Terve!
Onko kummempia kokemuksia Gambiasta.Tässä hieman olisi hinkua lähteä paikan päälle kun olen kuullut paljon hyvää paikasta.
Saisiko kuitenkin hieman lisää infoa Gambiassa lomaa viettäneiltä?
Kiitos!!
Gambia-kokemuksia?
3
2386
Vastaukset
Hei!
Todellakin Gambia on kokemisen arvoinen paikka. Se on eksoottinen köyhä maa. Ihmiset ovat ystävällisiä,eikä kannata välittää huonoista puolista.Paras ottaa matka seikkailun kannalta. Eniten saat reissusta irti jos menet erillaisille retkille,voit käydä Orjasaarella,olut tehtaalla,paikallisessa koulussa ja krokotiili puistossa silittämässä krokoja jne.
Aurinko paistaa lähes aina,merivesi on lämmintä ja ruoka hyvää.Siellä on todella halpaa eikä Banjul ole viellä massaturismi paikka. Hotellit ovat hyviä ja löytyy monenlaisia hyviä ruokapaikkoja.
Olin siellä viime marraskuussa ja sinne menen tulevana marraskuuna.Jos pidät erillaisista eksoottisista kohteista niin Gambia on yksi niistä. Tulet varmasti ihastumaan maahan ja kaikkeen siellä! :) Suosittelen lämpimästi.- kohde
Suosittelen maata ehdottomasti turistikohteeksi. Mainostan jälleen juttuani osoitteessa Matkakertomukset Suomi24 keskustelu Matkakokemuksia Gambiasta. Juttu on jo toisella sivulla. Sieltä löytyy tärkein informaatio vastineineen. Koe se hieno maa lomakohteenasi.
- jep jep
Paikalliset pummit roikkuvat mukana kun astut
hotellista ulos. Aasia parempi. Kerta riitti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745068- 332851
- 402574
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261973Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401912Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291759- 951752
- 1671617
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241358Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220