Hei,te fiksut koneenkäyttäjät! Osaako kukaan neuvoa minulle miten saisin Microsoft Word- ohjelmassa automaattisen aakkostuksen toimimaan.
Joku vuosi sitten löytyi googlesta sellainen ohje , mutta nyt en enää löydä sitä.
Haluaisin tehdä kirjoistani luettelon ja myöskin runoistani yms.
Aakkostus
6
757
Vastaukset
- Hintriika*
Ota työkalurivistä "Taulukko" ja valikosta "Lajittele".
Sitä ennen on maalattava luettelo, jonka haluat aakkosjärjestykseen.- Hilve
Kiito. Katsotaan onnistuuko.
- Hilve
Iso Kiitos ja Halaus sinulle Hintriikka* avustasi.
Olen pähkäillyt tuota asiaa pitkään ja taisin kerran talvella kyselläkin, mutta en saanut vastausta. Valmistelen kolmatta runokirjaani ja kyllästyin manuaaliseen aakkostukseen.
♥- melliset kiitokset. - Hintriika*
Hilve kirjoitti:
Iso Kiitos ja Halaus sinulle Hintriikka* avustasi.
Olen pähkäillyt tuota asiaa pitkään ja taisin kerran talvella kyselläkin, mutta en saanut vastausta. Valmistelen kolmatta runokirjaani ja kyllästyin manuaaliseen aakkostukseen.
♥- melliset kiitokset.Mistä kehitit viestiisi tuon sydämen kuvan? Vai onko Sinulla tavallista sydämellisempi näppäimistö?
- Hilve
Hintriika* kirjoitti:
Mistä kehitit viestiisi tuon sydämen kuvan? Vai onko Sinulla tavallista sydämellisempi näppäimistö?
♥- merkin muodostat painamalla Alt ja numeropuolen 3. Ei siis yläpuolen numeroita, vaan missä on numerot erikseen.
Näin on ainakin minun näppäimissäni. Itsekin opin samaten kysymällä ystäviltä. Vielä kun saisi punaiseksi tuon sydämen.
Olen iloinen tuosta aakkosneuvosta ja iloinen jos voin antaa sinulle ♥-n. Kerro onnistuitko koneellasi. - Hintriika*
Hilve kirjoitti:
♥- merkin muodostat painamalla Alt ja numeropuolen 3. Ei siis yläpuolen numeroita, vaan missä on numerot erikseen.
Näin on ainakin minun näppäimissäni. Itsekin opin samaten kysymällä ystäviltä. Vielä kun saisi punaiseksi tuon sydämen.
Olen iloinen tuosta aakkosneuvosta ja iloinen jos voin antaa sinulle ♥-n. Kerro onnistuitko koneellasi.♥ kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802861
- 1892465
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362185- 201493
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101284
- 131269
- 221241