Metsä-retki

-Nylkynen-

Olin heinäkuun loppupuolella "Miran" kanssa kävelyllä metsässä, "tietysti suunnittelemani asia". No meidän piti viettää Miran kanssa, semmoinen viikonlopun metsäretki, luonnon helmassa, ja katsella lintuja.

Kuinka ollakaan, koko retki jäi siltä osin miltei toteuttamatta. Kun olimme patikoineet näreikössä useamman tunnin, tulimme semmoiselle aukiolle, siihen sitten pystytettiin teltta.

Ja istuskelin sitten hetkisen aukean reunassa jääneen kannon nokassa, kun "Mira tuli luokseni, ja sanoi, teltta on jotenkin huonosti paikallaan, voisitko tulla katsomaan sitä.

No mikäpäs siinä, homma kuitenkin muuttui vallan muuksi, kun ryömin telttaan, katsomaan tukikeppejä, Mira tuli perässä, ja sen jälkeen kepit jäi toiseksi.

Mira alkoi riisua itseään, pusero, verkkarit, lyhyt t-pusero. Alus vaatetuksena, ohuet mustat stringit, mistä näky lähes läpi, ja mustat pitsiset rintaliivit.

Mira riisui minun paidan ja housut pois, kohta huomasin olevani Miran kanssa teltassa kahden alastomana. Makasin selälläni telttapatjan päällä, ja Mira oli kyrpäni kimpussa.

Ensiksi en tiennyt, mitä olisin tehnyt, kunnes Mira kumartui lähemmäs päälleni, aloin hyväilemään hänen rintojaan. Sitten käänsin Miran selälle, ja aloin vuorostani nuolemaan hänen pilluaan.

Mira oli ihan jo orgasmien kourissa, hänen pillunsa oli märkä, ja sykki, kun nuolin sitä pitkin vedoin alhaalta ylöspäin.

Vaihdettiin asentoa, ja nyt makasin selälläni, Mira makasi päälläni, ja otti kaluani suuhun, minä jatkoin pillun nuolemista, tunsin miten kyrpäni koveni, ja mällit alkoivat jo olla lähellä.

Mira nousi päältäni ja oli nyt nelin kontin teltassa. Survoin kovan kaluni takaapäin Miran märkään pilluun, höyläsin kuin viimeistä päivää, ja kyrvässäni tykytti jo armottomasti.

Vaihdettiin asentoa jälleen. Nyt Mira alkoi ratsastaa, kuin paraskin cowboy. Villilänsikin olisi jäänyt toiseksi hevosineen, niin hurja oli meno, huokaukset ja nautinnon huudot, vain lisäsivät entisestään kiihotustani, en voinut kovinkaan kauaa enää kestää.

Sisimmässäni ajattelin, kuinka kovin kiimainen tuo narttu on, eikö se jo riitä. Mutta en voinut muuta kuin alistua Miran ratsastukseen. Nyt Mira huusi melkein jo suoraa huutoa.

Enkä minäkään enää pystynyt pitämään mällejäni sisässä, vaan laukesin viimein Miran kauniiden kasvojen päälle. Sperma valui, mutta Tyttö oli kuin toisesta planeetasta, hän vain nautti ja huokaili tyytyväisenä.

Siistiytyminen olikin sitten vallan toinen kokonaisuus, sillä aukion toisessa reunassa meni joki, ja siellä sattumoisin oli kaksi harmaa-karhua, joten tilanne oli pahin mahdollinen. Tosin se on jo kokonaan toinen kertomus, loppujen lopuksi kaikki päättyikin hyvin, tuon metsä reissun päätteeksi.

Mira näet on naapurin tyttö, joka halusi retkelle, joten tämä oli minun reissuni hänen kanssaan.

Kun Pääsimme metsästä niin sanotusti ihmisten ilmoille, menimme tietysti suoraan minun asunnolleni. Tavarat jäivät eteiseen. Rojahdettiin molemmat mustalle keinonahkaiselle sohvalle, istumaan. Hetken hengähdettyäni tuumin puoliksi ääneen, miten olisi jos lämmittäisiin sauna. Mira vissiin kuuli puheeni. Hän katsoi minua kiinteillä ruskehtavan sinertävillä silmillään, ja totesi, Laita vaan, olen ainakin nyt sen tarpeessa.

Lähdin saunaa lämmittämään, Mira alkoi sillä välin keittämään kahvia. No eipä tämäkään ilta taida jäädä kylmäksi, ajattelin itsekseni, siinä tulta virittäessäni saunan kiukaaseen, mielessäni tietysti Miran kostea pillu.

Kun palasin olohuoneeseen, oli Mira kattanut pöydälle pari mukia ja lisukkeet, siinä istuskellessa sohvalla, Mira taas käänsi katseensa puoleeni. Odottamattani, hän kysyi ihan suoraan, haluaisinko rakastella häntä saunassa.

Ei siitä voinut kieltäytyä, joten sanoin että se sopii oikein hyvin, ja samaan lauseeseen totesin, että makuuhuoneessa on leveä parisänkykin. Se taisi tehdä Miraan tosi syvän vaikutuksen, koska kahvin juonti jäi sikseen.

Mira tuli Istumaan syliini, ja alkoi kiehnätä, tunsin kuinka Kyrpäni alkoi seisoa, ja miten hänen pillunsa alkoi turvota. Suutelimme siinä jonkin aikaa... Kunnes totesin, et pitäisi varmaan sitä saunaa mennä katsomaan. Kullini oli kuin varsijousi, ja tykytti jo oli pakko keksiä jotakin, ettei mällit lennä jo housuihin.

Kävin lisäämässä puita saunan kiukaaseen, ja huikkasin saunan olevan saunomista vaille valmis. Joten menimme saunaan ja riisuuduimme ja menimme löylyyn. Ei siitä sitten kyllä erityistä saunomista tullutkaan, kun jo Mira hyökkäsi kaluni kimppuun, ja alkoi kirnuta sitä edestakaisilla pitkillä vedoilla, samalla kielellä lipoen sitä, se oli kuin satua, niin hyvältä se tuntui.

Käänsin Miran selälleen parvessa ja aloin nuolemaan hänen jo kosteaa koloaan. Mira voihki jo nautinnosta, ja päässäni takoi yksi ja sama ajatus, hän on se jonka haluan...

Mira vaistosi varmaan ajatukseni, koska hän sanoi, haluan sinun kanssa jakaa elämäni. Olin ensin onnesta mykkänä, enkä heti ollut varma kuulinko sittenkään oikein, no sivuseikka se kai, tuumin ja jatkoin Miran pillun nuolemista vielä hetkisen. Mira tuli sen jälkeen päälleni, kun olin jo selälläni parvessa (hänen kehotuksestaan) Aloin survoa kaluani Miran nyt jo märkään pilluun, ja aloin höylätä. Ensin en tuntenut muuta kuin litinän, sitten Pillun lihakset alkoivat puristua Kaluni ympärille yhä tiukemmin.

Ei siinä kauaa pystyisi mällejä pidättää. Mira vaihtoi asentoa, nyt minä olin hänen päällään, ja samalla näykin hänen kovettuneita nännejään. Mira melkein huusi kiimasta, ja jatkoimme vielä hetkisen, sitten vaihdoimme asentoa, Mira alkoi ratsastaa, ilmeisestikin hänen lempiasentonsa, kaiken muun ohella, Kuinka täyteläisen pehmeän kiinteät rinnat hänellä onkaan, ajattelin, Hänen tummat pitkät hiuksensa hehkuivat hämärässä valaistuksessa, kasvot olivat yhtä hymyä...

Kun hetkisen vielä Mira oli ratsastanut, en voinut enää pidätellä mällejäni, otin kyrpäni hänen märästä pillustaan, ja samassa mällit lensivät Miran ylleni kumartuneille kasvoille. Mira huohotti hengästyksestä, ja niin minäkin. Kun hengitys oli tasaantunut, menimme suihkuun, ja sen jälkeen istuskelimme takapihan kuistilla päällämme pelkät kylpytakit, Mira taas loi Minuun tuon oudon kiehtovan katseen ja hymyili. Kysyin että Olitko tosissasi mitä sanoit minulle? Hän vaan hymyili, sitten hetkisen kuluttua Mira totesi, että Olen ihan tosissani, ja myös aion sen toteuttaa. No mitäpä siihen enää voi lisätä. Lähdimme vähin äänin sisälle, alkoi jo ulkona hämärtää ja iltakin jo viileni.

Jonkin ajan kuluttua olimme makuuhuoneessa molemmat alastomina, peiton alla. Mira käpertyi tiukemmin kiinni minuun ja suuteli, hän kuiskasi korvaani, en malta odottaa meidän yhteistä elämää, joten Ota minut nyt ja heti. Mietin sekunnin murto-osan ja heitin peiton lattialle, ja aloin imemään noita täyteläisen pehmeitä rintoja, hänen nänninsä olivat kovat. Mira hymyili ja samalla luin niin selkeän viestin hänen huuliltaan, nussi minua. Siirryin hitaasti alaspäin, kiusaten kielelläni. Mira huokaili jo himosta, liu’utin toisen käteni hänen kosteaan sammalikkoonsa.

Pyöritin sormella klitorista, hänen pillunsa oli aivan märkä jatkoin syvemmälle sormineni hänen kuumaan pilluunsa, siirryin alemmas ja levitin hieman hänen häpyään ja aloin nuolemaan. Mira huusi nautinnosta, naapuritkin varmaan kuulivat, vaikka asuivat jonkin matkan päässä, jatkoin kiusoittelua näykkimällä klitorista hellästi. Sitten työnnyin kielelläni hänen pillunsa syövereihin. Mira laukesi, jatkoin vielä hetken nektarin lipomista, Mira nousi istuma-asentoon ja silitti hiuksiani, samalla hän kuiskasi korvaani, nussi minua.

Mira otti kiinni kyrvästäni mikä oli jo melkein päässyt juhlakuntoon, ja alkoi imemään sitä. En voinut kauaa kestää kun mällit oli jo tulossa. Hän lopetti imemisen, varmaan huomasi että orgasmini oli lähellä. Mira kävi makuulle selälleen ja minä kävin kuin raivo-härkä hänen kimppuunsa, aloin työntymään hänen kuumaan ja märkään vaginaansa.

Jatkoimme näin hetkisen sitten asento vaihtui, Mira oli päälläni ja minä jäin alimmaiseksi, silmissä sumeni. En tiedä sen hetkisistä tapahtumista juuri mitään, kunnes vaihdoimme kuumia ja kiihkeitä suudelmia, jälleen tuo tutun ihana huokailu ja huuto. Mira alkoi ratsastaa, ei sitä enää voinut kestää kovinkaan kauaa, hän oli villi, tummat hiukset liehuivat tahdissa kun hän pumppasi ylös alas päälläni. Jatkoimme näin vielä hetkisen kun Mira jälleen vaihtoi asentoa, Pylly pystyssä hän jäi odottamaan, tungin kyrpäni sisään ja nussin.

Hetkisen kuluttua Mira huusi älä lopeta tulen kohta, minkäs sille voi, olin itsekin jo tulemassa ja kiristin tahtia entisestään, huuto ja huokailu sen kun yltyivät työntö työnnöltä, aloin kiireesti ajatella jotakin muuta jotten laukeaisi ihan heti, kun kuuma märkä ihanan tiukka ja supisteleva pillu on kyrpäni ympärillä, on laukeamista melko vaikea välttää.

Ajatukset palasi takaisin nykyhetkeen kun Mira sai rajun räjähtävän orgasmin ja tulin itse saman tien hänen sisäänsä. Mira kaatui vatsalleen sänkyyn ja minä hänen päälleen, olimme molemmat hengästyneitä ja hikisiä. Hetkisen hengitysten tasautumista odottaen olimme siinä asennossa, lopulta vedin kullini pois hänen pillustaan ja käänsin hänet ympäri ja suutelin, Mira avasi silmänsä ja sanoi, sinä olet paras, haluun sinua lisää. Mitäpä tuohon osaa sanoa, tuumin. Sanoin että mitäpä jos nyt ensin käytäisiin kuitenkin suihkussa.

Se tekikin hyvää, suihkun jälkeen istuimme olohuoneen sohvalla ja Mira painoi päänsä rintaani vasten, istuttiin siinä hetki ihan hiljaa ja katselimme toisiamme. Kunnes sanoin mitä, jos keittäisin kahvia, vai onko jo liian myöhä, kello oli varmaan jo lähemmäs puoltayötä koska ulkona oli melkein pimeää. Kahvin juonnin lomassa, Mira sanoi nyt vakavammin kuin koskaan ennen, Minä en aio luopua sinusta, tahdon kanssasi naimisiin.

Mitä siihen enää voi sanoa, rakkaus vei mukanaan ja erittäin hyvä seksi.

5

11536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Quiller

      Kiitos tarinastasi, vaikkakin se oli liiankin pätevä esimerkki siitä, mikä tarinankirjoittamisessa on haasteellista.
      Tuota ei voi lukea, siitä puuttuu ns tarinoiden liukaste elikkä sen toisenlainen kuvailu ja rinnastukset, mitä tuosta ei löytynyt. Tuo teksti noudatti raanan matemaattista rakennetta: minä, se,se,minä,se,minä ,se jne...

      Teksti oli töksähtelevää, eikä vienyt ollenkaan mukanansa kuten kaikkien tekstien -paitsi eduskunnan sisällä puhuttavien puheiden- kuuluisi tehdä.

      Tuon tekstin voi lukea vain jos sen haluaa lukea. Ja mahdollisesti myös vain jos omaa tunne siteitä tarinaan.

      Hyvän tarinan voi lukea vähemmälläkin kynnyksellä.

      Kiitos kuitenkin yrityksestä, kaikki on kehitystä.

      • -Nylkynen-

        Miten ja miksi.

        Jospa lähtisin purkanaan asiaa näin. Täällä haukutaan ja solvataan kirjoitusvirheiden vuoksi, ja kieliopillisesti kun kirjoittaa tai ainakin yrittää kaiki sanat eivät käy, joten täytyy etsiä yleisiä ilmaisuja. Eli sana mä -> minä sä -> sinä jne.

        Se ehkä kuulostaa puisevalta kun ei ole puhekielisiä ilmauksia.

        Myös täytyy kiinnittää huomiota tarinan kirjoituksen luku selkeyteen kun täällä ei ole Anfang toimintoa, eli kappaleen ensimmäisen sanan eka kirjain suurennetaan kissankokoiseksi. Eikä täällä ole palstoitusta, ei saa tekstinmuotoilua silleen luettavaksi. Ja kuvatkin voisi värittää kertomusta.

        Mikäli sinulla ei ollut muuta sanottavaa, maistele tätä.


      • Quiller
        -Nylkynen- kirjoitti:

        Miten ja miksi.

        Jospa lähtisin purkanaan asiaa näin. Täällä haukutaan ja solvataan kirjoitusvirheiden vuoksi, ja kieliopillisesti kun kirjoittaa tai ainakin yrittää kaiki sanat eivät käy, joten täytyy etsiä yleisiä ilmaisuja. Eli sana mä -> minä sä -> sinä jne.

        Se ehkä kuulostaa puisevalta kun ei ole puhekielisiä ilmauksia.

        Myös täytyy kiinnittää huomiota tarinan kirjoituksen luku selkeyteen kun täällä ei ole Anfang toimintoa, eli kappaleen ensimmäisen sanan eka kirjain suurennetaan kissankokoiseksi. Eikä täällä ole palstoitusta, ei saa tekstinmuotoilua silleen luettavaksi. Ja kuvatkin voisi värittää kertomusta.

        Mikäli sinulla ei ollut muuta sanottavaa, maistele tätä.

        Hyvä kirjoittaja.

        Eivät nuo, mainitsemasi seikat, häirinneet minua ollenkaan.
        Vaan se tarina, mitä kerroit, ei omannut yhtään kerronnallista väriä ja tempoa joka olisi vetänyt lukijan mukaansa.
        Jos asia kiinnostaa edelleen, ehdotan, että luet muiden tarinoita, ehkä et täältä, koska tämän paikan taso on laskenut, mutta ammatti kirjailijoiden eroottisia novelleja.

        Ole hyvä ja älä ymmärrä väärin. En tule tänne purkamaan paineitani hampaita näyttelemälläni vaan lukeakseni hyviä eroottisia novelleja. Suomi24 kirjoittajilla on niin laaja repertuaari, että täällä se kannatti, joskus muinoin.
        Tunsin tarvetta kritisoida vain, koska katsoin sinun ansaitsevan sen, toisin kuin eräät kirjoittajat, joiden "tarina" on vain kasa paskaa. Kritisointi on oikealta muodoltansa hoivaamista ei kitkemistä.

        Tuo oli oikea tarina, sillä oli alku, loppu ja tarkoitus. Se vain ei ollut hyvin kerrottu tarina. Silti, se pätee esimerkkinä siitä, että sinulla on potentiaali hyväksi tarinoiksijaksi. Oikeasti.

        Kiitän osoittamastasi huomiosta.


      • -Nylkynen-
        Quiller kirjoitti:

        Hyvä kirjoittaja.

        Eivät nuo, mainitsemasi seikat, häirinneet minua ollenkaan.
        Vaan se tarina, mitä kerroit, ei omannut yhtään kerronnallista väriä ja tempoa joka olisi vetänyt lukijan mukaansa.
        Jos asia kiinnostaa edelleen, ehdotan, että luet muiden tarinoita, ehkä et täältä, koska tämän paikan taso on laskenut, mutta ammatti kirjailijoiden eroottisia novelleja.

        Ole hyvä ja älä ymmärrä väärin. En tule tänne purkamaan paineitani hampaita näyttelemälläni vaan lukeakseni hyviä eroottisia novelleja. Suomi24 kirjoittajilla on niin laaja repertuaari, että täällä se kannatti, joskus muinoin.
        Tunsin tarvetta kritisoida vain, koska katsoin sinun ansaitsevan sen, toisin kuin eräät kirjoittajat, joiden "tarina" on vain kasa paskaa. Kritisointi on oikealta muodoltansa hoivaamista ei kitkemistä.

        Tuo oli oikea tarina, sillä oli alku, loppu ja tarkoitus. Se vain ei ollut hyvin kerrottu tarina. Silti, se pätee esimerkkinä siitä, että sinulla on potentiaali hyväksi tarinoiksijaksi. Oikeasti.

        Kiitän osoittamastasi huomiosta.

        että joskus se sellainen yhtenäinen juoni tiivistyy liiaksi yksityiskohtiin ja ei jatku sanoin kokonaisuudessa.

        Tästä pahoittelut, kun en ole mikään äidinkielen maisteri, yritän vaan kirjoittaa sujuvia kertomuksia tapahtuneeata.

        Mutta koitetaan saada enämpi väriä sisältöön. Pitänee pureutua uudelleen noveliini.

        Ja katsoa josko olis sopiva-aika laittaa myöhemmin sama uutena kokonaisuutena tänne.


    • "Kirjoitus-opettaja"

      "Metsä-retki" ja "harmaa-karhu"? Heh...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe