Äiti, Sulle Tuli Viesti!

namisuku

...Kuuluu Kännystäni viestin saatuani=D Herättää Hilpeyttä joskus, kun olen liikenteessä=D
McGyverin (IhmeMies, ja niin Ihana) Iloinen Tunnari kuuluu, kun Puhelu on tulossa=D

Mites Sinulla?=D
(Mahdollisuudet kun ovat niin moninaiset):)(

21

1732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsellista-

      lapsellista

      • helisevä

        minä tykkään, kun ihimiset on lapsellisia.
        mä kuulun siihen outoon joukkoon, jolla puhelin on lähes aina äänettömällä.
        tuleehan tuota soiteltua sitten lehtimyyjillekkin.
        puhelin toivonmukaan huutaa usein "mummaa".


      • namisuku

        ....Olenkin Ihan Pentu=p


      • namisuku
        helisevä kirjoitti:

        minä tykkään, kun ihimiset on lapsellisia.
        mä kuulun siihen outoon joukkoon, jolla puhelin on lähes aina äänettömällä.
        tuleehan tuota soiteltua sitten lehtimyyjillekkin.
        puhelin toivonmukaan huutaa usein "mummaa".

        ...Ollaan sitten Lapsellisia tai ei, silti Ihan Kivaa=D
        Terkkuja Mummalle=D


    • namisuku

      ...viime vuoden puolella mulla oli Kännyäänenä Suden Ulvonta...se oli makee...mutta jotkut pelästy sitä ja Jouduin vaihtamaan:(

    • Heikunkeikku

      ..kännykässä on ihan tavallinen tylsä ääni, mutta edellisessä huuteli LOKKI.
      Kun olin saaressa, jossa on paljon lokkeja, laitoin kännykän soimaan ja voi hitsien hitsi, kun lokit rupesivat huutamaan vihaisena.

      Pojalla oli kiva soittoääni, siinä mies huusi: "Hei puhelin soi, puhelin soi, kuuleksä, mä oon täälä taskussa, mikset sä vastaa, hei vastaa, puhelin soi....jne.."
      Se oli ihan tosi naurettava :)

      • namisuku

        ...sitten, mitä sen Sun kännyLokkis jutteli Aidoille..heh:)
        Nuorisolla on jos jonkinmoisia Kännyääniä ja kaikkea sellaistakin, mistä meikä EI tiedä yhtikäs mitään. Meidän Pojalla Rämähtää HeviBändi Slipknot soimaan, kun Kaverit pirauttelee:)
        Lapsellista Lauantaita;D


    • känny soittaa

      Posti-Paten tunnusmelodiaa: "Postin tuo, postin tuo, postin tuo Pate jokaisen luo".

      • namisuku

        ...Hauska=D
        Postiahan se Kännykin (tavallaan) pirauttelee:)
        Meidän Pikkusten lemppari On aina ollut Postimies Pate=D


    • Keltainen kuu

      tai sitten ei.. Mun kännyjen soittoäänet on Sielun Veljien Peltirumpu ja Apulannan Hiekka. Toisen viestiääni on joku kukikuki ja toiseen tulee niin harvoin viestejä etten edes muista sen ääntä.

      • namisuku

        ...On varmasti ne Itsellesi mieluisimmat=D


    • on minun kännykkäni ääni johon oma lapsenlapseni on äänittänyt Mamma, vastaa, sulle tuli puhelu, vastaa jo. Sitä kehtaa soitattaa paikoissa joihin kännykässä puhuminen sopii. Kumpa tietty lapsellisuus säilyisi meissä kaikissa. Minä opin tänä kesänä vislaamaan kovaa ja korkeelta.

      • namisuku

        ...ole Kiva Idea äänittää itse Tunnarinsa?=D
        Itse Haluaisin oppia Vislaamaan Sormilla...mä olen Sulle kade;)=D


    • tullessa

      Kuuluu:
      Anteeksi herra johtaja, teille tulee puhelu jne.
      Tekstiviesti noudattelee samaa rataa :)

      Monet naurut olen saanut aikaiseksi, kun puhelin soi jossain "sopimattomassa" paikassa eli tavallaan anteeksipyyntö hoituu siinä samalla :)

      • namisuku

        ...minullakin oli toi Anteeksi Pomo, sinulle tuli viesti Enkuksi...sitten vaihdoin tuohon ÄitiJuttuun=D
        Ihan Kivoja Ovat...siis Asialliset=)
        Pojat vaihteli noita Tunnareita ja yksi koitti laittaa sen KummeliJutun: voi v...n p.....e jne, sanoin että mä en halua ainakaan tuota kuunnella:(
        =D


    • mumetsu-63

      gummibaer....likalta kopsattu...oli ihan pakko ku oli nii hauska. Monesti kuulijat naureskelee kun mun puhelin soi esim. kaupassa juur tänään aiheutti hilpeyttä. Kassantätin ilme oli näkemisen arvonen...hhee! Ihanan lapsellista. Äkkiä tulee vastanneeksi kun sattuu soimaan jossakin sopimattomassa paikassa. Vaikkakin harvemmin kun voi laittaa äänettömäksi.
      (itt van a gummimaci)

      • namisuku

        ...varmaan=D
        Itse en nyt saa päähäni Melodiaa...:(
        =D


      • ohan tuo...
        namisuku kirjoitti:

        ...varmaan=D
        Itse en nyt saa päähäni Melodiaa...:(
        =D

        http://www.youtube.com/watch?v=RpVqM2TGhiE
        ite koin kauheen rasistiseksi semmosen missä intialaisella aksentilla sanottiin että sulle on viesti...


      • mumetsukka
        ohan tuo... kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=RpVqM2TGhiE
        ite koin kauheen rasistiseksi semmosen missä intialaisella aksentilla sanottiin että sulle on viesti...

        en ummartanu mitä kieltä toi ees oli. Ja vition näin ny eka kerran.


      • namisuku
        mumetsukka kirjoitti:

        en ummartanu mitä kieltä toi ees oli. Ja vition näin ny eka kerran.

        ,,,zambalaijaa=)


      • mumetsu-63
        namisuku kirjoitti:

        ,,,zambalaijaa=)

        niinpä se taitaapi olla! Tarttuva rytmi meikän mieleen!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1549
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      1002
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      186
      875
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 60
      658
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      32
      630
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      77
      568
    Aihe