Kun sain 2 x 90 watin kaiutinta niin tarvitsisin siihen hyvän vahvistimen. Olisko suositteluja?
Hinta suhteellisen halpa.
Hyvä vahvistin haussa
2
1376
Vastaukset
- jösses
ja mikähän sitten on mielestäsi suhteellisen halpa? 20€, 200€, 2000€.....
kannattaa katsella käytettyjä. - hifisti-nisti
samaa mieltä edellisen vastaajan kanssa, mikä on suhteellista?
Hintaluokassa 50-200e saa käytettynä perus toimivia vahvistimia vintagesta nykypäivään. Mm. järeät "vanhemmat" japsit aika yleisiä noilla hinnoilla. Paino ei kuitenkaan aina korreloi äänenlaadun kanssa.
200-500e saa jo päteviä (lue myös laadukkaita) stereovahvistimia käytettynä, myös uutena kilpailukykyisiä. Tässä hintaluokassa liikkuu myöskin jonkin verran ns. kiinahifiä, jossa on potentiaalia miellyttävään äänentoistoon.
500-1000e saa käytettynä vahvistimia vaativaan makuun ja käyttöön. Tuliteristä löytyy myös hyvin laaja, erilaisilla teknisillä ratkaisuilla varustettuja vahvistimia.
Kaiuttimista et kertonut tarkemmin, niillä on melkolailla suuri merkitys valintaan. Myös liitäntätarpeella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958768
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264988- 524492
- 724013
- 533328
- 513276
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573096Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262756- 432541
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422535