Lähden elokuussa Petroskoihin. Mitä olisi hyvä tietää? Paljon maksaa ruokailu? Mitä kannattaa ottaa mukaan? Mitä rokotuksia pitäisi olla?
Voisiko joku valaista? En ole ollut aikaisemmin niillä nurkilla.
Olen menossa Petroskoihin
6
1208
Vastaukset
- kyseessä työ vai huvimatka??
Eli menetkö prostituoiduksi vai lomalle? Joka tapauksessa kaikki rokotukset (myös malaria ja ebola) heti voimaan, ja palkkaat armeijan turvamiehiä mukaan vaikka maksaisi paljon. Näin saatat säkällä selvitä hengissä takaisin. Ruoka ei paljoa maksa, mutta tod.näk se on saastunutta tai pilaantunutta. Mukavaa matkaa!!
- samalla...
kannalla!!!
- petroskolainen
Moi! Petroskoi on mahtava ja kaunis kaupunki.Ravintoloissa ja kahviloissa on edulliset hinnat.Jos tule mahdollisuus, kannattaa käydä Kizi - saarella, sinä on kaunein puukirkko maailmassa. Rokotukset tarvitaan Afrikan matkaan.Ota mukaan hyvä tunnelma ja kamera!
- Jylling
Muista että kaupungissa myös suomalainen teatteri ja lehti !
- Onko jokin www.sivu?
Minkä verran asuu suomalaisia Petroskoissa? Mistä saa tietoa toiminnasta, onko www.sivu?
- matkustus on kivaa
Moi
Menetkö junalla, vai miten? Olen kanssa ehkä syksyllä sinne suuntaan morsiameni kanssa menossa. Minkä hintainen matka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584