Vielä kesäillan valssista..

-Faktaa-

Täytyy nyt vielä kommentoida, vaikka tuota aihetta on näytetty jo aika laajalti puida.. Kyllä täytyy sanoa, että paikalla olleena pystyn varmasti sanomaan.. kyllä se Simo hieman huppelissa oli tai hieman kaunisteltu ilmaisu. Mutta kyllä se muillekin pojille olut näytti maistuvan! Parempia keikkoja odotellessa! :)

6

1687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on nyt loma

ihan hyväksi niin sitten jaksaa taas kesän. Aika tiukka kesä taas pojilla tulossa.

• selvänä

lomilla?? Ei toi loma kauheen hyvä juttu ole, koska onko omalla kohdallasi asiat niin, että lomalla tulee otettua vähemmän, kuin töissä? Missä kunnossa yölintu on lomien jälkeen?

• simppa vietä
        selvänä kirjoitti:

lomilla?? Ei toi loma kauheen hyvä juttu ole, koska onko omalla kohdallasi asiat niin, että lomalla tulee otettua vähemmän, kuin töissä? Missä kunnossa yölintu on lomien jälkeen?

lomaa perheensä kanssa...

• jee jee
        simppa vietä kirjoitti:

lomaa perheensä kanssa...

Mitä luulet, että onko kaikki alkoholistit sinkkkuja??

• Truemaker
        jee jee kirjoitti:

Mitä luulet, että onko kaikki alkoholistit sinkkkuja??

Pitäähän sitä häppää rajusti ottaa, jotta hameenhelma pysyy mielessä. Ei taho enää pysyä, kun niin monet hameet läpikäynyt-hameinflaatio.

• Kuunnella
        Truemaker kirjoitti:

Pitäähän sitä häppää rajusti ottaa, jotta hameenhelma pysyy mielessä. Ei taho enää pysyä, kun niin monet hameet läpikäynyt-hameinflaatio.

Yölinnun soittajien rämpytystä selvinpäin,pakko ottaa keittoa että pystyy tekeen työnsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      124
      5958
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4326
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      58
      2751
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2558
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1855
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1524
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      34
      1382
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      24
      1341
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      26
      1167
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1111
    Aihe