hyvä kysymys

villiruusu-kristalli

13v tytär kertoi kuinka näki kun tässä lähellä ryöstettiin vanhempi nainen,likka meni auttamaan,soitti poliisit ja oli saattanut sen jälkeen naisen kotiinsa.

Nuorin tyttö kysyi kysymyksen jota taatusti tuhannet ja miljoonatkin ihmiset välillä miettivät ympäri maailman :
"Äiti,miksi on olemassa tyhmiä ihmisiä jotka toisia ryöstää ja hakkaa?"

Niinpä!Tuohon ikuisuus kysymykseen ois hyvä saada vastaus...

6

1725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • villiruusu-kristalli

      kiitos lakas kun oot tehnyt kuuluisan minusta kiitti mulu ;D

      • villiruusu-kristalli

        valehtelemaan mistään joten säälin kun teillä itsetunto ongelmia joissa antaa kallonkutistaja apua!!! ;)

        Lapseni ovat erittäin fiksuja normaaleja tavallisia kuten minäkin mutta teillä kateellisislla katkerilla ämmillä on ongelma kun puanista näätte ihannoimistanne immeisistä niin ja SITÄ VIHAA TOISESSA MITÄ ITSESSÄ INHOO eli kannattaaa mennä itteensä ;O))))))


      • Lukija--
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        valehtelemaan mistään joten säälin kun teillä itsetunto ongelmia joissa antaa kallonkutistaja apua!!! ;)

        Lapseni ovat erittäin fiksuja normaaleja tavallisia kuten minäkin mutta teillä kateellisislla katkerilla ämmillä on ongelma kun puanista näätte ihannoimistanne immeisistä niin ja SITÄ VIHAA TOISESSA MITÄ ITSESSÄ INHOO eli kannattaaa mennä itteensä ;O))))))

        Kehut itseäsi erittäin fiksuksi, tavalliseksi ja normaaliksi ja kuitenkin ilman järjellistä syytä haukut muita katkeriksi ämmiksi, jotka mielestäsi tarvitsevat kallonkutistajan apua.
        Mietihän vähän ennenkuin seuraavan kerran suollat sekavia tarinoitasi.
        Lue joskus kirjoittamasi viestit ja mieti mitä sinulle vastaillaan...
        Sitä saa mitä tilaa.


    • villiruusu-kristalli

      tuli mieleeni että halveksut omia lapsiasi jos ulla lapsia on ja halvennat niiden sanomiset??

      Lapset pois tollaselta sääli niitä!

      Lapseni elämän suola ehdoton rakkaus kuten oikealla vanhem,mallla pitääkin.

      • ......

        Samaa mieltä, lapset pois vaan sultakin.
        Sääli niitä.


      • ..........

        Kuka on halventanut lapsien sanomisia?
        Taidat itse olla tyhmä.
        Ei järjen hiventäkään noissa sun sepostuksissa!

        "Lapset pois tollaselta sääli niitä!"-samaa mieltä, pätee siis myös sinuun itseesi!!!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      496
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe