onko kellään tietoo kunnolla toimivasta kansioitten piilotus ohjelmasta. Itse olen paria kokeillut HIDE FOLDERS ja FREE HIDE FOLDERS. Eka sekoili niin pahasti että piti formatoida yksi osio levystä kun se korruptoitu, toinen hävitti totaalisesti yhden kansion osan tiedostoista jotka ihmeen kautta sain kaivettua takasi. Eivät kovin luotettavilta tunnu nämä ohjelmat.
Hide folders
-----------
2
412
Vastaukset
- windowsin oma
hakemiston/tiedoston piiloitus-attribuutti
liian hintelä tarkoituksiisi? - zxcvbnm
Miksi moisia turhanpäiväisiä virityksiä edes kokeilet? Asenna Truecrypt tai Freeotfe. Molemmat ovat oikeita ja luotettavia salausohjelmia. Ja vieläpä ilmaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754306Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112303- 1651484
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431446- 1211281
- 1151217
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721139Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81106- 601020
- 35946