Hybridistä kuvia pliiz??

haluuntarkistaa

Voisko joku laittaaa linkkei hybridin kuvist haluisin vaa tarkistaa ettei rakkaani ole hybra

6

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hybridi voi olla minkä näköinen tahansa. Se voi olla aivan talvikon/campbellin näköinen, mutta siitä voi tulla mieleen myös niiden yhdistelmä. Se voi olla väriltään aivan normaali talvikko/campbelli, mutta se voi olla myös varsin kummallinen. Siksi kuvien katsominen hybrideistä ei välttämättä auta selvittämään oman hamsterin taustaa. Laitan kuitenkin nyt näitä linkkejä, jos niistä kuitenkin jotain apua sinulle olisi. :)

      http://www.flickr.com/photos/jade/338307010/in/photostream/
      http://www.flickr.com/photos/jade/338305831/in/photostream/
      http://hamsteriyhdistys.net/foorumi/viewtopic.php?f=9&t=1178&hilit=hybridi
      http://www.flickr.com/photos/esfar/105259534/
      http://www.xs4all.nl/~mgbbraak/hamsters/20050515-MandarijnCreme05.jpg
      http://www.animalloversweb.com/cgi-bin/forum/Blah.pl?m-1207159894/s-0/
      ^Ketjun aloittajan kuvissa on hybridejä.
      http://foto.mail.ru/mail/mamakru/1/i-421.jpg
      http://foto.mail.ru/mail/mamakru/1/i-419.jpg
      http://hamster.ru/forum/viewtopic.php?t=5180&sid=e4733665cbe58d97581e6d8a78db72bf

      Talvikoilla ei voi olla punaisia silmiä eivätkä ne ole koskaan väriltään vaaleanruskeita tai keltaisia.

      • haluuntarkistaa

        Omani ei näyttänyt miltään noista .katselin suomen hamsteriyhdistyksen sivuilta niin eipä minun hamsterilla ole merkkejä hybridiin.Kiitos Tii.nu


      • talvikoista
        haluuntarkistaa kirjoitti:

        Omani ei näyttänyt miltään noista .katselin suomen hamsteriyhdistyksen sivuilta niin eipä minun hamsterilla ole merkkejä hybridiin.Kiitos Tii.nu

        Hamsterisi on eläinkaupasta? Sillon se on luultavasti hybridi. Eläinkauppaan eläimet tulevat tukusta jossa talvikot ja campbellit asuvat yhdessä.

        Edes parhaimmat kasvattajatkaan ei aina tunnista hybridiä talvikosta, koska hybridit voivat TODELLA muistuttaa talvikkoa, varsinkin jos niissä on paljon puhdasta talvikkoverta.


      • kuvasta
        haluuntarkistaa kirjoitti:

        Omani ei näyttänyt miltään noista .katselin suomen hamsteriyhdistyksen sivuilta niin eipä minun hamsterilla ole merkkejä hybridiin.Kiitos Tii.nu

        vertaamalla voi tietää onko hamsterisi hybridi, ainut mistä sen tietää on nähdä sukutaulut ainakin neljänteen polveen asti


      • ----------
        talvikoista kirjoitti:

        Hamsterisi on eläinkaupasta? Sillon se on luultavasti hybridi. Eläinkauppaan eläimet tulevat tukusta jossa talvikot ja campbellit asuvat yhdessä.

        Edes parhaimmat kasvattajatkaan ei aina tunnista hybridiä talvikosta, koska hybridit voivat TODELLA muistuttaa talvikkoa, varsinkin jos niissä on paljon puhdasta talvikkoverta.

        "Hamsterisi on eläinkaupasta? Sillon se on luultavasti hybridi. Eläinkauppaan eläimet tulevat tukusta jossa talvikot ja campbellit asuvat yhdessä. "

        Ei välttämättä. Joihinkin eläinkauppoihin tulevat eläimet ovat kasvattajilta.


      • oon_::
        kuvasta kirjoitti:

        vertaamalla voi tietää onko hamsterisi hybridi, ainut mistä sen tietää on nähdä sukutaulut ainakin neljänteen polveen asti

        Itselläni on lähes 20 talvikkoa. Osa ostettu eläinkaupasta. Tiedän omistavani 2 lemmikki hybridiä, kaikki muut ovat kasvatuksessa olleet ja ovat täysin talvikon näjköisiä ja luonteisia. kukaan ei voi väittää niissä olevan hybridiä! Olen kasvattanut hamsuja jo yli 10 vuotta eikä näissä hamsuissa ole poikkeuksia millään lailla muihinkaan edellisiin kasvatteihini.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe