Scientologia...

Futurevision

Scientologia ei opeta mitään, se vain muistuttaa, sillä siinä oleva tieto on ollut sinulla itselläsi koko ajan:)

50

1660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scientologia ei opeta mitään, se vie rahasi, aikasi ja mielenrauhasi intensiivisellä aivopesulla ja painostuksella:)

      • Väiskis

        Niin vieki:) Ja Aku Ankka on setäsi:)


    • Huhhahhei

      kaipaa hiukan pystyvämpiä sanankäyttäjiä markkinoimaan lahkopulputustaan muillekin, kuin jo hurahtaneille noin kahdellekymmenelle suomisceidolle.

      • pahantekijöille

        älä kadehdi jumalattomia, sillä pahoilla ei ole tulevaisuutta ja jumalattoman lamppu sammuu.


      • Väiskis

        Niin kaipaaki:) Jari Sarasvuohan on suosikkisi:)


      • Huhhahhei
        Väiskis kirjoitti:

        Niin kaipaaki:) Jari Sarasvuohan on suosikkisi:)

        olet melko huono. Treeniä.


    • Muistuttaja

      Scientologia lupaa noin, mutta sekin on aiemmin olemassaolleiden tietojen kopio.

      Scientologia on heikko muistuttaja, mutta kovasti kaupattu. Myynti tosin sattuu nykyään olemaan laskusuunnassa.

      • Väiskis

        Niin onki:) Tutkittu on ja havaintoja tehty eri uskonnoista/filosofioista ja siellä olevien asioiden paikkansapitävyydestä. Kertoohan L.Ron Hubbard siitä kirjoissaankin:)


      • Muistuttaja
        Väiskis kirjoitti:

        Niin onki:) Tutkittu on ja havaintoja tehty eri uskonnoista/filosofioista ja siellä olevien asioiden paikkansapitävyydestä. Kertoohan L.Ron Hubbard siitä kirjoissaankin:)

        "Tutkittu on ja havaintoja tehty eri uskonnoista/filosofioista ja siellä olevien asioiden paikkansapitävyydestä."

        Scientologia on kopiota vähän sieltä ja täältä.

        Ei oikein tutkimusta, vaan keräelmää.


    • Operating Thetan

      >>Scientologia ei opeta mitään, se vain muistuttaa, sillä siinä oleva tieto on ollut sinulla itselläsi koko ajan:)

      • ACD

        >>Fiksu ihminen ei siis scientologiaan sekaannu, vaan käyttää tuota saatavilla olevaa tietoaan. Vai mitä?


      • Huhhahhei
        ACD kirjoitti:

        >>Fiksu ihminen ei siis scientologiaan sekaannu, vaan käyttää tuota saatavilla olevaa tietoaan. Vai mitä?

        muuten maksaa koko putki OT-kasiksi asti Suomessa? Muutaman kympin? Buahha.


      • Muistuttaja
        ACD kirjoitti:

        >>Fiksu ihminen ei siis scientologiaan sekaannu, vaan käyttää tuota saatavilla olevaa tietoaan. Vai mitä?

        ACD on harjoitellut hyvin myyntipuheensa. Oikein sujuvaa ja näyttää vallan uskottavalta.

        Myyntipuheet ovat ihan hyvässä kunnossa.

        Mutta, mutta.

        Missä ovat tulokset?

        Niitä on odotettu noin 60 vuotta, eikä ole vieläkä näkynyt.

        Amerikkalainen näyttelijä Jason Benghe kyseli sitä samaa muutaman sadan tuhannen dollarin ja 15 vuoden jälkeen. Siinä ajassa ja sillä rahalla ei löytynyt sitä mitä luvattiin. Hän pyysikin, että "näyttäkää minulle yksikin clear". Itse hän oli suoritellut OT:t ja jättänyt scientologian tuota kysellessään.

        Kirkon omien tiedotteiden mukaan tietysti on tuloksia ja niihin se ACD:kin uskoo. Pakko tukeutua kirkon tiedotteisiin, kun ei näy todellisuudessa.

        Clearit ja OT:t katoavat muutaman vuoden sisään scientologiasta. Selityksenä kerrotaan, että saivat mitä hakivat ja jatkavat onnellisina elämäänsä. Kuinka uskottavaa tuo on?

        Kuten täällä joku totesi, olisi uskottavampaa, että kyseiset henkilöt olisivat scientologian aktiivisia kannattajia.

        Mutta, mutta eivätpä ole.

        ACD on paljastunut valehtelijaksi jo monta kertaa. Kuinka on silloin luotettavuuden laita? Olivat myyntipuheet hyvin harjoitellut, tai eivät.


      • Äksä...
        Muistuttaja kirjoitti:

        ACD on harjoitellut hyvin myyntipuheensa. Oikein sujuvaa ja näyttää vallan uskottavalta.

        Myyntipuheet ovat ihan hyvässä kunnossa.

        Mutta, mutta.

        Missä ovat tulokset?

        Niitä on odotettu noin 60 vuotta, eikä ole vieläkä näkynyt.

        Amerikkalainen näyttelijä Jason Benghe kyseli sitä samaa muutaman sadan tuhannen dollarin ja 15 vuoden jälkeen. Siinä ajassa ja sillä rahalla ei löytynyt sitä mitä luvattiin. Hän pyysikin, että "näyttäkää minulle yksikin clear". Itse hän oli suoritellut OT:t ja jättänyt scientologian tuota kysellessään.

        Kirkon omien tiedotteiden mukaan tietysti on tuloksia ja niihin se ACD:kin uskoo. Pakko tukeutua kirkon tiedotteisiin, kun ei näy todellisuudessa.

        Clearit ja OT:t katoavat muutaman vuoden sisään scientologiasta. Selityksenä kerrotaan, että saivat mitä hakivat ja jatkavat onnellisina elämäänsä. Kuinka uskottavaa tuo on?

        Kuten täällä joku totesi, olisi uskottavampaa, että kyseiset henkilöt olisivat scientologian aktiivisia kannattajia.

        Mutta, mutta eivätpä ole.

        ACD on paljastunut valehtelijaksi jo monta kertaa. Kuinka on silloin luotettavuuden laita? Olivat myyntipuheet hyvin harjoitellut, tai eivät.

        että mitähän helvettiä tämä taas tarkoittaa?

        "Amerikkalainen näyttelijä Jason Benghe kyseli sitä samaa muutaman sadan tuhannen dollarin ja 15 vuoden jälkeen. Siinä ajassa ja sillä rahalla ei löytynyt sitä mitä luvattiin. Hän pyysikin, että "näyttäkää minulle yksikin clear". Itse hän oli suoritellut OT:t ja jättänyt scientologian tuota kysellessään. "

        Ja miksikähän hän sitten atestoi kaiken maailman tasoja ja tiloja, kun kerta ei mitään saavuttanut? Aika epärehellistä toimintaa hänen puoleltaan, sanoisin. Eikähän sellaisella asenteella tietysti mitään saavutetakaan. Ei pidä yleistää. Kaikki eivät ole epärehellisiä.

        Ei sitten muuta tällä kertaa...


      • ha ha haaaa
        Äksä... kirjoitti:

        että mitähän helvettiä tämä taas tarkoittaa?

        "Amerikkalainen näyttelijä Jason Benghe kyseli sitä samaa muutaman sadan tuhannen dollarin ja 15 vuoden jälkeen. Siinä ajassa ja sillä rahalla ei löytynyt sitä mitä luvattiin. Hän pyysikin, että "näyttäkää minulle yksikin clear". Itse hän oli suoritellut OT:t ja jättänyt scientologian tuota kysellessään. "

        Ja miksikähän hän sitten atestoi kaiken maailman tasoja ja tiloja, kun kerta ei mitään saavuttanut? Aika epärehellistä toimintaa hänen puoleltaan, sanoisin. Eikähän sellaisella asenteella tietysti mitään saavutetakaan. Ei pidä yleistää. Kaikki eivät ole epärehellisiä.

        Ei sitten muuta tällä kertaa...

        niinpä niin - hän toimi kuten muutkin - uskoi aikansa ja huomasi sitten, ettei hommassa ollutkaan mitään todellista. kaikki eivät kai sitten huomaa.

        nyt hän kyselee, että näyttäkää minulle yksi clear - jos et ymmärrä kysymyksen tarkoitusta, ei voi mitään

        epärehellisyydestä ei todellakaan ole kysymys - joten syyttelysi on huti

        syyttely kai vastaa paremmin tarkoitusperiäsi.

        sen sijaan hän on avoin ja rehellinen kertoessaan tosille, että ei siellä ollutkaan mitään - katso vaikka ne videot, jotka ovat tarjolla youtubessa


      • muuttaa
        Äksä... kirjoitti:

        että mitähän helvettiä tämä taas tarkoittaa?

        "Amerikkalainen näyttelijä Jason Benghe kyseli sitä samaa muutaman sadan tuhannen dollarin ja 15 vuoden jälkeen. Siinä ajassa ja sillä rahalla ei löytynyt sitä mitä luvattiin. Hän pyysikin, että "näyttäkää minulle yksikin clear". Itse hän oli suoritellut OT:t ja jättänyt scientologian tuota kysellessään. "

        Ja miksikähän hän sitten atestoi kaiken maailman tasoja ja tiloja, kun kerta ei mitään saavuttanut? Aika epärehellistä toimintaa hänen puoleltaan, sanoisin. Eikähän sellaisella asenteella tietysti mitään saavutetakaan. Ei pidä yleistää. Kaikki eivät ole epärehellisiä.

        Ei sitten muuta tällä kertaa...

        Voisit sinäkin muuttaa nimimerkkisi
        rehellisemmäksi: "Aktiivinen"
        Tai ehkä: "TulevaÄksä"


      • Huhahhhei
        Äksä... kirjoitti:

        että mitähän helvettiä tämä taas tarkoittaa?

        "Amerikkalainen näyttelijä Jason Benghe kyseli sitä samaa muutaman sadan tuhannen dollarin ja 15 vuoden jälkeen. Siinä ajassa ja sillä rahalla ei löytynyt sitä mitä luvattiin. Hän pyysikin, että "näyttäkää minulle yksikin clear". Itse hän oli suoritellut OT:t ja jättänyt scientologian tuota kysellessään. "

        Ja miksikähän hän sitten atestoi kaiken maailman tasoja ja tiloja, kun kerta ei mitään saavuttanut? Aika epärehellistä toimintaa hänen puoleltaan, sanoisin. Eikähän sellaisella asenteella tietysti mitään saavutetakaan. Ei pidä yleistää. Kaikki eivät ole epärehellisiä.

        Ei sitten muuta tällä kertaa...

        Benghe "ei saavuttanut mitään", miksi hänet todettiin todennäköisesti useammankin ajatuspoliisin (auditoijan, jos ei auennut) voimin OT-kasiksi? Eikö häntä kiinnostanutkaan kaikki se yli-inhimillisyys, mitä OT-8 tuo tullessaan? Kuolemattomuus, riippumattomuus ruumiista, kyky kävellä seinien läpi ja tehdä astraalimatkoja vieraille planeetoille... Miksi ihmeessä joku moiset taidot hylkäisi?

        Kysyt, miksi suorittaa jotain, jos ei mitään saavuta. Kysyähän tietenkin pitäisi, miksei SAAVUTA mitään, vaikka SUORITTI kaiken ja hyväksytysti?


      • Äksä...
        ha ha haaaa kirjoitti:

        niinpä niin - hän toimi kuten muutkin - uskoi aikansa ja huomasi sitten, ettei hommassa ollutkaan mitään todellista. kaikki eivät kai sitten huomaa.

        nyt hän kyselee, että näyttäkää minulle yksi clear - jos et ymmärrä kysymyksen tarkoitusta, ei voi mitään

        epärehellisyydestä ei todellakaan ole kysymys - joten syyttelysi on huti

        syyttely kai vastaa paremmin tarkoitusperiäsi.

        sen sijaan hän on avoin ja rehellinen kertoessaan tosille, että ei siellä ollutkaan mitään - katso vaikka ne videot, jotka ovat tarjolla youtubessa

        Miksi ihmeessä tämä symppis kaveri vahvisti olevansa clear, jos ei kerta ollut saavuttanut mitään? Valitettavasti/onneksi vastuu henkisestä kehityksestä kuuluu ihmiselle itselleen, eikä auditoijille tai guruille.

        "nyt hän kyselee, että näyttäkää minulle yksi clear - jos et ymmärrä kysymyksen tarkoitusta, ei voi mitään"

        Ymmärrän kysymyksen paremmin kuin luuletkaan. Ja hänellä ON pointti. Olen kuitenkin eri mieltä siitä, ettei heitä olisi lainkaan. Kyllä heitä on.

        "sen sijaan hän on avoin ja rehellinen kertoessaan tosille, että ei siellä ollutkaan mitään "

        Rehellinen vähän myöhään. Too little too late.


      • Äksä...
        muuttaa kirjoitti:

        Voisit sinäkin muuttaa nimimerkkisi
        rehellisemmäksi: "Aktiivinen"
        Tai ehkä: "TulevaÄksä"

        Määrittele Äksä.


      • Äksä...
        Huhahhhei kirjoitti:

        Benghe "ei saavuttanut mitään", miksi hänet todettiin todennäköisesti useammankin ajatuspoliisin (auditoijan, jos ei auennut) voimin OT-kasiksi? Eikö häntä kiinnostanutkaan kaikki se yli-inhimillisyys, mitä OT-8 tuo tullessaan? Kuolemattomuus, riippumattomuus ruumiista, kyky kävellä seinien läpi ja tehdä astraalimatkoja vieraille planeetoille... Miksi ihmeessä joku moiset taidot hylkäisi?

        Kysyt, miksi suorittaa jotain, jos ei mitään saavuta. Kysyähän tietenkin pitäisi, miksei SAAVUTA mitään, vaikka SUORITTI kaiken ja hyväksytysti?

        "Kysyt, miksi suorittaa jotain, jos ei mitään saavuta. Kysyähän tietenkin pitäisi, miksei SAAVUTA mitään, vaikka SUORITTI kaiken ja hyväksytysti? "

        Tuo on pitkästä aikaa oikein hyvä kysymys, johon minä oikeasti haluaisin saada vastauksen.

        Mutta - ja nyt sinulla on lupa istua ja nauraa:

        Ehkä hänelle ei oltu kerrottu, että OT-tasot ovat vain pre-OT-tasoja = tasoja, jotka vain valmistavat noihin mahtaviin kykyihin. Oikeat OT-tasot tulevat vasta myöhemmin ja niitä ei ole vielä julkaistu.

        Naurattaako?


      • ceido
        Äksä... kirjoitti:

        "Kysyt, miksi suorittaa jotain, jos ei mitään saavuta. Kysyähän tietenkin pitäisi, miksei SAAVUTA mitään, vaikka SUORITTI kaiken ja hyväksytysti? "

        Tuo on pitkästä aikaa oikein hyvä kysymys, johon minä oikeasti haluaisin saada vastauksen.

        Mutta - ja nyt sinulla on lupa istua ja nauraa:

        Ehkä hänelle ei oltu kerrottu, että OT-tasot ovat vain pre-OT-tasoja = tasoja, jotka vain valmistavat noihin mahtaviin kykyihin. Oikeat OT-tasot tulevat vasta myöhemmin ja niitä ei ole vielä julkaistu.

        Naurattaako?

        No tempaseppa nekin läpi ensin niin kyllä se siitä sitten


      • Huhhahhei
        Äksä... kirjoitti:

        "Kysyt, miksi suorittaa jotain, jos ei mitään saavuta. Kysyähän tietenkin pitäisi, miksei SAAVUTA mitään, vaikka SUORITTI kaiken ja hyväksytysti? "

        Tuo on pitkästä aikaa oikein hyvä kysymys, johon minä oikeasti haluaisin saada vastauksen.

        Mutta - ja nyt sinulla on lupa istua ja nauraa:

        Ehkä hänelle ei oltu kerrottu, että OT-tasot ovat vain pre-OT-tasoja = tasoja, jotka vain valmistavat noihin mahtaviin kykyihin. Oikeat OT-tasot tulevat vasta myöhemmin ja niitä ei ole vielä julkaistu.

        Naurattaako?

        kuvittelen, mikä ruuhka Venukselle tulee, kun kaikki oravoitujenkin OT:den suorittajat tunkevat sinne yhtä aikaa. Tai vaihtoehtoisesti hoksaavat, että perskeles, nimetäänpä nämä nyt semiprecanditate-OT tasoiksi, joita pitää tankata 16 leveliä lisää ja kovaan hintaan, koska Clearwateriin tarvitaan uusia kullattuja vessankaakeleita highexecutivesuperOTcommand-wc:hen.


      • www.
        Muistuttaja kirjoitti:

        ACD on harjoitellut hyvin myyntipuheensa. Oikein sujuvaa ja näyttää vallan uskottavalta.

        Myyntipuheet ovat ihan hyvässä kunnossa.

        Mutta, mutta.

        Missä ovat tulokset?

        Niitä on odotettu noin 60 vuotta, eikä ole vieläkä näkynyt.

        Amerikkalainen näyttelijä Jason Benghe kyseli sitä samaa muutaman sadan tuhannen dollarin ja 15 vuoden jälkeen. Siinä ajassa ja sillä rahalla ei löytynyt sitä mitä luvattiin. Hän pyysikin, että "näyttäkää minulle yksikin clear". Itse hän oli suoritellut OT:t ja jättänyt scientologian tuota kysellessään.

        Kirkon omien tiedotteiden mukaan tietysti on tuloksia ja niihin se ACD:kin uskoo. Pakko tukeutua kirkon tiedotteisiin, kun ei näy todellisuudessa.

        Clearit ja OT:t katoavat muutaman vuoden sisään scientologiasta. Selityksenä kerrotaan, että saivat mitä hakivat ja jatkavat onnellisina elämäänsä. Kuinka uskottavaa tuo on?

        Kuten täällä joku totesi, olisi uskottavampaa, että kyseiset henkilöt olisivat scientologian aktiivisia kannattajia.

        Mutta, mutta eivätpä ole.

        ACD on paljastunut valehtelijaksi jo monta kertaa. Kuinka on silloin luotettavuuden laita? Olivat myyntipuheet hyvin harjoitellut, tai eivät.

        On mielenkiintoista lukea juuri ACD:n kirjoitukset, kun niissä on aina jokin järki, oli "myyntipuheita" tai eivät. Sekin on totta, että jonkin asian kalleus on kiinni siitä paljonko on rahaa. Olen samaa mieltä kanssasi, että ACD osaa asiansa hyvin. Johtuneekohan scientologiasta?


      • Taisipa
        Äksä... kirjoitti:

        "Kysyt, miksi suorittaa jotain, jos ei mitään saavuta. Kysyähän tietenkin pitäisi, miksei SAAVUTA mitään, vaikka SUORITTI kaiken ja hyväksytysti? "

        Tuo on pitkästä aikaa oikein hyvä kysymys, johon minä oikeasti haluaisin saada vastauksen.

        Mutta - ja nyt sinulla on lupa istua ja nauraa:

        Ehkä hänelle ei oltu kerrottu, että OT-tasot ovat vain pre-OT-tasoja = tasoja, jotka vain valmistavat noihin mahtaviin kykyihin. Oikeat OT-tasot tulevat vasta myöhemmin ja niitä ei ole vielä julkaistu.

        Naurattaako?

        Joillekin tuntuu paljastuvan, onhan aika kasapäin OT-kahdeksikkoja jättänyt scientologian.

        OT8:n piti kyllä avata jo jotain kykyä vaikuttaa materiaan, näin sitä myytiin. Amerikassa kuulin sanottavan, että voivat pysäyttää ydinohjuksen, mutta se oli myyjän puhetta se. OT7:ään asti oli pre-tasoja. Jos et halua määritellä pre:ksi kaikkea ennen viimeistä mahdollista.

        Monet freezonilaiset, jotka ovat hyvin perillä asioista sanovat, että scientologiakirkolla ei ole aitoa OT8:aa, siksi se ei toimi ja siksi on paljon ongelmia. Lisäksi scientologiakirkolla ei ole mitään siitä eteenpäin, siksi niitä ei julkaista.


      • Taisipa
        www. kirjoitti:

        On mielenkiintoista lukea juuri ACD:n kirjoitukset, kun niissä on aina jokin järki, oli "myyntipuheita" tai eivät. Sekin on totta, että jonkin asian kalleus on kiinni siitä paljonko on rahaa. Olen samaa mieltä kanssasi, että ACD osaa asiansa hyvin. Johtuneekohan scientologiasta?

        ovat oppineet kursseillaan. Ei sen kummempaa. Samalla tavalla osaa asiansa pölyimurikauppias.

        ACD on oppinut myös valehtelemaan kirkkain silmin. Niin hyvin aivopestyä pölyimurikauppiasta en ole koskkaan nähnyt.


      • www.
        Taisipa kirjoitti:

        ovat oppineet kursseillaan. Ei sen kummempaa. Samalla tavalla osaa asiansa pölyimurikauppias.

        ACD on oppinut myös valehtelemaan kirkkain silmin. Niin hyvin aivopestyä pölyimurikauppiasta en ole koskkaan nähnyt.

        hyvässä tunnetilassa olevan henkilön työskentelyä täällä palstalla, hyvä ACD. Minäkin tahtoisin sen kurssin käydä, missähän voisi ilmoittautua?


      • Huhhahhei
        www. kirjoitti:

        On mielenkiintoista lukea juuri ACD:n kirjoitukset, kun niissä on aina jokin järki, oli "myyntipuheita" tai eivät. Sekin on totta, että jonkin asian kalleus on kiinni siitä paljonko on rahaa. Olen samaa mieltä kanssasi, että ACD osaa asiansa hyvin. Johtuneekohan scientologiasta?

        osasi asiansa myös hyvin. Ja oli muutenkin erittäin samantyylistä puheissaan kuin ACD.


      • hyväksi
        www. kirjoitti:

        hyvässä tunnetilassa olevan henkilön työskentelyä täällä palstalla, hyvä ACD. Minäkin tahtoisin sen kurssin käydä, missähän voisi ilmoittautua?

        tunnetilaksi. No mikäpä siinä. Arvostuksensa kullakin.


      • www.
        Huhhahhei kirjoitti:

        osasi asiansa myös hyvin. Ja oli muutenkin erittäin samantyylistä puheissaan kuin ACD.

        jopas se kalskahtaa komeasti. Tunnet Hitler jutut ilmeisen hyvin?


      • Huhhahhei
        www. kirjoitti:

        jopas se kalskahtaa komeasti. Tunnet Hitler jutut ilmeisen hyvin?

        olisi hyvä olla hallussa sinullakin, parahin ceido tai mikä nyt milloinkin haluat olla. Lue ja opi.


      • Norad-
        www. kirjoitti:

        jopas se kalskahtaa komeasti. Tunnet Hitler jutut ilmeisen hyvin?

        Skientologeilla on jostain syystä taipumus löytää juuri niitä ongelmia muista, jotka oma alitajunta kieltää olevan olemassa omassa järjestössä (tämä on oma havaintoni).

        Siis aina kun jokin merkillinen syytös heitetään kenen tahansa kriittisen suuntaan, niin tulkitsen sen tarkoittavan, että skientologien parissa harrastetaan juuri tuota toimintaa josta muita syytetään.

        Väärinkäytösten lista alkaa olla aika pitkä jos kaikki nuo muihin heijastetut syytökset ovat totta.


      • www.
        Huhhahhei kirjoitti:

        olisi hyvä olla hallussa sinullakin, parahin ceido tai mikä nyt milloinkin haluat olla. Lue ja opi.

        Uskon toki, että tiedät noista Hitler jutuista kaiken mahdollisen. Kukahan opetti? Apinatkaan ei opeta sitä jälkeläisilleen, koska silloin ne oppisivat huonoja asioita. Viisaampia kuin sinun historiasi, eikö totta?


      • www.
        Norad- kirjoitti:

        Skientologeilla on jostain syystä taipumus löytää juuri niitä ongelmia muista, jotka oma alitajunta kieltää olevan olemassa omassa järjestössä (tämä on oma havaintoni).

        Siis aina kun jokin merkillinen syytös heitetään kenen tahansa kriittisen suuntaan, niin tulkitsen sen tarkoittavan, että skientologien parissa harrastetaan juuri tuota toimintaa josta muita syytetään.

        Väärinkäytösten lista alkaa olla aika pitkä jos kaikki nuo muihin heijastetut syytökset ovat totta.

        kirjoitus. Siis onkin issi, isis, ja sisi ja sitten vielä jotain muuksi muuttunutta. Koeta nyt päättää jotain. Koetappa sanaa; selvä. Hanki tieto mitä sana tarkoittaa ja käytä sitä muutamia kertoja jne. Ilmoittele miten edistyt.


      • Norad-
        www. kirjoitti:

        kirjoitus. Siis onkin issi, isis, ja sisi ja sitten vielä jotain muuksi muuttunutta. Koeta nyt päättää jotain. Koetappa sanaa; selvä. Hanki tieto mitä sana tarkoittaa ja käytä sitä muutamia kertoja jne. Ilmoittele miten edistyt.

        Haluaisitko yrittää syyttää minua jostakin?


      • Äksä...
        Norad- kirjoitti:

        Skientologeilla on jostain syystä taipumus löytää juuri niitä ongelmia muista, jotka oma alitajunta kieltää olevan olemassa omassa järjestössä (tämä on oma havaintoni).

        Siis aina kun jokin merkillinen syytös heitetään kenen tahansa kriittisen suuntaan, niin tulkitsen sen tarkoittavan, että skientologien parissa harrastetaan juuri tuota toimintaa josta muita syytetään.

        Väärinkäytösten lista alkaa olla aika pitkä jos kaikki nuo muihin heijastetut syytökset ovat totta.

        ja väitteesi ovat periaatteessa Hubbardin oppien mukaisia.


      • Huhhahhei
        www. kirjoitti:

        Uskon toki, että tiedät noista Hitler jutuista kaiken mahdollisen. Kukahan opetti? Apinatkaan ei opeta sitä jälkeläisilleen, koska silloin ne oppisivat huonoja asioita. Viisaampia kuin sinun historiasi, eikö totta?

        Eivätkö apinat todellakaan opeta jälkeläisilleen mitään ihmiskunnan historiasta? Montako tuntia auditointia vaaditaan tuollaisen asian toteamiseen?

        Mistä näitä sikiää?


      • että.....
        Äksä... kirjoitti:

        Miksi ihmeessä tämä symppis kaveri vahvisti olevansa clear, jos ei kerta ollut saavuttanut mitään? Valitettavasti/onneksi vastuu henkisestä kehityksestä kuuluu ihmiselle itselleen, eikä auditoijille tai guruille.

        "nyt hän kyselee, että näyttäkää minulle yksi clear - jos et ymmärrä kysymyksen tarkoitusta, ei voi mitään"

        Ymmärrän kysymyksen paremmin kuin luuletkaan. Ja hänellä ON pointti. Olen kuitenkin eri mieltä siitä, ettei heitä olisi lainkaan. Kyllä heitä on.

        "sen sijaan hän on avoin ja rehellinen kertoessaan tosille, että ei siellä ollutkaan mitään "

        Rehellinen vähän myöhään. Too little too late.

        erilaisten uskontojen piirissä ihmiset vaeltavat uskoen johonkin ja kokevat sen siksi todeksi.

        jossain vaiheessa silmät aukeavat ja huomaavat, että herranjestas sentään mihin tulikaan uskotuksi, eihän se ole totta lainkaan,

        jos sinun silmäsi joskus aukeavat, tuo ob hyvä muistaa, et ole yksin.

        voihan siitä tietystu sanoa, että liian myöhään. kukapa ei olisi mielellään avannut silmiään aiemminkin. mutta voi sen nähdä niinkin, että hyvä kun ei avannut aiemmin, nyt hänellä on syvempi kokemus scirntologiasta ja voi jakaa enmmän tietoa kokemuksistaan. scientologit ovat mahdollisesti toisella kannalla.


      • Äksä...
        että..... kirjoitti:

        erilaisten uskontojen piirissä ihmiset vaeltavat uskoen johonkin ja kokevat sen siksi todeksi.

        jossain vaiheessa silmät aukeavat ja huomaavat, että herranjestas sentään mihin tulikaan uskotuksi, eihän se ole totta lainkaan,

        jos sinun silmäsi joskus aukeavat, tuo ob hyvä muistaa, et ole yksin.

        voihan siitä tietystu sanoa, että liian myöhään. kukapa ei olisi mielellään avannut silmiään aiemminkin. mutta voi sen nähdä niinkin, että hyvä kun ei avannut aiemmin, nyt hänellä on syvempi kokemus scirntologiasta ja voi jakaa enmmän tietoa kokemuksistaan. scientologit ovat mahdollisesti toisella kannalla.

        Periaatteessa olen täysin samaa mieltä kanssasi.

        "jossain vaiheessa silmät aukeavat ja huomaavat, että herranjestas sentään mihin tulikaan uskotuksi, eihän se ole totta lainkaan,"

        Mutta tuohon olen törmännyt kaikilla elämän alueilla. Kuten olen jo aiemmin sanonut: siinä on foliohatussa pitelemistä ettei kyynikoksi muuttuisi.


      • www.
        Huhhahhei kirjoitti:

        Eivätkö apinat todellakaan opeta jälkeläisilleen mitään ihmiskunnan historiasta? Montako tuntia auditointia vaaditaan tuollaisen asian toteamiseen?

        Mistä näitä sikiää?

        mistä sikiää Hitlerjugend-tietäjiä? Täytyy olla apinaakin tyhmenpi hankkiessan sitä tietoa, mutta missä opit? Ymmärsithän kysymyksen? Missä opit sitä?


      • www.
        Norad- kirjoitti:

        Haluaisitko yrittää syyttää minua jostakin?

        kuka sinua auttoi, että onnistuit saamaan noinkin selvän kysymyksen aikaan?


      • www.
        hyväksi kirjoitti:

        tunnetilaksi. No mikäpä siinä. Arvostuksensa kullakin.

        kertoa sitä kurssia?


      • Huhahhhei
        www. kirjoitti:

        mistä sikiää Hitlerjugend-tietäjiä? Täytyy olla apinaakin tyhmenpi hankkiessan sitä tietoa, mutta missä opit? Ymmärsithän kysymyksen? Missä opit sitä?

        markan pseudopsykologiaako teidät sitä yleismittaria puristelemalla opetetaan jauhamaan? Se, joka keksi sanonnan "Keskustelu uskovaisen kanssa on kuin pelaisi shakkia pulun kanssa: Pulu kaataa nappulat, paskoo laudalle ja lennähtää laumansa luo kertomaan, kuinka voitti koko pelin" on todellakin tiennyt, mistä puhui.

        Historia on historiaa, oli se ikävää tai ei. Jotta kykenee näkemään ja määrittelemään nykyilmiöitä, pitää olla perillä myös historiasta. Siinä ei ole olemassa mitään etiikkaupseerisi tolkuttamaa salaliittoa sceidoja vastaan, vaan ihan tavallinen halu olla perillä asioista. Lopeta tuo ulkoaopittu paskanjauhanta ja opiskele jotain, ettet enempää nolaa itseäsi. Pelle.


      • niin on.........
        Äksä... kirjoitti:

        Periaatteessa olen täysin samaa mieltä kanssasi.

        "jossain vaiheessa silmät aukeavat ja huomaavat, että herranjestas sentään mihin tulikaan uskotuksi, eihän se ole totta lainkaan,"

        Mutta tuohon olen törmännyt kaikilla elämän alueilla. Kuten olen jo aiemmin sanonut: siinä on foliohatussa pitelemistä ettei kyynikoksi muuttuisi.

        kyllä siihen törmää kaikilla elämän alueilla, riippumatta siitä, että mikä asia on kyseessä.

        todellisuuskuvat ovat enimmäkseen uskon varassa, vaikka ihmiset kuvittelevatkin tietävänsä.

        on tämä aikamoista näytelmää.

        scientologia ei tosin ole poikkeus.

        jotkut harvat saavat sillä oikeitakin tuloksia, eivät scientologian ansiosta, vaan omasta ansiostaan. scientologia ei tarjoa mitään sellaista, mitä ei löytäisi muutenkin.

        scientologia ei ole lainkaan niin totta kuin monet kuvittelevat sen olevan saatuaan jotain hyötyä sen parissa. muutama hyvä asia ei tee kokonaisuudesta totta, eikä myöskään tarkoita, että ne olisivat jollain lailla ainutlaatuisia scientologian ominaisuuksia.

        siitä irrottautuminen on tarpeen jos aikoo edistyä pidemmälle ja ihan oikeasti. mutta tätä ei scientologi tajua kai koskaan. scientologia ei auta vapauteen oikeasti. sillä voi olla joillekin lupaava alku, mutta sitten se menee metsään, josta harvempi löytää ulos. harva edes tajuaa joutuneensa sinne metsään.


      • on................
        www. kirjoitti:

        Uskon toki, että tiedät noista Hitler jutuista kaiken mahdollisen. Kukahan opetti? Apinatkaan ei opeta sitä jälkeläisilleen, koska silloin ne oppisivat huonoja asioita. Viisaampia kuin sinun historiasi, eikö totta?

        ihan hellyyttävä. se selittää paljon viestiesi sisällöstä. mutta koita kumminkin pohtia historian tuntemuksen hyödyllisyyttä.

        älä kuitenkaan ota oppia scientologiakirkon historian kirjoittamisen tavoista, koska se muuttelee aitä mieleisekseen. tarkoitin historiaa, joka on mahdollisimman totta.


      • kukaan......
        www. kirjoitti:

        kuka sinua auttoi, että onnistuit saamaan noinkin selvän kysymyksen aikaan?

        syy vaikuttaa olevan siinä, että hän huomasi sinun tarvitsevan helpompia tekstejä. noissa vähän sisällyksekkäämmissähän tiput aina heti kärryltä. ehkä hän luuli aluksi, että et ole apina, kuten annoit tuolla aiemmin ymmärtää.


      • www.
        Huhahhhei kirjoitti:

        markan pseudopsykologiaako teidät sitä yleismittaria puristelemalla opetetaan jauhamaan? Se, joka keksi sanonnan "Keskustelu uskovaisen kanssa on kuin pelaisi shakkia pulun kanssa: Pulu kaataa nappulat, paskoo laudalle ja lennähtää laumansa luo kertomaan, kuinka voitti koko pelin" on todellakin tiennyt, mistä puhui.

        Historia on historiaa, oli se ikävää tai ei. Jotta kykenee näkemään ja määrittelemään nykyilmiöitä, pitää olla perillä myös historiasta. Siinä ei ole olemassa mitään etiikkaupseerisi tolkuttamaa salaliittoa sceidoja vastaan, vaan ihan tavallinen halu olla perillä asioista. Lopeta tuo ulkoaopittu paskanjauhanta ja opiskele jotain, ettet enempää nolaa itseäsi. Pelle.

        Olet oletettua huonommassa tilassa henkisesti. Tietenkin Hitlerin historiasta ja toimista kiinnostutnut on huonossa kunnossa, heh. Mitä luulet saavasi aikaan tuolla mäkätykselläsi?


      • linjoilla?
        www. kirjoitti:

        Olet oletettua huonommassa tilassa henkisesti. Tietenkin Hitlerin historiasta ja toimista kiinnostutnut on huonossa kunnossa, heh. Mitä luulet saavasi aikaan tuolla mäkätykselläsi?

        sinähän se tuohon hitleriin takerruit. kertooko se siis sinusta?

        toinen osapuoli vain ilmaisi näkevänsä yhtäläisyyden. siihen ei tarvitse olla mitään erityistä hitlerkiinnostusta.

        ron muuten sanoi, että maailman pelastavat ne, jotka kykynevät kohtaamaan maailman pahuuden.

        tapahtuuko se parhaiten välttelemällä historiantuntemusta, vai olisiko erinomainen historiantuntemus ymmärrystä lisäävää?

        jos jo hitler sinussa saa noin voimakkaita reaktioita aikaan, se maailman pahuuden kohtaaminen ei kai sovi sinulle.


      • Huhhahhei
        Äksä... kirjoitti:

        ja väitteesi ovat periaatteessa Hubbardin oppien mukaisia.

        sitä ja periaatteessa tätä. Keskinkertaisuuksiahan voi aina tulkita mielensä mukaan, varsinkin viisaammilta kopioituja, scifillä sotkettuja ja halvoiksi, mutta tyyriillä kaupattaviksi popularisoituja keskinkertaisuuksia.


      • www.
        linjoilla? kirjoitti:

        sinähän se tuohon hitleriin takerruit. kertooko se siis sinusta?

        toinen osapuoli vain ilmaisi näkevänsä yhtäläisyyden. siihen ei tarvitse olla mitään erityistä hitlerkiinnostusta.

        ron muuten sanoi, että maailman pelastavat ne, jotka kykynevät kohtaamaan maailman pahuuden.

        tapahtuuko se parhaiten välttelemällä historiantuntemusta, vai olisiko erinomainen historiantuntemus ymmärrystä lisäävää?

        jos jo hitler sinussa saa noin voimakkaita reaktioita aikaan, se maailman pahuuden kohtaaminen ei kai sovi sinulle.

        sikiää kaltaisiasi Hitler-jugend-tietäjiä? Missä opit, voisitko kertoa? Rohkaisen vielä, että kerrohan nyt missä voi oppia suureksi aatun hommien tietäjäksi?


      • sitä opittu
        www. kirjoitti:

        sikiää kaltaisiasi Hitler-jugend-tietäjiä? Missä opit, voisitko kertoa? Rohkaisen vielä, että kerrohan nyt missä voi oppia suureksi aatun hommien tietäjäksi?

        mitä tahansa missä tahansa. Lopeta tuo pöljä jankutus ja mene kouluun.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4266
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1704
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1116
    10. 22
      1076
    Aihe