Loppukesästä julkaistavalle rakennusalan palveluportaalille tarvitsisi sisältöä.
Idea olisi, että strippi per päivä, ehkä mustavalkoista ja sunnuntaina väreissä, miten haluat. Stripin leveys vajaat 600px, korkeus 200px-300px. Aihe rakennusala.
Rahaa et hommasta saa, mutta taatusti laajan levikin; portaalin markkinointiin on varattu huomattava pääoma ja siitä on tarkoitus tehdä lajissaan Suomen suurin.
Ilmoittelen tarkempia tietoja halukkaille.
Osaat, mutta sinulta puuttuu julkaisukanava?
2
1345
Vastaukset 2
- nummi
Kannattaisi varmaan ainakin laittaa jonkinlaiset yhteystiedot esille ja sarjakuvanpiirtäminen ei ole ilmaista työtä. Ilmoituksesta ei myöskään tule ilmi onko tarjolla piirtämishomma vai myös käsikirjoittaminen sillä voi olla hankalaa löytää piirtäjää joka tietää tarpeeksi rakennusalasta voidakseen tehdä siitä uskottavasti sarjakuvaa. Panostakaa sitä rahaa muuhunkin kuin johonkin saatanan markkinointiin, ystävällisesti huomauttaa hän.
- rakennusalan_sarjis
kuten edellisessä viestissäni sanoin, ilmoitan tarkempia tietoja halukkaille.
Luonnollisesti tiedän, ettei piirtäminen ole ilmaista työtä, mutta ei ole niiden julkaisukaan. Voidaankin lähteä siitä, että kuinka paljon Sinä olisit valmis maksamaan että saisit työsi valtakunnalliseen levitykseen sivustolle, jolla on suuri kävijämäärä. Tässä on kyllä porkkanaa enemmän kuin tarpeeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211000Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560