renkaista!!

Menee rt 1150 renkaat vaihtoon juuri nyt.Heinolla pojat suosittivat kovasti metzeleriä mutta omassa alla olleet michelinin road pilotit toimivat 10000 km todella hyvin.sanokaa kommentit mitkä sopivat 1150 rt:lle vai onko ihan sama??

15

4694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄrräRT

Minulla on 1100 RT. Ostin sen keväällä, ja siinä oli alla Metzlerit, loppuun ajetut. Tilasimme sitten kaverin kanssa renkaita Saksasta. Laitoin, koska olivat halvimmat 188 ekeä koko satsi, Continentalit, enkä kyllä huomaa ajo-ominaisuuksissa mitään eroa. Kestävyydestä ei sitten tiedä.

• luukuttaja

Vanhassa K-100 käytän Mezler Marathon 880 renkaita.
        Pidosta en tiedä, noin vanhalla vehkeellä raaski hirveitä kanttauksia tehdä. Kulutuskestävyys on mielestäni kohdallaan. Takanen meni vaihtoon 17.000 kohdalla, etukumi kesti vielä kymppitonnin lisää.

• Marathon

Marathonit ovat ehdoton valinta. Pitoa löytyy riittävästi normaaliajossa. Ja kestävät kun pidät rengaspaineita 0,3-0,4 baria yli suosituksen. 20 tkm ei tuota ongelmia!

• Hyväksyttyä

mallia, z4 tai z6, niin ei tule tien päällä ongelmia viranomaisen kanssa. R1100RS just rengastettu z6.

• Marathon
        Hyväksyttyä kirjoitti:

mallia, z4 tai z6, niin ei tule tien päällä ongelmia viranomaisen kanssa. R1100RS just rengastettu z6.

ei ole hyväksyttyä? Marathon RT:ssä? Älä nyt hyvä mies tee itsestäs naurettavaa!

• vastaan Rengas

Mulla on ollut r1100rt vuodesta -96 enkä minkään merkin renkaalla ole päässyt ilmoittamiisi kilometrimääriin jotta olis kivaa jos puheissakin ollais edes liki totuutta. Tosiasiassa renkaat kestää 10000 -15000 km eikä yhtään enempää! Näin on!

• Marathon
        vastaan Rengas kirjoitti:

Mulla on ollut r1100rt vuodesta -96 enkä minkään merkin renkaalla ole päässyt ilmoittamiisi kilometrimääriin jotta olis kivaa jos puheissakin ollais edes liki totuutta. Tosiasiassa renkaat kestää 10000 -15000 km eikä yhtään enempää! Näin on!

Prätkäkokemus 26 vuotta, josta viimeiset 21 vuotta kolmella eri Bemarilla. '98 RT:llä ajoin viisi vuotta ja vaihdoin viime keväänä K1200LT:hen. RT:n Marathoneilla oli silloin ajettu eturenkaalla 22 tuhatta ja takanakki 5 eli 17 tkm kesti edellinen. Siistiä matka-ajoa suurin osa ja kuten totesin, rengaspaineet selvästi yli ohjekirjan suosituksen. Mutta tämä siis Metzelerin Marathonilla. Bridgestonet kestivät niukin naukin kymppitonnin.

• vastaan Rengas
        Marathon kirjoitti:

Prätkäkokemus 26 vuotta, josta viimeiset 21 vuotta kolmella eri Bemarilla. '98 RT:llä ajoin viisi vuotta ja vaihdoin viime keväänä K1200LT:hen. RT:n Marathoneilla oli silloin ajettu eturenkaalla 22 tuhatta ja takanakki 5 eli 17 tkm kesti edellinen. Siistiä matka-ajoa suurin osa ja kuten totesin, rengaspaineet selvästi yli ohjekirjan suosituksen. Mutta tämä siis Metzelerin Marathonilla. Bridgestonet kestivät niukin naukin kymppitonnin.

Kovasti kokemuksemme poikkeavat toisistaan - ei voi kuin todeta.
        En halveksi kokemustasi mutta... liki 300 000 km bemuilla ajaneena en KOSKAAN ole mainitsemiisi kilometrimääriin yltänyt - en edes marathonilla. Siksi en viitsi asiasta tämän enempää väitellä. Hienoa, että pääset minua vähemmillä rengaskuluilla - Metzeler on silti minunkin suosikkirenkaani!

• Marathon
        vastaan Rengas kirjoitti:

Kovasti kokemuksemme poikkeavat toisistaan - ei voi kuin todeta.
        En halveksi kokemustasi mutta... liki 300 000 km bemuilla ajaneena en KOSKAAN ole mainitsemiisi kilometrimääriin yltänyt - en edes marathonilla. Siksi en viitsi asiasta tämän enempää väitellä. Hienoa, että pääset minua vähemmillä rengaskuluilla - Metzeler on silti minunkin suosikkirenkaani!

Hyvin nuo Marathonit mulla on kestäneet, mutta suurempiakin kilometrimääriä kerholaiset ovat ajaneet. Mutta yksi merkittävä tekijä renkaan kestoon on nuo maintsemani rengaspaineet. 0,2-0,3 yli ohjekirjan suosituksen. Varsinkin eturengas kuluu herkästi pykälille liian alhaisilla (=ohjekirjan) paineilla.
        Rengaskulut nyt ovat aika marginaalikuluja tässä puuhassa. Alunperin kai kaveri kysyi mikä rengas on paras RT:n alla ja siihen ei ole kuin yksi vastaus: Metzeler Marathon.

• ei ole
        Marathon kirjoitti:

ei ole hyväksyttyä? Marathon RT:ssä? Älä nyt hyvä mies tee itsestäs naurettavaa!

Vyörengas, jollaiset ovat ainoat hyväksytyt renkaat R1100 sarjan pyöriin, usko huvikses. Saksassa matka katkeaa laittomiin renkaisiin. Kokemusta asiasta on.

• puhua paskaa.
        ei ole kirjoitti:

Vyörengas, jollaiset ovat ainoat hyväksytyt renkaat R1100 sarjan pyöriin, usko huvikses. Saksassa matka katkeaa laittomiin renkaisiin. Kokemusta asiasta on.

Metzeler Marathon 880:aa tehdään myös vyörenkaana - mulla oli sellaiset K1200LT:ssä.

http://www.metzelermoto.com/web/catalog/moto/moto_catalogo_schedaDescription.page?categoria=/catalog/moto/custom/none&vehicleType=MOTO&product_id=126571&uri=/metzeler/en_IT/browser/xml/catalog/moto/Custom_ME_880_Marathon.xml&menu_item=/products/catalog/custom

• ole Bmw:

• tiedä mutta
        ole Bmw: kirjoitti:

hyväksymä R1100/R1150 bemuihin.

viestissäsi sanoit että: Marathon ei ole vyörengas. Tämä ei pidä paikkaansa.

• Marathon
        ole Bmw: kirjoitti:

hyväksymä R1100/R1150 bemuihin.

helvettiä sä sekoilet? Metzelerin Marathonin käyttöä boxeri-Bemarissa ei estä mikään laki! Kunhan koko, nopeusluokka ja kantavuus on kunnossa, niin siihen ei BMW:n siunausta tarvita.

• on ollut

käytössä Metzeler ME Z4:t ja hyvin ovat toimineet. Marathonit raskaampiin pyöriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6354
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3302
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2616
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2228
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1798
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1736
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1530
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1422
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1388
    Aihe