Volvo miitti Savonlinnan Shellillä la 14.6.2008 klo 16.00 ->
Volvo miitti Shellillä SLN
14
941
Vastaukset
Pienimunaiset vertailevat romujaan.
- §oojapuuj
ne on kylläkin bemaristit mitkä niin tekee.
- Siinä mitä
§oojapuuj kirjoitti:
ne on kylläkin bemaristit mitkä niin tekee.
Pistetään munat vertailuun ja katsotaan sitten millä kukin ajaa ??
- EI kyllä
oo pienimunaasia ne jokka Volvolla ajelee!
- ikävä kyllä
EI kyllä kirjoitti:
oo pienimunaasia ne jokka Volvolla ajelee!
mahtuu auton venttiilihatun sisään aluskasvillisuutta myöden.
- akvaario ruutanas paljon
Siinä mitä kirjoitti:
Pistetään munat vertailuun ja katsotaan sitten millä kukin ajaa ??
mitattavaa Kaakonlammen Kalastusseuran mikrometrillä?
- muttei Volvoo
ikävä kyllä kirjoitti:
mahtuu auton venttiilihatun sisään aluskasvillisuutta myöden.
ei oo Volvoo eikä Bemarii mutta muna on melko pieni. Naisia oon silti saanu vaikka kuinka eikä siinä ole ainakaan Ooppelini ollut eduksi.
Kummasti se munakin kasvaa kun naisen kellistää, kokeilkaapas joskus.
- Nimetön
Mutta eihän sielä ole kun niitä Tojotoita, ja muita riisikuppeja missä on niitä lintulautoja asennettu vähän miten sattuu.
- LINTULAUTATOJOTAT
tai "paljon-melua-tyhjästä" -bemarit eivät liity volvoihin millään tavalla.
- kunnia.
LINTULAUTATOJOTAT kirjoitti:
tai "paljon-melua-tyhjästä" -bemarit eivät liity volvoihin millään tavalla.
No se on kunnia Volvokuskeille. Onhan niissä Pemareissa se "tekemisen meininki" kun on paljon ääntä, sitten kun ne vielä liikahtaiskin johonkin, mutta ei niin ei, luotettavuudesskaan ei taida olla kauheesti kehumista, kun eivät uskalla lähteä kaupungista ulos pörisemään...ei tule niin pitkä matka hinata...
Tojotahan on tunnetusti ympäristöystävällinen merkki muuten, ja nuo lintuharrastajat mitä sielä savonlinnassa pyörii, ovat vielä lisänneet sitä ystävällisyyttä, ei tartte lintujen liihotella koko aikaa kun voi vaikka sokoksen parkissa käydä istumassa lintulaudalla :D - Helmut Ringelman
kunnia. kirjoitti:
No se on kunnia Volvokuskeille. Onhan niissä Pemareissa se "tekemisen meininki" kun on paljon ääntä, sitten kun ne vielä liikahtaiskin johonkin, mutta ei niin ei, luotettavuudesskaan ei taida olla kauheesti kehumista, kun eivät uskalla lähteä kaupungista ulos pörisemään...ei tule niin pitkä matka hinata...
Tojotahan on tunnetusti ympäristöystävällinen merkki muuten, ja nuo lintuharrastajat mitä sielä savonlinnassa pyörii, ovat vielä lisänneet sitä ystävällisyyttä, ei tartte lintujen liihotella koko aikaa kun voi vaikka sokoksen parkissa käydä istumassa lintulaudalla :Dtelkänpönttöjä Toyotan rinnalla!
- kai...
Helmut Ringelman kirjoitti:
telkänpönttöjä Toyotan rinnalla!
Katoppas, kai sinulla on siinä tojotassa sitten myös se reikä konepellissä että on oraville kanssa jotain tekemistä kun auto on parkissa :D
- Ole niin
Helmut Ringelman kirjoitti:
telkänpönttöjä Toyotan rinnalla!
Että toiota jos et muuta saa.Mutta paljon lähtee melua tyhjästä josta on paha nyhjästä.
- mies savosta
Äläkää ihmeessä laitelko mitään SaPKon tarroja laatuautoihinne. Autothan menee siitä pilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519