Kävin tutustumassa kyseisen kansanopiston sivuihin, mutta mielestäni missään ei mainittu ruokakustannuksia, vaikka koulun ravintola/ruokalaa kyllä mainostettiin. Eli te siellä opiskelleet, mitä maksaa koulun ruoka, esim. lounas. Vai oliko näppärämpää tehtailla itse omat ruokansa?
Tiedän, että kyselen melko pientä asiaa, mutta toivon, että joku vastaisi.
Työväen opiston maksuista
3
600
Vastaukset
- työväenopistoa
nyt tarkoitat? Niitä kun on useita ympäri Suomea.
Niin ja tietääkseni kansanopisto on eri asia kuin työväenopisto. Yleensä kansanopistoissa opiskellaan avoimen yliopiston opintoja, ja työväenopistoissa muunlaisia yksittäisiä kursseja, kuten käsitöitä tai kuvataidetta.- Kauniaisissa
luultavasti. En muista hintoja,ja mitäpä niillä enää tekisikään, mutta ainakin 90-luvulla kannatti syödä talossa.
- halpa lounas..
Tarkoititko Työväen Akatemiaa Kauniaisissa? Opiskelin siellä toissa vuonna ja lounaan hinta oli silloin muistaakseni noin 4€. Edullista ruoka joka tapauksessa oli(Kelan tukemaa opiskelijaruokaa). Pieni ja mukava "ruokala", kiva henkilökunta ja ruoka pääsääntöisesti oikein hyvää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825792
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453860- 663554
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262928Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72457- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332019Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4361790