MICHAEL JACKSON --- TESTI!!! =D

Meliini

Jos luulet tietäväsi kaiken MJJ-stä, ratkaisepa nämä kysymykset. Osan kunniallinen fani tietää alle sekunnissa, mutta on siellä pari hieman vaikeampaakin... Vastaukset ovat alla, peittäkää ne vaikka lehdellä.

a) 1 piste: Kuinka vanha Michael on? Tarkalleen.
b) 2 pistettä: Milloin on Michaelin syntymäpäivä?
c) 1 piste: Kuinka monta sisarusta Michaelilla on?
d) 1 piste: Minkä nimisessä Michaelin musavideossa esiintyy myös Janet Jackson?
e) 4 pistettä: Kuinka monen ihmisen edessä Michael kertoi kasvneensa? "Jos kasvaa --- ihmisen edessä 5-vuotiaasta asti, on pakosti erilainen."
f) 3 pistettä: Minkä niminen oli Michaelin kolmas soololevy?
g) 1 piste: Mihin uskontokuntaan Michael kuului nuorempana? Ja ilmeisesti nytkin...siitä en ole varma
h) 5 pistettä: Luettele KAIKKI Michaelin nykyiset ammatit.
i) 2 pistettä: Missä kappaleessa Michael sanoo autuaana: Sisälläni tuntuu hyvältä? (Englanniksi tietenkin)











vastaukset:
a)49 vuotta
b)29.elokuuta
c)8 sisarusta
d)Scream
e)100 miljoonan
f)Bad
g)Jehovan todistajiin
h)muusikko, sanoittaja, näyttelijä koreografi, ohjaaja
i)P.Y.T (Thriller 25)

Pisteet:
Jos sait kaikki 18-20 pistettä, olet todellinen fani ja asiantuntija! Voit olla ylpeä! :D

Jos sait 13-18, olet luultavasti oikea fanittaja, mutta tänään ei ehkä ollut paras päiväsi... :)

Jos sait 9-13 pistettä, luulen että ihailet Michael Jacksonia, mutta et ole kauheasti tutustunut hänen tietoihinsa. Suosittelen! :§

Jos sait 4-9 pistettä, kiirehdi jo kipin kapin hakemaan tietoa idolistasi! On tärkeää tietää, ketä fanittaa! Vaikka voihan sitä ainoastaan hyvän musiikinkin perusteella ihailla... Silti. :I

Jos sait 1-4 pistettä, luulen että olet vasta-alkaja, etkä vielä tiedä näitä asioita. Tai sitten olet vain esittäjä... :I

Jos sait 0 pistettä, epäilen vahvasti, ettet ole Michaelin uskollinen ihailija. Vai olisiko muistissa vikaa tai vastaavaa? :(

Se oli sitten siinä! Älkää ottako kovin vakavasti, tämä nyt oli vain tämmöinen pikku tehtävä! :) OLKAA YLPEITÄ ITSESTÄNNE, MICHAELIN FANIT!!!

7

885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MJJ on paras

      Toi oli hauska testi, lisää tollasia! Mulle tuli 18 pistettä, kuulun siis tosifaneihin! ;)
      Pikkuveli teki sen kans, se sai 6 pistettä, ja riehuu nyt olkkarissa onnessaan siitä, että se sai edes senkin verran! (broidi on 8 vuotta) Kiitti kivasta tehtävästä!

    • MJJ FANI -92

      JEE MÄ SAIN TESTISTÄ 18 PISTETTÄ!!! TOI OLI KIVA TESTI, ALUKS EPÄILIN MUTTA SITTEN KUN HUOMASIN ETTÄ SIINÄ KYSYTTIIN IHAN ASIAA EIKÄ MITÄÄN JUORUJA, MÄ TEIN SEN JA MUN 8-VUOTIAS PIKKUVELI KANS, JOKA JUST HYPPII SOHVALLA JA HUUTAA PISTETULOSTAAN: MÄ SAIN MELIININ MICHAEL JACKSON-TESTISTÄ 9 PISTETTÄ! TEHKÄÄ MUUTKIN TOI TESTI SE OLI HAUSKA JA VAIKKA SAISIT HUONON TULOKSEN NIIN EI SITÄ SILTI TODESTA TÄYDY OTTAA!

    • Smelly
    • MJJ<3

      Joo , kivojahan nuo ovat :))) On kyllä sekin totta , että vaikka mitään et Michaelkullasta tietäisi (paitsi että se on laulaja :D) , etkä mitään levyjä omistaisi , voit silti olla huoletta fani ...

    • MJJ<3

      ööh.... toi Bad oli MJ:n kolmas soololevy kun hän oli TÄYSI-IKÄINEN :)

      • Meliini

        Huppista keikkaa, sori vaan tosta epätarkasta kysymyksestä, ois pitäny sanoo se täysikäsyysjuttu :)


    • Breikkis

      Jos luulet tietäväsi kaiken MJJ-stä, ratkaisepa nämä kysymykset. Osan kunniallinen fani tietää alle sekunnissa, mutta on siellä pari hieman vaikeampaakin... Vastaukset ovat alla, peittäkää ne vaikka lehdellä.

      a) 1 piste: Kuinka vanha Michael on? Tarkalleen.
      49v ja 341 pv
      b) 2 pistettä: Milloin on Michaelin syntymäpäivä?
      29.8.1958
      c) 1 piste: Kuinka monta sisarusta Michaelilla on?
      8 (eikö Joshepilla ollut kans avioton lapsi)
      d) 1 piste: Minkä nimisessä Michaelin musavideossa esiintyy myös Janet Jackson?
      Scream
      e) 4 pistettä: Kuinka monen ihmisen edessä Michael kertoi kasvneensa? "Jos kasvaa 10 miljoonien ihmisen edessä 5-vuotiaasta asti, on pakosti erilainen."
      f) 3 pistettä: Minkä niminen oli Michaelin kolmas soololevy?
      Bad
      g) 1 piste: Mihin uskontokuntaan Michael kuului nuorempana? Ja ilmeisesti nytkin...siitä en ole varma
      Jehovan Toistaja
      h) 5 pistettä: Luettele KAIKKI Michaelin nykyiset ammatit.
      Näyttelijä
      Lauluntekijä
      Laulaja
      Ohjaaja

      i) 2 pistettä: Missä kappaleessa Michael sanoo autuaana: Sisälläni tuntuu hyvältä? (Englanniksi tietenkin) PYT

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe