Volvo miitti Shellillä SLN

roleksi

Volvo miitti Savonlinnan Shellillä la 14.6.2008 klo 16.00 ->

14

941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pienimunaiset vertailevat romujaan.

      • §oojapuuj

        ne on kylläkin bemaristit mitkä niin tekee.


      • Siinä mitä
        §oojapuuj kirjoitti:

        ne on kylläkin bemaristit mitkä niin tekee.

        Pistetään munat vertailuun ja katsotaan sitten millä kukin ajaa ??


      • EI kyllä

        oo pienimunaasia ne jokka Volvolla ajelee!


      • ikävä kyllä
        EI kyllä kirjoitti:

        oo pienimunaasia ne jokka Volvolla ajelee!

        mahtuu auton venttiilihatun sisään aluskasvillisuutta myöden.


      • akvaario ruutanas paljon
        Siinä mitä kirjoitti:

        Pistetään munat vertailuun ja katsotaan sitten millä kukin ajaa ??

        mitattavaa Kaakonlammen Kalastusseuran mikrometrillä?


      • muttei Volvoo
        ikävä kyllä kirjoitti:

        mahtuu auton venttiilihatun sisään aluskasvillisuutta myöden.

        ei oo Volvoo eikä Bemarii mutta muna on melko pieni. Naisia oon silti saanu vaikka kuinka eikä siinä ole ainakaan Ooppelini ollut eduksi.
        Kummasti se munakin kasvaa kun naisen kellistää, kokeilkaapas joskus.


    • Nimetön

      Mutta eihän sielä ole kun niitä Tojotoita, ja muita riisikuppeja missä on niitä lintulautoja asennettu vähän miten sattuu.

      • LINTULAUTATOJOTAT

        tai "paljon-melua-tyhjästä" -bemarit eivät liity volvoihin millään tavalla.


      • kunnia.
        LINTULAUTATOJOTAT kirjoitti:

        tai "paljon-melua-tyhjästä" -bemarit eivät liity volvoihin millään tavalla.

        No se on kunnia Volvokuskeille. Onhan niissä Pemareissa se "tekemisen meininki" kun on paljon ääntä, sitten kun ne vielä liikahtaiskin johonkin, mutta ei niin ei, luotettavuudesskaan ei taida olla kauheesti kehumista, kun eivät uskalla lähteä kaupungista ulos pörisemään...ei tule niin pitkä matka hinata...
        Tojotahan on tunnetusti ympäristöystävällinen merkki muuten, ja nuo lintuharrastajat mitä sielä savonlinnassa pyörii, ovat vielä lisänneet sitä ystävällisyyttä, ei tartte lintujen liihotella koko aikaa kun voi vaikka sokoksen parkissa käydä istumassa lintulaudalla :D


      • Helmut Ringelman
        kunnia. kirjoitti:

        No se on kunnia Volvokuskeille. Onhan niissä Pemareissa se "tekemisen meininki" kun on paljon ääntä, sitten kun ne vielä liikahtaiskin johonkin, mutta ei niin ei, luotettavuudesskaan ei taida olla kauheesti kehumista, kun eivät uskalla lähteä kaupungista ulos pörisemään...ei tule niin pitkä matka hinata...
        Tojotahan on tunnetusti ympäristöystävällinen merkki muuten, ja nuo lintuharrastajat mitä sielä savonlinnassa pyörii, ovat vielä lisänneet sitä ystävällisyyttä, ei tartte lintujen liihotella koko aikaa kun voi vaikka sokoksen parkissa käydä istumassa lintulaudalla :D

        telkänpönttöjä Toyotan rinnalla!


      • kai...
        Helmut Ringelman kirjoitti:

        telkänpönttöjä Toyotan rinnalla!

        Katoppas, kai sinulla on siinä tojotassa sitten myös se reikä konepellissä että on oraville kanssa jotain tekemistä kun auto on parkissa :D


      • Ole niin
        Helmut Ringelman kirjoitti:

        telkänpönttöjä Toyotan rinnalla!

        Että toiota jos et muuta saa.Mutta paljon lähtee melua tyhjästä josta on paha nyhjästä.


    • mies savosta

      Äläkää ihmeessä laitelko mitään SaPKon tarroja laatuautoihinne. Autothan menee siitä pilalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe