Kuka muistaa sarjan...

pakko tietää...

Kuka muistaa mistä TV sarjasta on kyse. Sarja kertoi Vangeista, jotka oli australiassa kärsimässä rangaistusta. Eli siirtomaa ajalle sijoittautui ajallisesti. Sarjan tunnarista tuli aika suosittu ja oliko näyttelijän vai tunnarin esittäjän nimi John English tai jotain sinne päin.
Jollekkin saattaa välähtää mikä oli sarjan nimi. Sarjaa esitettiin televisiossa 80 luvulla. Taisi tulla kerran tai kaksi uusintanakin.

30

14336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yxitypy

      sarjan nimeä, mutta oli tosi hyvä :=))

      Se tunnuskappale soi usein päässäni. On suomennettukin ja meni jotenkin näin:

      "Olen vain köyhä mies, mies arkinen aivan
      ja vain kaksi nauhaa sun hiuksiisi toin
      Jos laulaa mä saisin niin lauluista kaunein
      se sulle vain kertois mun rakkaudestain jne.

    • helisevä

      Ausseihin karkotettuja irlantilaisia.
      Tunnus: Six ribbons, jon english
      tommone tuli mieleen.

      • Kiitos..

        Just...nyt kun kuulin tuon "six ribbons" niin muisti palasasi. Pitää alkaa metsästämään kappaletta....Kiitos.


      • helisevä
        Kiitos.. kirjoitti:

        Just...nyt kun kuulin tuon "six ribbons" niin muisti palasasi. Pitää alkaa metsästämään kappaletta....Kiitos.

        huutonetissä myynnissä, heti huutona DVD alle 30euroo


      • maistiainen

      • ibiza
        Kiitos.. kirjoitti:

        Just...nyt kun kuulin tuon "six ribbons" niin muisti palasasi. Pitää alkaa metsästämään kappaletta....Kiitos.

        tuolla c-kasettikokoelmassa kaksi alkuperäiskasetillista tuon sarjaelokuvan musiikkia...


      • sarjassa..

    • ollut tämä

      Sarjan nimi Vasta tuuleen - against the wind

      • voisiko olla

        mietitään, mikähän?


      • Anonyymi
        voisiko olla kirjoitti:

        mietitään, mikähän?

        Vastatuuleen suomeksi.


    • sarjan

      80-luvulta, jossa nainen omisti jokilaivan? Siinä jokilaivassa oli sellainen iso vesiratas perässä?

      • Tarkoitat

        Huulilla kävi mutta valitettavasti ei nyt tule mieleen,sekin hyvä oli.


      • Anonyymi

        Muistan hyvin tuonkin sarjan. Näin tuon naispääosaa esittävän naisen kerran Lontoon metrossa kun olin siellä 90-luvulla käymässä. Samassa metrovaunssa matkustettiin.


      • Anonyymi

        Missä virrat yhtyvät (All the Rivers Run)


    • Sarjan nimi

      On se Vasta tuuleen...minäkin kaipaan sitä uusintana.Voi veljet kun hyvä se oli.

      • aloittaja..

        Saisi tosiaan uusintana tulla. Sarja tuli muistaakseni viimeksi uusintana 80 luvun lopulla tai 90 alussa. Sarja varmaan vetäisi vieläkin katsojia. Oli se sen verran laatu tekele.


      • vasta tuulleen

        onko sama?


      • juttuja;
        vasta tuulleen kirjoitti:

        onko sama?

        Vastatuuleen tarkoittaa sitä että ei mennä myötätuuleen vaan käännetään nokka tuulta kohti.

        Vasta tuuleen tarkoittaa että heitetään vanha vihta menemään tuulen mukana.

        "Vasta tuulleen", no se on ihan uusi asia minulle, oiskohan jotakin murretta?


      • Anonyymi
        juttuja; kirjoitti:

        Vastatuuleen tarkoittaa sitä että ei mennä myötätuuleen vaan käännetään nokka tuulta kohti.

        Vasta tuuleen tarkoittaa että heitetään vanha vihta menemään tuulen mukana.

        "Vasta tuulleen", no se on ihan uusi asia minulle, oiskohan jotakin murretta?

        Aiheuttiko kirjoitusvirhe noin paljon näppylöitä?


    • tuon sarjan, oli hyvin suosittu.
      Suomeksi sarjan teeman levytti 1981 Tapio Heinonen "Vain Kaksi Nauhaa"

    • Anonyymi

      Olisi kiva nähdä uudestaan

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuo on se.


    • Anonyymi

      Oli kai sarja Vastatuuleen (Against the wind) eikä muistaakseni ole lähetetty koskaan uusintana. Pidin tosi paljon sarjasta ja kappale Six ribbons on aivan ihana (suomeksi kyllä lauletaan kaksi nauhaa)

    • Anonyymi

      Sarja oli vastatuuleen.

    • Anonyymi

      Tosi hyvä sarja ! Sen katsoisi uudestaankin !

    • Anonyymi

      Vastatuuleen

    • Anonyymi

      Against the Wind eli Vastatuuleen, jossa todellakin oli hieno tunnari.

    • Anonyymi

      Vastatuuleen, hitsi ku tulis näitä vanhoja sarjoja uusintana

      • Anonyymi

        Joitakin vanhempia sarjoja on katsottavissa Nelosen ruutu sovelluksella. Siellä valitaan Pluto kanavat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe