Lavatansseja Pietarissa?

Komennusmies

Mahtaakohan Pietarissa / lähiympäristössä olla mitään vanhanajan kunnon lavatanssimeininkiä? Tietääkö kukaan? Alkaa jo pikkuhiljaa kyllästyttää yökerho- disko- juppimeininki, olisi kiva käydä jossakin tavallisen kansan paikassa. Saattaispa sitä parketillakin pyörähtää jos kainaloon osuisi joku eloveenalettinen, kukkahameinen maalaisplikka.

Jos ei tanssilavoja, niin sitten jotain tanssiravintoloita joissa viina ei näyttele sitä itse asiaa?

6

1201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mennä,

vähintään.
      Noihin keskustan paikkoihin tyrttyy, vielä pirun kalliita ajanviettoa ajatellen.
      En tiedä kyllä nykypietarista laittaa mitään täsmätietoa, mutta esim. tallinnassa pätee tämä, menet tarpeeksi kauas keskustan turistihälinästä, baareissa ja ravintoloissa on tosi originelli meininki.
      Esim. jääkiekon MM:kisojen jälkeen, samppanjaa osteltiin puolin ja toisin.
      Mutta, juuri sinne lähiympäristöön pitäisi mennä.

• Parkolovo

hyvä tanssi paikka,oikeen lavatanssit.Ja saatillekin on hyvät mahdollisuudet päästä.Yks huono puoli oli ainakin viime kesänä valtoimenaan lähiössä vaeltelevat monipäiset kulkukoira laumat jotka saatto käydä kimppuun.Oltiin viime kesänä siellä kaverin kanssa lavatanseissa ja jatkoilla oltiin paikallisessa kerrostalossa ja aamulla kun lähdettiin sieltä pois niin suomen tivoli pyöri päässä vielä oikeen kunnolla.Ja kannattaa rohkeesti kysellä metroaseman nurkilta tyypeiltä josko olisivat lavatansseihin iltasella menossa.

• pitermees
        Parkolovo kirjoitti:

hyvä tanssi paikka,oikeen lavatanssit.Ja saatillekin on hyvät mahdollisuudet päästä.Yks huono puoli oli ainakin viime kesänä valtoimenaan lähiössä vaeltelevat monipäiset kulkukoira laumat jotka saatto käydä kimppuun.Oltiin viime kesänä siellä kaverin kanssa lavatanseissa ja jatkoilla oltiin paikallisessa kerrostalossa ja aamulla kun lähdettiin sieltä pois niin suomen tivoli pyöri päässä vielä oikeen kunnolla.Ja kannattaa rohkeesti kysellä metroaseman nurkilta tyypeiltä josko olisivat lavatansseihin iltasella menossa.

Kyllä varmaan kannattaa kysellä metron nurkilta kaikenlaista niiltä hemmoilta. Voe jeesus mitä ohjeita!

• Komennusmies
        pitermees kirjoitti:

Kyllä varmaan kannattaa kysellä metron nurkilta kaikenlaista niiltä hemmoilta. Voe jeesus mitä ohjeita!

Olin eilen liikenteessä, Nevskin tienoolla keskustassapa tietenkin. Vaihdoin paikkaa taksilla, oli ihan kyltti katolla - ei siis mikään tavallinen lennosta napattu kanttilada. Kysyin kuskilta vinkkejä minne kannattaa mennä keskustan tuntumassa, siis onko tavallisen kansan paikkoja? Taksisuhari ehdotti mulle Tribunal baaria, perkele... Joskus aikaisemmin olen käynyt katsomassa Tribunaalin meininkiä, eikä oikein ollut minun makuun..

Mahtaako kenelläkään olla tarkempaa tietoa tuosta Kuptsinon paikasta? Suurin piirtein osoitetta tai peräti paikan nimeä. Tai sitten Nevan pohjoispoulella oleviin paikkoihin menovinkkejä? Mulla on majoitus keskustan ulkopuolella ja se kotiin kulkeminen öiseen aikaan on joskus hankalampaa, sillat kun nostetaan laivaliikenteen takia öisin.

• Volgis
        pitermees kirjoitti:

tajunnu että tuo oli selvä läpän heitto.Sai nauraa taas oikeen kunnolla kun luki tuota kirjoitusta:))

• kurevirta

ainakin takavuosina ja ennenvanhaan tanssittiin Kirovin saarilla ts Jelagin, Krestovskij ostrova. Metrol Tskalovskaja ja Tsernaja retska, mut voi olla ettei enää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3235
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1832
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      28
      1732
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      33
      1355
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe