Moicca!
Tääl stadissa (Helsinki) ei oo mitään happening jussina,joten mietin mites olis tonne Pietariin jos menis PE-SU.?
Vietetäänkö Venäjällä Juhannusta ja lähtevätkö ihmiset esim. Pietarista jonnekkin Dashalle/mökille juhannuksen aikaan?.
Muuten JOS pääkaupunkiseudulla olis kiinnostuneita niin matkaseura vois olla kiva.
Siellähän on liuta Diskoja/Night Clubs joten jos jotain kiinnostas tutustuu paikallisiin kaunottariin mielummin kuin tuijottaa bisselasin pohjaa niin laittakaa nopsaa tietoo ja miten teijät sais kiinni?.
Partèèè`......
JUHANNUS PIETARISSA HILJASTA ??
5
1622
Vastaukset
- Lissu
Venäjällä ei o mitään tietoo et mitä on juhannus tai miks sitä vietetään.. Eli siellä ei o mitään jussi pirskeitä. Mut voin taata sen että ku meet sinne viikonlopuksi niin aivvan varmasti menoa on enemmän kun suomessa baarissa jussina!!!
- vassilisa
Moicca...minkäs ikäinen miekkosen sinne olisi matkustamassa?Itselleni tuli mesta myös mieleen näin juhannuksena.Itse olen 27v. jonkin verran reissannut nainen
- 20-22.6 PIETARIIN HESASTA
Moicca!
Oon ite 28v ja täältä stadista eli PK seudulta!.
Ox Sulla kokemusta Pietarista?...onko Sulla viisumia sinne ?
Palataan :D - Moicca!
Moicca !
Ajattelin lähtee tonne pietariin bilettää nyt 11-13.7 PE-SU...jos kiinnostaa lähtee messiin niin laita messagee KE 9.7 mennessä!
terv :D - ...... .
Moicca! kirjoitti:
Moicca !
Ajattelin lähtee tonne pietariin bilettää nyt 11-13.7 PE-SU...jos kiinnostaa lähtee messiin niin laita messagee KE 9.7 mennessä!
terv :D...ihan sen vuoksi vaan kyselen, etta en vaan vahingossakaan eksyisi samoihin kuppiloihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309