nightlife/Gdansk/Gdynia/Sopot

cbmjdgk,ug

eli mitä ja millaisia menomestoja löytyy ja suosittelette.Hintataso baareista yökerhoihin,sisäänpääsymaksu,...yms.yms.

6

3273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katto Kassinen

      On se surullista jos sinnekin täytyy minnä bilettämään. Itse suosittelisin mielummin kulttuuria sekä linnoja.
      Voi teitä Sedun lapsia.Eikö Suomen Onnelat ja muut biletyspaikat riitä?

      • Nova Huta

        ...siinä on!?
        Se varmasti on jokaisen oma asia, mitä lomillaan tekee! Toiset vierailee kirkoissa ja muissa "kiinnostavissa" paikoissa, toisilla taas on elämä ja haluavat vähän vauhtia siihen.

        Itse toki pyrin katsastelemaan niitä nähtävyyksiä, niin vanhaa arkkitehtuuria, varsinkin uusissa paikoissa, joissa käyn kuin myös naiskauneutta joka paikassa... Surullista on se, ettei kumpaakaan ole Suomessa tarjolla!;)
        Siksi myös allekirjoittanut bilettää Puolassa, niin ja listaa voidaan jatkaa maukkaammilla juomilla ja mukavemmilla ihmisillä kuin Suomessa...

        Siinä sitten taas syitä kaiken maailman jeesustelijoille, miksi jotkut käyvät bilettämässä jopa maamme rajojen ulkopuolella.

        Mutta vastataanpa samaan syssyyn ketjun aloittaneelle. Katsasta heti alkuun www.gdansk-life.com, ja itse voisin suositella esim. Barbarosa:a aivan Gdansk Glównia (rautatieasemaa) vastapäätä tai Jaskowa 14 (sijaitsee samassa katuosoitteessa).
        Sopot on ehdottomasti bilekeskus nr 1. Trójmiaston alueella, sielä voisin mainita Mandarynkan, SOHOn ja Spatifin, jotka kaikki sijaitsevat kävelykadulla tai välittömässä läheisyydessä ul. Bohaterow Monte Cassino:lla kapungin keskustassa.
        Gdyniassa kokeilemisen arvoisia ovat Elypse ja Boolvar (ul. Waszyngtona 21, sijaitsevat isossa kauppakeskuksessa).

        P.S itse vihaan seduloita...;)


    • rsii

      Gdanskin vanhassa kaupungissa Mariacki-kirkon vieressä on CICO. Hyvää ruokaa, juomia ja varsinkin viikonloppuiltaisin suosittu klubi. Suosittelen!
      http://www.cico.pl/

      • Käynnyt

        Se on mukava istua kapakassakin kun ei tarvitse maksaa itseään kipeäksi.

        Kiva istua terassillä kun iso olut maksaa 1,5€,lasituopissa pöytään kannettuna.


      • Nova Huta
        Käynnyt kirjoitti:

        Se on mukava istua kapakassakin kun ei tarvitse maksaa itseään kipeäksi.

        Kiva istua terassillä kun iso olut maksaa 1,5€,lasituopissa pöytään kannettuna.

        Näinhän se menee, eikä aina tarvitse edes koko yötä juoda taikka juhlia. On mukava nauttia hyvissä ja sopuhintaisista oluista kauniissa ympäristössä sekä hyvässä seurassa.


    • Tripsterimies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6618
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2652
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2233
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1894
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe