Käteisalennus uudesta

Suzuki/Honda

Paljonko olette saaneet käteisalennusta uuden pyörän listahinnasta?

Mietin vaan että jos jättäisi vanhan pyörän itselle myöhemmin myytäväksi ja ostaisi käteisellä uuden. Kannattaisiko silloin ostaa ns. harmaatuotu vai saako virallisesti maahantuoduista niin hyvän käteisalennuksen että sellaista voisi harkita?

10

5325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halvin hinta

      Halvin hinta ostettavalle objektille taitaa tulla jos ottaa rahoituksen liikkeen kautta...

      • Suzuki/Honda

        Halvin hinta voi tulla ostaessa mutta rahoituksen kulujen jälkeen homma kusee. Ostan siis mieluummin ihan riihikuivalla.


    • TMO

      Ostin tuossa keväällä uuden VFR:n, ja alennusta tuli 1560e.(ovh. 15990e). Harmaatuotu maksaa suunnilleen saman verran, ja nyt on neljä vuotta takuuta...

    • kymmenen prosenttia

      Ovh 12400 maksavasta maksoin 11200, Toimituskulut tingittiin myös hintaan sisältyviksi. Ei vaihdokkia, vaan suora käteiskauppa.

      • ...........

        Vaihtopyörän olemassaolo ei kaupanteossa ole suurikaan haitta, ns "käteisalennusta" saa silti ja vanhaa pyörääkin myydessä liike tekee voittoa tottakai.

        Mielellään ne myy tiettyyn rajaan asti niitä käytettyjäkin, nehän on moottoripyöräkauppiaita 8-) Sinänsä riihikuiva asiakas on myös samassa asemassa kuin velaksi ostavakin, sama raha niistä liikkeelle irtoaa kummallakin tavalla.


    • Trollientrolli

      11 % loppusummasta toimituskuluineen.

    • niin tai näin

      Eli suurin piirtein 10% saa alennusta suoralla kaupalla.
      Mutta et ainakaan maininnut paljonko olisivat hyvittäneet vanhasta pyörästäsi, se olisi ollut lähtökohta mistä miettiä kannattaako vanhaa edes lähteä itse myymään.
      Yleensä ne tuppaa jäämään omiin nurkkiin pyörimään jos ei tajua heti laittaa hintaa sopivan alhaiseksi.

      Jos liikkeestä saa vastaavanlaisessa käytetyssä on hintalapussa 7500eur niin paljollako olisit itse valmis ostamaan vastaavan yksityiseltä? Jonkinlaista kuluttajansuojaa ainakin teoriassa käytetynkin ostaja nauttii jos ostaa liikkeestä.
      Ok, saisit tingittyä liikkeestä käteisellä 7000 euroon. Yksityiseltä tuon pitäis lähteä hattumenetelmän mukaan 5800eur?
      Jos pyörä on hyvä niin ainakin käytetyn ostaja voittaa, voittaako myyjäpuoli, se on jo vaikeampi kysymys. Markkinoilla on paljon pyöriä myynnissä.

    • voi helv...

      Pyydä tarjous monesta paikkaa, niin ei tarvi noitten prosenttien kanssa pelata. Itse ostin rahalla en prosenteilla. Suurimmat alennusprosentit sain sieltä, missä oli kovin lähtöhinta. Halvimman hinnan kylläkin muualta.

      • mcrider

        ostatteko alennuksia vai pyöriä ????????


      • kirjottelee
        mcrider kirjoitti:

        ostatteko alennuksia vai pyöriä ????????

        oma lehmä siinä ojassa;)
        Onhan se kiva kynällä lisäillä pyöriin hintaa!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe