Perustettu yhdistys !!

HilimaVon

-Kehittyvien Hili-maa-kuntien Suomi hyväksi tukiyhistys-

Nyt on nimittäin niin, jotta Hilima lähtöö eduskuntaehokkaaks ja tarvihtee tukiaisia. Mie oon jo ottana yhteyttä Sukarin Toppiin ja Tokmannin Köppiin, mut apuja ja avustajia vielä tarvittas. Joten onko ehokkaita?

Mie oon avannu Hiliman lokikirjan ja jatkossa kirjottelen sinne tärkeistä yhteiskunnallisista asioista ja henkilöistä. Enistään tulloo mieleen,,
-vetoomus Silikoni-Tukiaisen puolesta; oikeus eutanasiaan
-tutkimus Kanki Kaikkosen kangesta
-päivän vilauttelijat ja nakuilijat
-Karpelan hiuslookki tänään
-Hannu Karpon karvahatulle oikeus eläkkeeseen
-kuka haukkui tänään ja ketä
-paljonko maksaa koppa pottuja tuupajoen torilla
-keskikalja maitokauppoihin
-interrogatiivipronominin symbioosi
-jne

Jahhaas, nyt teleporttaan itseni lokikirjani pariin..

Hilima von-pai-pai :}

23

1352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mysteriet

      No nyhhä Sää tempun teit!
      Pikkase aikaa ko olisit etukättee ilmottanu, ni mää olisi kerenny hiema valmistellakki... tää tulee ny vähä keskeneräsenä, mut kai täs aikaaki viä o - laitetaa sit asiat kohallee, ko keretää...

      Enstemmäiseks mää ajatteli osottaa tukeni, tuamal kassillise tukisukkahousuja - näist o korvaamato apu, ko joutuu maakuntamatkoil kehuaretostelemaa ittiäns ja seisomatyö, siin o ain omat sukkeluutens.

      Mää hankkisi armeija ylijäämävarastolt yhe puoljoukkuetelta!
      See o vähä rikki, mut mää vei se Uurekakola korjauspajal kunnostettavaks - siäl Sunt Hilima tunnetaa aika hyvi ja luvattii laittaa se pikana jo viikolopuks =)

      Mää ajatteli et näi saresääl sin saaraa kyl tarpeelline määrä maksavia sialuja - teetäki keitellää, nii ko telttatilaisuuksis tapan o!

      Yliopistokaru kulmaa jääneesee puhelikoppii mää kirjotin katol kylti "KUITE" ja koht siähe ensimmäse kyselijä saapusivakki - Mis o Euripori, kysys ykski - myin vitosel sil karta ja käski kattoo siit...

      Nii et kyl tääl tyät tehrä - siähe Sää voit luatta!

      Hilima etuskuntaa!

      • hilima von..

        Tiesinhan mie, jotta Sie et minnuu pullaan jätä vuan pul'joukkuetelttaan, miun vanaha kupoliteltta oissii käynnä ahtaaks väenpaljouvesta.

        Tukipöksyistä onnii suuri apu ihtesä kehumisseen, mie hyvin vaatimattomana (kommeena, viisaana ja kaikessa parhaana) immeisenä tarvihenkii siihen tukkee.

        Terveisiä vua kakolan pojille, mie aikoinaan alotin sen ka-kolan muahantuonnin Suomeen, mukava jotta pojat vielä muistaa.

        Sie voitkii liimailla siellä tois-puolen jokkee, noita miun nuamavärkin kuvia niihin puhelinkoppeihin, niitä ko on joka risteyksessä.

        Va nyt pittää lähtee tekemään ne temput..

        Hilima von-eka-tilaisuus-Euriporissa :}


    • -nuksia!
      Tonnikuussataa ja kone sama.
      Sisältä kuin kesäpäivä Tervolan seurakunnan hautausmaalla.
      Päältä kuin pieni poliitikko.

      Mutta et sää muraatti voi mua myydä!?
      (Vai voitko?)
      Miten se näin jo meni?

      Mää aljoin jo valmistammaan kossupulloon korkin paikalle sopevia uusio-korkkeja.
      Eli siis vaalitukea on tuloillaan.

      Siinon:

      Kompassi
      Läskinpala valurautapannun polttamiseksi.
      Alkometrin poikanen eli -alkosentti.
      Marsun kynsileikkuri.
      Sekä piirongin jalka,mihin kossupullon voi sijoittaa.

      Näillä mennään etuskuntaan.
      Saank´määki piilokorot?


      sikakoo


      "Olen orjana mutten orpona"

      • Hilima von..

        Kiitos henkisestä tuesta, sitäkii tarvittaan.

        Kai ne on kunnolla sissään ajettuja ne pirssit..

        Terkkuja jouttenille ja ingnaattukselle!

        Hilima von-pesukone-fani :}


      • Hilima von.. kirjoitti:

        Kiitos henkisestä tuesta, sitäkii tarvittaan.

        Kai ne on kunnolla sissään ajettuja ne pirssit..

        Terkkuja jouttenille ja ingnaattukselle!

        Hilima von-pesukone-fani :}

        Molemmat on sisällä -lavossa.
        Toisen takapenkillä -74 menetin neitseellisen elämäntapani,-toisen takapenkillä se kerrattiin?

        Kertaus on opinnäytteiden?-->äeti.
        Haitanneeko ne penkillä olevat 35v vanahat opin-näytteet...tillaan siivoojan.

        Mitä ne puhhuu että juhannus ois juhlista jaloin?
        Kyllä jos vähänkään meikäläisen juhlista puhutaan niin jalathan siin ekana alta menee?
        Sitte menee puhekyky,laulamaan vielä pystyy.
        Sitten menee humeeti,eli järki,keskustelemaan kykenen.
        Sitten menee kädet -eli siimat,apinaa kättelemään vielä kykenee(käytä mielikuvitusta)

        Viimeisenä menee perä-osasto eli jussia seuraavana aamuna huomataan iloisena että tämä kehon osa on vielä toiminnassa.
        Harmi vaan että ollaan sängyssä.

        Eli mulla on ainaki Juhannus juhlista -persein.

        Ignis lähettää terveiset myös sinne!


        sikakonlääkäri


      • Hilima von..
        sikakoonlääkäri kirjoitti:

        Molemmat on sisällä -lavossa.
        Toisen takapenkillä -74 menetin neitseellisen elämäntapani,-toisen takapenkillä se kerrattiin?

        Kertaus on opinnäytteiden?-->äeti.
        Haitanneeko ne penkillä olevat 35v vanahat opin-näytteet...tillaan siivoojan.

        Mitä ne puhhuu että juhannus ois juhlista jaloin?
        Kyllä jos vähänkään meikäläisen juhlista puhutaan niin jalathan siin ekana alta menee?
        Sitte menee puhekyky,laulamaan vielä pystyy.
        Sitten menee humeeti,eli järki,keskustelemaan kykenen.
        Sitten menee kädet -eli siimat,apinaa kättelemään vielä kykenee(käytä mielikuvitusta)

        Viimeisenä menee perä-osasto eli jussia seuraavana aamuna huomataan iloisena että tämä kehon osa on vielä toiminnassa.
        Harmi vaan että ollaan sängyssä.

        Eli mulla on ainaki Juhannus juhlista -persein.

        Ignis lähettää terveiset myös sinne!


        sikakonlääkäri

        arkistointi päiväyksen mukkaan..

        Mie oon lähinnä arkistoinnu noita tyhjiä kossupulloja, ne on ihan sekalaisessa järjestyksessä tuolla paskiksen nurkalla.

        Juhannuksessa ei mittää muuta jaloa ku viina(jallu)..mistä muuten tullee nimi pöytäviina? Höh, voiko typerämpää nimeä olla..miltä kuulostaa sohvaviina tai teeveetuoliviina..

        On se merkillistä, mie ku syön juhannuksena aina herra artialaisen marinettia ne aiheuttaa miulle
        -kovan humalatilan
        -kovan krapulan
        -ajatuksen vaipua maan alle
        -ajatuksen harkita maanpakoa
        -tyhjentävät pankkitilin
        -saavat ottamaan lainaa
        -luottotietojen menetyksen
        -ulosottomiehen kahveelle

        Mukavia linkous-sessioita Ingnaattukselle!

        Hilima von-käkikello :}


    • ehdin jo

      parempaan ja verotuksessa helpommin hyväksyttävään tekniseen. Se on "Riippusillan Kannatusyhdistys y.r. (yritetty rekisteröidä).

      Nyt ei tehdä virheitä. Lahjontaa ei hajoteta. Keskitetään vain istuviin ministereihin, istukoon sitten vaikka housut kintuissa muurahaispesässä.

      Kyllä sillä konstilla tukiaisia lähtevät istujalle ja taulukaupat sitten taas sujuvat.

      Sinulla pitäisi olla melko varma läpimenon mahdollisuus, voisi tästä riippusillastakin repiä kohtuullisen kymppitonnia taalaa sponsorointiin.

      Ei vastiketta, mutta jos petilläsi kuitenkin jotain antaisit???

      • Hilima von..

        Riippusillan kannatusyhistystä..mie en tykkää mistään mikä roikkuu..

        Tukijaiselta tais lähtee tuas vuatteet, ol sitte vilu tullu ja tukeutunut johonkin toiseen nakuilijaan. Toista se on jenkkilässä, siellä ei tarvihe riisuuntua ko on nakuskannerit..

        Hilimahan antaa vaikka keittiön pöövällä..
        kahvetta..

        Hilima von-lahjaton :}


    • ...ngg

      oot kutemassa iha viäriss vesiss.
      Jotta isoihi vonkaleisii kii käyp ni tiäll o
      Apramoovitshin savvolaeisittain hiama isompi
      potski rannas.

      Ei ne sinnuu sisäl piäst, mutt ku huuat, ett'
      venäläist parempoo sualakalloo ja limppuva tar-
      joll', ni aenaki joku vilahtoo verhoiss.

      Onneaan kannattaa ain kokeilla.

      • Hilima von..

        sattuuko tämä potkupallon pellaaja olemaan vappailla vesillä vai onko pelastusrengastettu?

        Va kyllä tuo paatti kalapennoo miun ihe rakentamalle kaljaasille, siinä on oma leivänpaahin(nordika), mualimanpyörä, liiteri(pannuvarustuksella), kino(cinema), munamankeli(?), puari(esso), sänky(litinä), lampi(muikku), kaappi(kenkä), pyyhkijät(tuulilasin) jne.

        Revippä siitä..

        Hilima von-hoomenta :}


      • ...ngg
        Hilima von.. kirjoitti:

        sattuuko tämä potkupallon pellaaja olemaan vappailla vesillä vai onko pelastusrengastettu?

        Va kyllä tuo paatti kalapennoo miun ihe rakentamalle kaljaasille, siinä on oma leivänpaahin(nordika), mualimanpyörä, liiteri(pannuvarustuksella), kino(cinema), munamankeli(?), puari(esso), sänky(litinä), lampi(muikku), kaappi(kenkä), pyyhkijät(tuulilasin) jne.

        Revippä siitä..

        Hilima von-hoomenta :}

        Kosk sillo nimi - Moskovitsh'in viännös, ei nart-
        tumuoto taevu, kuten Kliimova...

        Siäll pittee majjoo Apramoovitshin Ex-vaemo,
        köyhä kuin 100 Urpo Leppäse leskee.

        Kyllhä matamit ossoo yht pittöö ja ku viännät
        aeron savolaase hauvenkyyneleen, ni eiköhä
        ruplia sada.

        ----

        Herra Itse laskoo vesill tommose 186 metrise
        uistime, jost tulloo mualiman suurin yhen miähe
        potski. Ja siin ei luulla vuan tiäretää, ett
        siihe mahtuu monta missiä...

        Musta venäläisveri tuottaa yksissä käsissä...


      • hilima von..
        ...ngg kirjoitti:

        Kosk sillo nimi - Moskovitsh'in viännös, ei nart-
        tumuoto taevu, kuten Kliimova...

        Siäll pittee majjoo Apramoovitshin Ex-vaemo,
        köyhä kuin 100 Urpo Leppäse leskee.

        Kyllhä matamit ossoo yht pittöö ja ku viännät
        aeron savolaase hauvenkyyneleen, ni eiköhä
        ruplia sada.

        ----

        Herra Itse laskoo vesill tommose 186 metrise
        uistime, jost tulloo mualiman suurin yhen miähe
        potski. Ja siin ei luulla vuan tiäretää, ett
        siihe mahtuu monta missiä...

        Musta venäläisveri tuottaa yksissä käsissä...

        Mie vaehan aihetta :}

        Käväsimpä justiisa kuviokellumassa, perkele jäät ol lähtennä, mie heräsin tuolla Ollin selällä(suuri selekä kallavedessä) viddu, siinä sitä joutui klooraamaan ihan hiki hatussa ko piäs satamaan. Pakkohan miun oli männä siihen paikalliseen pubiin kuumat rommit ottamaan. Siitä se sitte alako, nimittäin heinätyöt, perkele oon mättäny heiniä seipäille koko helekatin päevän..Miulla nimittäin on marsu, kai senkiin on jottain syötävä ens talavena..

        Nyt on kyllä pakko männä liiterriin hakemaan vähä kapanderia..

        Mukavoo kesäillan jatkoo vuan sulle Ggnnuligga!

        Hilima von-sekopää :}


    • Rattus sp.

      Muuten, mut ku toi oikea elämä vie eteenpäin :[. Yritän kyllä kovasti mielessäni käydä muutosvastaista taistelua, mutta mutta..

      Ehdottaisin, että tekisit tutkimuksen, mitä kaikkea valtakunnassasi tapahtuu sinä aikana, kun lööpeissä vilahtelevat vuorotellen nämä tutut tyypit.. Mä pahoin pelkään, että joku samaan aikaan pukkaa lisää veroja..

      • Hilima von..

        Ei perkkele näillä polttoaineen hinnoilla tartte nurmikkoja leikellä..

        Mie oon alottanut uuven harrastuksen, pyllynpyörityksen äks-poksin tahtiin, paitsi jos en oo piilosilla.

        Hilima von-diu-diu-perjantaita :}


      • Rattus sp.
        Hilima von.. kirjoitti:

        Ei perkkele näillä polttoaineen hinnoilla tartte nurmikkoja leikellä..

        Mie oon alottanut uuven harrastuksen, pyllynpyörityksen äks-poksin tahtiin, paitsi jos en oo piilosilla.

        Hilima von-diu-diu-perjantaita :}

        En haluu edes arvata kaikkia harrastuksiasi ;). Jos hankit viikatteen ja kasvatat kukkakedon, niin et tarvitse edes ruohonleikkuria. Perustelet vielä kedon perinnemaisemaksi ja haet tukea sen kunnossapitoon.


      • Hilima von..
        Rattus sp. kirjoitti:

        En haluu edes arvata kaikkia harrastuksiasi ;). Jos hankit viikatteen ja kasvatat kukkakedon, niin et tarvitse edes ruohonleikkuria. Perustelet vielä kedon perinnemaisemaksi ja haet tukea sen kunnossapitoon.

        Näin mie teenkin, se on melekonen rahanreikä pittää semmosta perinnemaisemaa yllä :}

        Mie kerron sitte myöhemmin uusista harrastuksista..nyt mään hörppimään kahvetta.

        Hilima von-käsituki :}


    • sohtrop

      tiekkö mitä, tänäin o pejantaki.

      I LOVE perjantai, mie oon jo töpinöissäin ;)

      Ekkö sie sille Oballe meekkää interniksi, niinkö se Monica aikoinaan. Hyvähän se vaan on, että saamme sinusta uuden topakan piäministerin, mie alan kyllästymään näihi tukiaisiin, seksiskandaalit on paljo kivempiä ja olen varma että sie niitä saisit.

      Aatteleppa ihan ite otsikoita, hilma ja mauri suomisoffassa tai hilma ja Matti (teet siitä miehen) ikeasoffassa tai hilma ja ike puutarhakeinussa....

      Ai kauhia miten hyvät näkymät siulla, mie äänestän, jos ruppeet eholle ja jos mänet matin talliin, niin voin luvata että se suorastaan sataa laariin ja ui liiviin ;)

      • Hilima von..

        Mie lukasin puolihuolimattomasti jotta sie lovettasit minnuu. Kahos, mie suan ihan jatkuvaan rakkauventunnustuksia, puhumattakaan ihhailevista katseista. Eilenkii ko kävin torilla kahveella(Martta kafetoria) nii turistit tuli kuvvaamaan.

        Tiällä savossa on nii lepposia immeisiä, kaik vastaantulijattii hymmyilivat miulle. Varmaankin miun sharmatti olemus hurmas heijät. Perskutti ois pitänä vua siirtyä jo lierihattuu, oli meleko kuuma siinä karvahatussa, va uamulla ol nii helevatan kylymä.

        Miekii luulen jotta alakaa melekoset säpinät siellä Arkkadiuksen mäjellä kun miä mänen sinne..ja miähän mänen..Ihan ekkaksi mie vokottelen sen Saulin saunaan ja myö tehhään hyvä-veli sopimus, sitte mie annan sille miun kännynumeron..

        Oon kyllä meinannut perustaa ihan oman tallin PPP:n Parlamentissa Pannaan Paremmaksi --> Vellihousu joutuu lähtemään jos se ei nauti parlamentin luottamusta, hähää..

        Hilima von-perjantaina-p***ttaa-paljon :}


      • sohtrop
        Hilima von.. kirjoitti:

        Mie lukasin puolihuolimattomasti jotta sie lovettasit minnuu. Kahos, mie suan ihan jatkuvaan rakkauventunnustuksia, puhumattakaan ihhailevista katseista. Eilenkii ko kävin torilla kahveella(Martta kafetoria) nii turistit tuli kuvvaamaan.

        Tiällä savossa on nii lepposia immeisiä, kaik vastaantulijattii hymmyilivat miulle. Varmaankin miun sharmatti olemus hurmas heijät. Perskutti ois pitänä vua siirtyä jo lierihattuu, oli meleko kuuma siinä karvahatussa, va uamulla ol nii helevatan kylymä.

        Miekii luulen jotta alakaa melekoset säpinät siellä Arkkadiuksen mäjellä kun miä mänen sinne..ja miähän mänen..Ihan ekkaksi mie vokottelen sen Saulin saunaan ja myö tehhään hyvä-veli sopimus, sitte mie annan sille miun kännynumeron..

        Oon kyllä meinannut perustaa ihan oman tallin PPP:n Parlamentissa Pannaan Paremmaksi --> Vellihousu joutuu lähtemään jos se ei nauti parlamentin luottamusta, hähää..

        Hilima von-perjantaina-p***ttaa-paljon :}

        oon ylpee siusta ja lovet männöö siinä samassa rytäkässä, älä huoli ;)

        ei se sauli lähe siun kanssa saunomaa, jos sie vaan kännynumeron annat, tosin ike lähtee vaikka vaan puhelimen antasit, mitä näpelöijä

        ai siulla tulee toi sama efekti perjantaisin ;)

        niin paljon kuluu rakkauteen....vai olikoha se kuuluu, sama se, nautin ne , terve vaan mua ootetaan ;)

        vaihdakko sen hikisen karviksen vähän käytettyihin huopiksiin, saisit halvalla?


      • Hilima von..
        sohtrop kirjoitti:

        oon ylpee siusta ja lovet männöö siinä samassa rytäkässä, älä huoli ;)

        ei se sauli lähe siun kanssa saunomaa, jos sie vaan kännynumeron annat, tosin ike lähtee vaikka vaan puhelimen antasit, mitä näpelöijä

        ai siulla tulee toi sama efekti perjantaisin ;)

        niin paljon kuluu rakkauteen....vai olikoha se kuuluu, sama se, nautin ne , terve vaan mua ootetaan ;)

        vaihdakko sen hikisen karviksen vähän käytettyihin huopiksiin, saisit halvalla?

        ne lovet ;}

        Toki mie Saulille annan..ainakkii kalakukon, vai luuletko että hiä on enemmän piirakka tai pipar miehiä?

        Näin kesäsin tulloo monenlaisia efektejä, ko ruppee kuumottammaan, alakaa kieli lipomaan ja haluttaa tötterö-jäätellöö lipasta, nam..

        Mie harkihen siun ehottammoo vaihtotallouven harjoittamista..

        Va nyt on miun mäntävä.

        Hilima von-wiikendiä :}


      • sohtrop
        Hilima von.. kirjoitti:

        ne lovet ;}

        Toki mie Saulille annan..ainakkii kalakukon, vai luuletko että hiä on enemmän piirakka tai pipar miehiä?

        Näin kesäsin tulloo monenlaisia efektejä, ko ruppee kuumottammaan, alakaa kieli lipomaan ja haluttaa tötterö-jäätellöö lipasta, nam..

        Mie harkihen siun ehottammoo vaihtotallouven harjoittamista..

        Va nyt on miun mäntävä.

        Hilima von-wiikendiä :}

        puoli tuntia vonkaamista.

        että sikäli asiat on nyt jo hoidossa ja voimme kotonamme siirtyä suoraan pääruokaan ;)

        tuli mieleen tosta esikatselu näppylästä, eik oo ihmeellistä

        annan sulle ;) vielä yhen vinkin,

        mistä tiedät, että mies on saanut orgasmin?

        kuulet hänen kuorsaavan.

        ooppa tarkkana illalla siippas kanssa ja kuuntele tyytyväisyys takuuta, weekendiä sulle hiltsu, älä ota enämpi ku sielu sietää.

        halataan kun tavataan ;)


      • Hilima von..
        sohtrop kirjoitti:

        puoli tuntia vonkaamista.

        että sikäli asiat on nyt jo hoidossa ja voimme kotonamme siirtyä suoraan pääruokaan ;)

        tuli mieleen tosta esikatselu näppylästä, eik oo ihmeellistä

        annan sulle ;) vielä yhen vinkin,

        mistä tiedät, että mies on saanut orgasmin?

        kuulet hänen kuorsaavan.

        ooppa tarkkana illalla siippas kanssa ja kuuntele tyytyväisyys takuuta, weekendiä sulle hiltsu, älä ota enämpi ku sielu sietää.

        halataan kun tavataan ;)

        Minusta tuntuu että tunnen sinut?

        Kuka olet?

        Hilima von-ymmyrkäisenä :?}


    • Anonyymi

      Ennustitte tulevaisuutta: "Olen orjana mutten Orpona."

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe