´
herätys, ja torkkunappi
lopulta kuitenkin
elämän helvetin myllyyn
kieppumaan loputonta hiontaa
kahvia suodattimeen
avainta virtalukkoon
radiosta oikein hyvää huomenta
naapuriautosta väsynyt mulkaisu
kun jonakin päivänä
olen satavuotias
toivon tosiaan
että tiedän ja ymmärrän
tämän kaiken syyn
ja tarkoituksen
ja mukava bonus olisi
jos kuolemani päivänä
joku kiittäisi siitä
etten elänyt niin kuin halusin
osasin nöyrästi kieltäytyä
uneksimistani nautinnoista
ja lakkaamatta mietin
mitä muut ajattelisivat
tein lakkaamatta työtä
josta joku hyötyi
sitä päivää odotellessa
herätys, ja torkkunappi...
Elämän tarkoitus
6
325
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Moninaisia ajatuksia herätteli...
Jos joskus pääsee sataan vuoteen voi itseään jo kiitellä
Toive että saa kiitosta tässä ja nyt - etes joskus - enne kuin vaihtaa hiippakuntaa
Arvostusta kaipaa jokainen ja etsii - mitä -
Elämän tarkoitusta - ja yllätys -
kun se on se - elämä itse - kuitenkin... :)
Näin..muunmuassa..
Siispä - iloa ja valoa elämääsi - elettäväksi, T_sun ! :)- Tequila sunset
Olet oikeassa, elämä itse tietysti, ja etenkin sen ylläpitäminen jatkossakin. Eihän sitä sen tärkeämpää tarkoitusta voi olla.
Ja kyllä kuulosti kotoisalta tuo sun "etes" ;o).
Kiitos!
- Eräs nainen
Runosi osui. Joskus mietin, että toteutanko jonkun veemäistä suunnitelmaa elämässäni.
- Tequila sunset
...olen miettinyt monesti. On paljon asioita joita haluaisi kovasti, mutta joista on tavallaan luopunut vapaaehtoisesti, heittänyt toivonsa eikä yritäkään, Sitä ottaa vain askelen toisensa perään siihen suuntaan kuin yleisesti oletetaankin.
Kiva että osui!
- lindalinda1
runosi nimittäin pisti todella miettimään elämää
ja sen tarkoitusta.
Kovin olet pohdiskellut asioita.
Torkkunappeja kun itsekkin käytän, niin tuntui
kovin tutulta moni asia runossasi.
Jos kirjoitatkin koskettavia rakkausrunoja, niin
kyllä Sinulta taipuu nämä elämänmakuiset muutkin
runot vallan hyvin.
Valoa ja aurinkoa kuitenkin päivääsi !- Tequila sunset
...ystäväni. Kiitos sinulle viestistäsi! Ja mukavaa viikonloppua! Meinaan grillata ja ottaa muutaman lasin punkkua ja ehkäpä oluenkin. Aamulla painelen torkkunappia ja sovitan buranaa kielen alle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416