Morjens,
onko ketään hakenut siirtohakua toisesta amk:sta esim. Metropoliaan ja saanut vastausta?
Siirtohaku
11
1423
Vastaukset
- kirje
Oon hakenut siirtoa Metropoliaan. Ensi viikon aikana tulee päätökset kirjeitse.
- toivottavasti
irtoo siirtopaikka
- pikkulillamyyy
toivottavasti kirjoitti:
irtoo siirtopaikka
tuleekoha kaikki siirto-vastaukset ens viikolla. itse hain siirron oulun amkiin..? sanoivat sieltä viime kuussa että kesäkuun aikana..hermostuttaa ootella!
- kirje
pikkulillamyyy kirjoitti:
tuleekoha kaikki siirto-vastaukset ens viikolla. itse hain siirron oulun amkiin..? sanoivat sieltä viime kuussa että kesäkuun aikana..hermostuttaa ootella!
Jokaisella AMK:lla on omat aikataulut. Metropolian aikataulu ensi viikolla.
- ra/4
pikkulillamyyy kirjoitti:
Minäkin hain Oulun amk:hon siirtoa. Ja minulle sanottiin että juhannuksen aikoihin ilmoittelevat..
Nyt jännityksellä oottelen.. - Metrropoliasta kuulu
ra/4 kirjoitti:
Minäkin hain Oulun amk:hon siirtoa. Ja minulle sanottiin että juhannuksen aikoihin ilmoittelevat..
Nyt jännityksellä oottelen..Ei tänäänkään tullut kirjettä siirrosta. Onko joku jo saanut Metropoliasta postia siirron päätöksestä?
- on joku
saanut tiedon siirtohausta? mistä koulusta hait ja minne? itsellekin luvattiin tieto ennen juhannusta mutta ei vieläkään kuulu.. ei vissiin siirto onnistunut.
- kuulunu
vielä mitään.
- Raivostunut
kuulunu kirjoitti:
vielä mitään.
Joko joku ois kirjeen saanut?
Soitin hakutoimistoon juhannusta ennen ja sanoivat, että hakumukset allekirjoitetaan juhannuksen jälkeen. Ja kirje pitäisi tulla kaikille hakeneille. Itse en edelleenkään ole mitään kirjettä saanut. Olen täysin varma siitä että hakemus meni perille.
Vieläkään ei kirjettä kuitenkaan kuulu, ja opintotoimisto on jo kesälomalla. Alkaa kärsivällisyys loppua. - mie sen jo sain
Raivostunut kirjoitti:
Joko joku ois kirjeen saanut?
Soitin hakutoimistoon juhannusta ennen ja sanoivat, että hakumukset allekirjoitetaan juhannuksen jälkeen. Ja kirje pitäisi tulla kaikille hakeneille. Itse en edelleenkään ole mitään kirjettä saanut. Olen täysin varma siitä että hakemus meni perille.
Vieläkään ei kirjettä kuitenkaan kuulu, ja opintotoimisto on jo kesälomalla. Alkaa kärsivällisyys loppua.Kirje tuli viime viikolla. Ikävin uutisin, enpäs saanut siirtoa oulun amk:hon
- Raivostunut
mie sen jo sain kirjoitti:
Kirje tuli viime viikolla. Ikävin uutisin, enpäs saanut siirtoa oulun amk:hon
Itse odottelen sieltä sitä kirjettä. Nyt olis parempi ikävätkin uutiset kuin ei uutisia ollenkaan.
Harmi ettei sulle siirtoa herunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265