Giardini-Naxos

Syysloma

Olisiko täällä tietoa huoneistohotelli Pamarista Giardini-Naxoksessa? Millaiset huoneistot, millainen ranta jne. Kaikki tiedon muruset otetaan kiitollisina vastaan.

10

3837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masa maalta

      Hotellistasi en tiedä, mutta rannasta ja kaikesta mahdollisesta rantatuoleista kenkäkauppiaan luomiväriin löytyy näistä ketjuista, asiat kerrrottu moneen moneen kertaan ja pilkuntarkasti. Nimimerkit naxos-fani ja matkailija ovat ainoat kirjoittajat, joten sepustukset helppo etsiä,saatat kyllästyä lukemiseen mutta vilkaise kuitenkin. Sellaista asiaa Naxosesta ei ole mitä ei täällä ole kerrottu.Hauskoja lukuhetkiä, toivon sinulta nöyrää ymmärrystä näitä juttujen kirjoittajia kohtaan.

    • naxos -fani sempre

      Hei!
      Kannattaa käydä lukemassa noita ketjun kirjoituksia.
      Sieltä löytyy kyllä paljon tietoa Naxosin rannoista ym.
      Tuo Masa maalta on hieman "katkera" tyyppi, kun ei ole itse sinne rannalle tainnut vielä päästä :)?
      Pamar hotelli on Naxosin rantakadun varressa, muuta en siitä hotellista tiedä.
      Naxosin ranta on siinä hotellin lähellä ( ehkä n. 100m kävely rannalle Pamarilta) ja ranta on "jaettu" muutamaan eri osioon.
      Itse tykkään käydä Lido La Romantican rannalla (siellä tuolin vuokra on 3e ja varjon 2e).
      Eri rannoilla on eri hinnat jne.
      Jos kiinnostaa lukea enemmän kirjoituksiani niin niitä siis löytyy näistä ketjuista (esim. Onko Naxosissa ja Taorminassa käyneitä, Naxos ja Taormina 2,3 ja 4 :)).
      Ja kirjoituksia on kyllä paljon, että saattaa tosiaan alkaa väsyttääkin niiden kaikkien lukeminen kerralla.
      Me, kun ollaan matkailijann kanssa niin ihastuttu Naxosiin ja Taorminaan.
      Ja ollaan kirjoiteltu tänne muutama kuukausi niin onhan sitä tekstiä täällä...
      Ollaan vastailtu ihmisten kysymyksiin jne.
      On muuten käsitelty myös kauppiaan luomiväri, heh : ). (se, kun on oikeasti niin räikeä, että siitä hänet ja hänen kauppansa tunnistaa...)
      Että ei se Masa nyt ihan väärässäkään ole ja tarkasti hän kaikki meidän kirjoitukset lukee...
      Toivottavasti tästä oli nyt sinulle apua.
      Ja hyvää lomaa sinulle tuonne ihanaan Naxosiin!!
      T. Naxos -fani sempre

    • Rike

      Oltiin touko-kesäkuun vaihteessa Pamarissa. Se on keskitason huoneistohotelli, ihan ok.
      Ei muuta valittamista kuin että meillä oli 1. kerroksen invalidihuone joten oltiin vähän liiankin keskeisellä paikalla, vähän näyteikkunafiilis kun porukka kulki rantakatua pitkin ikkunoiden ja parvekkeen ohi. Vastaanotossa on miehitys vähän miten sattuu, ei koko päivän mutta henkilökunta on kohteliasta. Siivous vähän turhankin innokasta, mutta se on makuasia. Kaikki tarvittavat ruokailu/ruoanlaittovälineet löytyi 4 hengelle, ei kahvinkeitintä.
      Herkkäuniselle en suosittele, koska rantakadun äänet tosiaan kantautuu huoneisiin, varsinkin jos huone merelle päin.

      • naxos- fani sempre

        Hei Rike!
        Mitä te piditte Naxosista/Taorminasta?
        Oliko mukava paikka?
        Löytyikö joku oikein hyvä ravintola jne...
        T. Naxos -fani sempre


      • Rike
        naxos- fani sempre kirjoitti:

        Hei Rike!
        Mitä te piditte Naxosista/Taorminasta?
        Oliko mukava paikka?
        Löytyikö joku oikein hyvä ravintola jne...
        T. Naxos -fani sempre

        Olen jo konkari Naxoksen kävijä (7 krt), tosin edellisestä käynnistä oli jo 6 vuotta. Eihän siellä paikat olleet juuri muuttuneet. Ainoa "negatiivinen" muutos oli tosiaan hierojat ja myyjät rannalla. Kyllähän ne yleensä kerrasta usko mutta kun niitä kiinalaistyttöjä oli enemmän siellä pyörimässä kuin turisteja, ei välillä pystynyt rentoutumaan kun aina joku oli jotain kysymässä.
        Monta ihan ok ruokapaikkaa on ihan siinä rantakadulla, ei huonoa ruokaa koskaan syöty. Eritoten jäi mieleen La Capannina hyvästä palvelusta ja ruoasta.


      • naxos- fani sempre
        Rike kirjoitti:

        Olen jo konkari Naxoksen kävijä (7 krt), tosin edellisestä käynnistä oli jo 6 vuotta. Eihän siellä paikat olleet juuri muuttuneet. Ainoa "negatiivinen" muutos oli tosiaan hierojat ja myyjät rannalla. Kyllähän ne yleensä kerrasta usko mutta kun niitä kiinalaistyttöjä oli enemmän siellä pyörimässä kuin turisteja, ei välillä pystynyt rentoutumaan kun aina joku oli jotain kysymässä.
        Monta ihan ok ruokapaikkaa on ihan siinä rantakadulla, ei huonoa ruokaa koskaan syöty. Eritoten jäi mieleen La Capannina hyvästä palvelusta ja ruoasta.

        ... tuleeko tällä perille vai ei.
        Ärsyttävää, kun pitkät viestit häviää.
        Miksi??
        T. Naxos -fani sempre


      • naxos -fani sempre
        Rike kirjoitti:

        Olen jo konkari Naxoksen kävijä (7 krt), tosin edellisestä käynnistä oli jo 6 vuotta. Eihän siellä paikat olleet juuri muuttuneet. Ainoa "negatiivinen" muutos oli tosiaan hierojat ja myyjät rannalla. Kyllähän ne yleensä kerrasta usko mutta kun niitä kiinalaistyttöjä oli enemmän siellä pyörimässä kuin turisteja, ei välillä pystynyt rentoutumaan kun aina joku oli jotain kysymässä.
        Monta ihan ok ruokapaikkaa on ihan siinä rantakadulla, ei huonoa ruokaa koskaan syöty. Eritoten jäi mieleen La Capannina hyvästä palvelusta ja ruoasta.

        Hei!
        Kiva, kun sinäkin = konkari, eksyit tänne palstalle!!
        Minäkin olen käynyt Naxosissa "jo" 10 kertaa nyt.
        Ja loppua ei näy :).
        La Capanninassa söin itse todella hyvän annoksen nimeltään, spaghetti con frutti di mare.
        Niin hyvää mustekalaa ja simpukoita en ole missään saanut, nam.
        Laitoin tänne sinulle pitkän vastauksen, mutta eipä tullut sitten perille...
        Ei ilmeisesti anna minun kirjoittaa hierojista tänne enää?
        Milloin sinä olet ollut ensimmäisen kerran Naxosissa?
        Minä olin vuonna -87.
        Katsotaanpa tuleeko tämä kirjoitus nyt sitten perille.
        T. Naxos -fani sempre


      • Rike
        naxos -fani sempre kirjoitti:

        Hei!
        Kiva, kun sinäkin = konkari, eksyit tänne palstalle!!
        Minäkin olen käynyt Naxosissa "jo" 10 kertaa nyt.
        Ja loppua ei näy :).
        La Capanninassa söin itse todella hyvän annoksen nimeltään, spaghetti con frutti di mare.
        Niin hyvää mustekalaa ja simpukoita en ole missään saanut, nam.
        Laitoin tänne sinulle pitkän vastauksen, mutta eipä tullut sitten perille...
        Ei ilmeisesti anna minun kirjoittaa hierojista tänne enää?
        Milloin sinä olet ollut ensimmäisen kerran Naxosissa?
        Minä olin vuonna -87.
        Katsotaanpa tuleeko tämä kirjoitus nyt sitten perille.
        T. Naxos -fani sempre

        ... taisi olla meikäläiselläkin kun ensimmäisen kerran sinne reissattiin. Ainakin vanhojen kuvien perusteella.


    • Di

      Hei kaikille!

      Onko siellä Pamarissa uima-allas ja jos ei, niin mitä tehdään?Onko vieresessä hoteööissa uima-allas?

    • NAXNAXnax

      Pamarissa ei ole uima-allasta, eikä taida ihan vieressäkään olla. Pamarhan ei ole missään hotellialueella missä on vieretysten hotskeja. Mutta ranta on muutaman kymmenen metrin päässä, eli sinne sitten vaan. "Palvelurannat" on hieman kauempana,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      344
      3601
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      233
      2203
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1722
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1617
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1454
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1315
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1165
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1149
    9. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      996
    Aihe