siinä semmoinen joku juttu, jota ei kuitenkaan ole papereissa määritelty! Ei sinne kovin iäkkäitä oteta, mikä on hyvin ymmärrettävääkin.....

• hujakoilla

Kolmekymppisiä on päässyt sisään, yksi ystäväni oli 27-vuotiaana vielä neljännessä vaiheessa.. Jotain kolmenkympin luokkaa kuulopuheiden mukaan, kysele joltain siellä opiskelevalta.

• 333

nii sinnehän saattaa päästä jos on oikein lahjakas vaikka ei oliskaan käyny mitään koulutuksia tai lukioo tai mitään? ku mä oon vast 15 ja mä iha tosissani haluisin päästä ysin jälkeen jonnekkin TEAKin tyyliseen, niin mitä mun pitäis tehä? en asu edes stadissa mut silti..

• s
        333 kirjoitti:

nii sinnehän saattaa päästä jos on oikein lahjakas vaikka ei oliskaan käyny mitään koulutuksia tai lukioo tai mitään? ku mä oon vast 15 ja mä iha tosissani haluisin päästä ysin jälkeen jonnekkin TEAKin tyyliseen, niin mitä mun pitäis tehä? en asu edes stadissa mut silti..

jos on vasta 15, niin kannattaa mennä lukioon tai ammattikouluun ja samalla harrastaa ahkerasti (kunhan koulu ei kärsi) teatteria, ilmaisua, liikuntaa, musiikkia ja sitten kun lukio tai amis käyty niin sitten hakee teakiin tai nätyyn.

Ja kaikki te 15-18 vuotiaat nuoret, älkää olko niin hölmöjä kuin mä, kun en käyny lukiota/amista teidän ikäisenä. 3 vuotta menee nopeesti ja kun olet lukion tai amiksen käyny voit hakea jatko opiskelemaan. korkeakouluihin ja yliopistoihin vaaditaan pohjakoulutukseks jompikumpi.

• Mummuteininä
        s kirjoitti:

jos on vasta 15, niin kannattaa mennä lukioon tai ammattikouluun ja samalla harrastaa ahkerasti (kunhan koulu ei kärsi) teatteria, ilmaisua, liikuntaa, musiikkia ja sitten kun lukio tai amis käyty niin sitten hakee teakiin tai nätyyn.

Ja kaikki te 15-18 vuotiaat nuoret, älkää olko niin hölmöjä kuin mä, kun en käyny lukiota/amista teidän ikäisenä. 3 vuotta menee nopeesti ja kun olet lukion tai amiksen käyny voit hakea jatko opiskelemaan. korkeakouluihin ja yliopistoihin vaaditaan pohjakoulutukseks jompikumpi.

Mä olen eri mieltä. On ihan hassun näköistä, kun 30 vuotiaat esittää tv-sarjoissa teiniä. Kaiken ikäisiä tarvitaan koulutukseen...
        Jos on lahjakas niin se kyllä huomataan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4458
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      156
      3352
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2667
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2584
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      133
      2487
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1721
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1590
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      38
      1293
    Aihe