Olen vaihtamassa liittymääni DNA:han.
Kun vaihdan DNA:n sim-kortin kännykkään niin pitääkö minun tallentaa kaikki nimet ja numerot siihen? Vai onko olemassa joku poppakonsti?
DNA-sim
9
3319
Vastaukset
- phu
onnittelut oikeasta valinnasta! siirrä entisestä kortista nimet ja numerot puhelimen muistiin,voit valita kumpaanko jätät.
- simsalaping
Onkohan mulla niin vanha känny ettei siinä oo edes muistia? en ainakaan ole mistään kohtaa sellaista löytänyt. Mulla on Nokia 1100.
Vai onko se muisti kaikissa malleissa? - sössilä
simsalaping kirjoitti:
Onkohan mulla niin vanha känny ettei siinä oo edes muistia? en ainakaan ole mistään kohtaa sellaista löytänyt. Mulla on Nokia 1100.
Vai onko se muisti kaikissa malleissa?jokaisessa kännykässä on ns. muisti ja kännykän asetuksissa on kyllä sellainen valikko josta pääsee muistia katsomaan, mutta jossain malleissa se on turvalukituksen takana ja silloin siihen tarvitaan tietää turvakoodi ja jos nyt olet unohtanut sen koodin niin operaattori sen antaa uudelleen.
- sudok
sössilä kirjoitti:
jokaisessa kännykässä on ns. muisti ja kännykän asetuksissa on kyllä sellainen valikko josta pääsee muistia katsomaan, mutta jossain malleissa se on turvalukituksen takana ja silloin siihen tarvitaan tietää turvakoodi ja jos nyt olet unohtanut sen koodin niin operaattori sen antaa uudelleen.
mulla oli ennen saunalahden liittymä ja kun vaihdoin DNA:han niin hukkasin sen turvakoodin ja kun yritin tiedustella sitä aspasta niin antoivat kyllä koodin joka oli muotoa xxxx, mutta tämä turvakoodi se ei ollut ja kun sitten lopulta kysyin kännykän ammattilaiselta niin hän sanoi että tämä on PUK-koodi ja sitten taas soittamaan aspaan ja vastaus oli kyllä aika hämmentävä: luulin että turvakoodilla tarkoitat puhelimen PUK-koodia joka sinun pitää laittaa jos näppäilet PIN-koodin kolme kertaa väärin.
eli DNA:n aspasta ei saa turvakoodia vaan se pitää saada jotain muuta kautta. - tietoa
sudok kirjoitti:
mulla oli ennen saunalahden liittymä ja kun vaihdoin DNA:han niin hukkasin sen turvakoodin ja kun yritin tiedustella sitä aspasta niin antoivat kyllä koodin joka oli muotoa xxxx, mutta tämä turvakoodi se ei ollut ja kun sitten lopulta kysyin kännykän ammattilaiselta niin hän sanoi että tämä on PUK-koodi ja sitten taas soittamaan aspaan ja vastaus oli kyllä aika hämmentävä: luulin että turvakoodilla tarkoitat puhelimen PUK-koodia joka sinun pitää laittaa jos näppäilet PIN-koodin kolme kertaa väärin.
eli DNA:n aspasta ei saa turvakoodia vaan se pitää saada jotain muuta kautta.PIN1, PIN2, PUK1 ja PUK2 ovat liittymään kuuluvia koodeja. Ne saa operaattorilta. PUK1 ja PUK2 ovat koodeja, joita tarvitaan, jos on antanut kolme kertaa väärin PIN1:n tai PIN2:n. PIN1 ja PIN2 voi itse vaihtaa, PUK1 ja PUK2 ei.
Suojakoodi on kännykkään kuuluva ei siis liittymään. Sitä operaattori ei tiedä. Alkuperäinen on ilmoitettu kännykän käyttöohjeessa. Jos käyttöohje on hävinnyt, voi sen ladata kännykkävalmistajan nettisivuilta. Suojakoodi on vaihdettavissa. Mikäli sen on vaihtanut eikä muista uutta, niin kännykkä on vietävä huoltoon, jolloin homma selviää. Tässä turvakoodilla on ilmeisesti tarkoitettu juuri tuota suojakoodia. - muuten ok
simsalaping kirjoitti:
Vai onko se muisti kaikissa malleissa?Nokia 1100:ssa ei ole numeromuistia, eli kun tallennat jonkin numeron/nimen, se menee Sim-kortille.
Yksi keino on tuikata Sim-kortti sellaiseen puhelimeen jossa on oma numeromuisti, kopioida tai siirtää numerotiedot tähän. Sitten uusi Sim-kortti puhelimeen ja tietojen kopiointi tai siirto uuteen Sim-korttiin.
Se toinen keino on se että kirjoitat tietosi paperille ja sen jälkeen uudelle Sim-kortille.
Paitsi tuota ominaisuutta, 1100 on yksi parhaista puhelimista puhumiseen ja viestien lähettämiseen. - simsalaping
muuten ok kirjoitti:
Nokia 1100:ssa ei ole numeromuistia, eli kun tallennat jonkin numeron/nimen, se menee Sim-kortille.
Yksi keino on tuikata Sim-kortti sellaiseen puhelimeen jossa on oma numeromuisti, kopioida tai siirtää numerotiedot tähän. Sitten uusi Sim-kortti puhelimeen ja tietojen kopiointi tai siirto uuteen Sim-korttiin.
Se toinen keino on se että kirjoitat tietosi paperille ja sen jälkeen uudelle Sim-kortille.
Paitsi tuota ominaisuutta, 1100 on yksi parhaista puhelimista puhumiseen ja viestien lähettämiseen.Nokia 1100:ssa ei siis ole numeromuistia. Olisko tietoa onko sitä muistia Nokian malleissa 3310 ja 3210?
Tuskinpa löytyy kun taitavat olla aika vanhoja nekin.
Pitää varmaankin sitten turvautua siihen kynään ja paperiin. - muuten ok
muuten ok kirjoitti:
Nokia 1100:ssa ei ole numeromuistia, eli kun tallennat jonkin numeron/nimen, se menee Sim-kortille.
Paitsi tuota ominaisuutta, 1100 on yksi parhaista puhelimista puhumiseen ja viestien lähettämiseen.Nokia 1100:ssa on 50:n numeron muisti.
Valikko - luettelo - asetukset. Voit siis kopsata Sim-kortilta 50 numeroa puhelimen muistiin. - simsalaping
muuten ok kirjoitti:
Nokia 1100:ssa on 50:n numeron muisti.
Valikko - luettelo - asetukset. Voit siis kopsata Sim-kortilta 50 numeroa puhelimen muistiin.Kiitos tiedosta. Operaattori vaihtui tänään, eli ehdin juuri kopsaamaan numerot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.
Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat10216644Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell1367355Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"
"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."874020Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k262992Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve692679Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin972227"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt982126Mitä Purra oikeasti sanoi ennen vaaleja...
...pienituloisten leikkaamisesta? Tässä se on. "Esimerkiksi se, mistä aiotaan leikata, perussuomalaisten ero muun muass1252105Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382012Tikkunenällä on kovat luulot itsestään
Mut ei tarjottavana muuta kuin katkeruutta, ilkeyttä ja ilkeä luonne hyih.. oikea miesten nielijä Onneksi kaivatullani131979