Olisin ostamassa Syyrialaista pitkäkarvaista uros hamsteria. Merkkaileeko uros reviiriänsä siis pissimällä ympäriinsä? Miten uros hamsteri eroaa naaraasta luonteeltaan, hajuiltaan yms..
kiitos jos joku vastaa :D
pikkasen apua..syyrialainen
4
257
Vastaukset
Merkkaileeko uros reviiriänsä siis pissimällä ympäriinsä?
- Ei. Uros merkkaa reviirinsä samoin kuten naaraskin eli pyyhkimällä kyljissä sijaitsevia hajurauhasia seiniin ym.
Miten uros hamsteri eroaa naaraasta luonteeltaan, hajuiltaan yms..
- Urokset ovat usein luonteeltaan huomattavasti naaraita rauhallisempia ja leppoisia sekä helposti kesyyntyviä. Urokset haisevat naaraita vähemmän, koska niillä ei ole kiimaa. Niiden virtsa kuitenkin saattaa tuoksahtaa voimakkaasti.- minä vaan
otsikko
- ..............................
minä vaan kirjoitti:
otsikko
Mulla on pitkäkarvanen uros syrkkis, ja se on tosihienoeläin todella ihmisystävällinen jne. mutta yksilöt ovat tietty erilaisia:) sen sanon että vapaana ollessaan se kaäyttää joskus viisikin min tietyn paikan merkkaamiseen hankaa kylkiä seinään ku mikäki:) merkkaa ain samat paikat mutta hajuan en kyllä huomaa minkään laista josku merkkaus operaatiota on aika hauska katsella se on tehnys sitä aina:) Onnea uudelle hamsterille jos sellaisen sitten otan, kiva eläin kiipeää iloisesti kädelle, ainakin tämä minun poika:)
- jeppekuoli:(
joo moi! eliii mulla oli hamsteri (uroas) ei se niin ihmeemmin pissaile tai perkannu paikkoja kantsii hommaa semmoi hamsujen wc ja siihen semmosta hiekkaa (kysy eläinkaupan omistajalta) ja sitte jos se pissii vaa 1 nurkkaa nii laita se wc sinne nurkkaa mihin se pissii niin ei oo niin tuskallista siivota eikä haju oo kamal :D no toivottavasti auttoo vähän pp.ss että naarailla on ehkä hiukka enemmän vaivaaa kun ne ei oikeastaa viihdy hyvin häkissä.. eessmm. ne on akresiivisia jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle934488Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473106Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852859- 781645
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391442450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021224- 15967
- 184854
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan37818Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah17812