Kuka muistaa mistä TV sarjasta on kyse. Sarja kertoi Vangeista, jotka oli australiassa kärsimässä rangaistusta. Eli siirtomaa ajalle sijoittautui ajallisesti. Sarjan tunnarista tuli aika suosittu ja oliko näyttelijän vai tunnarin esittäjän nimi John English tai jotain sinne päin.
Jollekkin saattaa välähtää mikä oli sarjan nimi. Sarjaa esitettiin televisiossa 80 luvulla. Taisi tulla kerran tai kaksi uusintanakin.
Kuka muistaa sarjan...
30
12261
Vastaukset
- Yxitypy
sarjan nimeä, mutta oli tosi hyvä :=))
Se tunnuskappale soi usein päässäni. On suomennettukin ja meni jotenkin näin:
"Olen vain köyhä mies, mies arkinen aivan
ja vain kaksi nauhaa sun hiuksiisi toin
Jos laulaa mä saisin niin lauluista kaunein
se sulle vain kertois mun rakkaudestain jne. - helisevä
Ausseihin karkotettuja irlantilaisia.
Tunnus: Six ribbons, jon english
tommone tuli mieleen.- Kiitos..
Just...nyt kun kuulin tuon "six ribbons" niin muisti palasasi. Pitää alkaa metsästämään kappaletta....Kiitos.
- helisevä
Kiitos.. kirjoitti:
Just...nyt kun kuulin tuon "six ribbons" niin muisti palasasi. Pitää alkaa metsästämään kappaletta....Kiitos.
huutonetissä myynnissä, heti huutona DVD alle 30euroo
- maistiainen
Kiitos.. kirjoitti:
- ibiza
Kiitos.. kirjoitti:
tuolla c-kasettikokoelmassa kaksi alkuperäiskasetillista tuon sarjaelokuvan musiikkia...
- sarjassa..
maistiainen kirjoitti:
Tämä kaverihan se näyttelikin sarjassa....
- ollut tämä
Sarjan nimi Vasta tuuleen - against the wind
- voisiko olla
mietitään, mikähän?
- Anonyymi
voisiko olla kirjoitti:
mietitään, mikähän?
Vastatuuleen suomeksi.
- sarjan
80-luvulta, jossa nainen omisti jokilaivan? Siinä jokilaivassa oli sellainen iso vesiratas perässä?
- Tarkoitat
Huulilla kävi mutta valitettavasti ei nyt tule mieleen,sekin hyvä oli.
- Anonyymi
Muistan hyvin tuonkin sarjan. Näin tuon naispääosaa esittävän naisen kerran Lontoon metrossa kun olin siellä 90-luvulla käymässä. Samassa metrovaunssa matkustettiin.
- Anonyymi
Missä virrat yhtyvät (All the Rivers Run)
- Sarjan nimi
On se Vasta tuuleen...minäkin kaipaan sitä uusintana.Voi veljet kun hyvä se oli.
- aloittaja..
Saisi tosiaan uusintana tulla. Sarja tuli muistaakseni viimeksi uusintana 80 luvun lopulla tai 90 alussa. Sarja varmaan vetäisi vieläkin katsojia. Oli se sen verran laatu tekele.
- vasta tuulleen
onko sama?
- juttuja;
vasta tuulleen kirjoitti:
onko sama?
Vastatuuleen tarkoittaa sitä että ei mennä myötätuuleen vaan käännetään nokka tuulta kohti.
Vasta tuuleen tarkoittaa että heitetään vanha vihta menemään tuulen mukana.
"Vasta tuulleen", no se on ihan uusi asia minulle, oiskohan jotakin murretta? - Anonyymi
juttuja; kirjoitti:
Vastatuuleen tarkoittaa sitä että ei mennä myötätuuleen vaan käännetään nokka tuulta kohti.
Vasta tuuleen tarkoittaa että heitetään vanha vihta menemään tuulen mukana.
"Vasta tuulleen", no se on ihan uusi asia minulle, oiskohan jotakin murretta?Aiheuttiko kirjoitusvirhe noin paljon näppylöitä?
tuon sarjan, oli hyvin suosittu.
Suomeksi sarjan teeman levytti 1981 Tapio Heinonen "Vain Kaksi Nauhaa"- Anonyymi
Olisi kiva nähdä uudestaan
- Anonyymi
Vastatuuleen - Against the Wind
https://www.imdb.com/title/tt0076974/- Anonyymi
Tuo on se.
- Anonyymi
Oli kai sarja Vastatuuleen (Against the wind) eikä muistaakseni ole lähetetty koskaan uusintana. Pidin tosi paljon sarjasta ja kappale Six ribbons on aivan ihana (suomeksi kyllä lauletaan kaksi nauhaa)
- Anonyymi
Sarja oli vastatuuleen.
- Anonyymi
Tosi hyvä sarja ! Sen katsoisi uudestaankin !
- Anonyymi
Vastatuuleen
- Anonyymi
Against the Wind eli Vastatuuleen, jossa todellakin oli hieno tunnari.
- Anonyymi
Vastatuuleen, hitsi ku tulis näitä vanhoja sarjoja uusintana
- Anonyymi
Joitakin vanhempia sarjoja on katsottavissa Nelosen ruutu sovelluksella. Siellä valitaan Pluto kanavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449381
- 785902
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414366- 573883
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella573604Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313489- 472678
- 342192
- 402010