Nimiehdotuksia kultaisennoutajan narttupennulle, joka on tulossa meille heinäkuun alussa. :) Ei ole kiirettä, mutta ehdotuksia otetaan vastaan...
Kultaisellenoutajalle nimi :)
9
2637
Vastaukset
- AIR BUD FANI-84
MITES OIS LOLA
- Kults : D
Olen aatellut sille nimeksi Lola, mutta äitini ei suostunut... :( Muuten on tosi hyvä nimi! :)
- ...........nimiehdotus
Kults : D kirjoitti:
Olen aatellut sille nimeksi Lola, mutta äitini ei suostunut... :( Muuten on tosi hyvä nimi! :)
Piko
- 0093
...........nimiehdotus kirjoitti:
Piko
rosa,lulu,alma,cici,cindi,tessu,dobi...joss haluut lisää koiran nimiä niin kysy...
- tässä esimerkkejä
0093 kirjoitti:
rosa,lulu,alma,cici,cindi,tessu,dobi...joss haluut lisää koiran nimiä niin kysy...
..Suzu? Ana?
- kotikokki.
huora
horo
narttu- <<<<
jos itte antais joskus Nimeksi nartulle Lola Ja Urokselle eros
- kultsun omistaja
<<<< kirjoitti:
jos itte antais joskus Nimeksi nartulle Lola Ja Urokselle eros
meillä on wilma,samoin on kaverin koira, tavattiin sattumalta joskus ja oltiin tietämättömiä että molemmilla on samat nimet ja samasta kennelistä..
- kultsu...
miten ois Minttu tunnen sellasen kultsun jonka nimi oli minttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099