Tosiaan olemme kultani kanssa ajatelleet joko ohutta kultaista "perus"kihlasormusta tai vastaavaa hopeista. Minkä hintaisia sormukset oikein nykyään ovat? Lehdistä yms kun katselee niin näkee vain niitä hienoja koristeltuja sormuksia mitkä eivät minua kiinnosta.. Osaako joku sanoa noin about..?
Vastaukset 3
- alkaen
siinä 70 e/kpl jopa, mikäli hankkii ihan perusjutut (2 mm, mikä kyllä aika ohut, itse en uskaltaisi ihan sellaista ettei väänny, tuota kun on tarkoitus käyttää pitkään:)
Me ostimme valkokultaa, olisko miehelle ollut 5-6mm, sileä pinta, n. 160e, ja itselleni n.3-4mm, 130e.
Kannattaa kiertää ainakin muutama liike, hintataso kun vaihtelee reippaastikin. Onnea hakuun:) - ;)ostettu jo
Itse ostimme viimelauantaina 3mm levyiset sileät sormukset molemmille alennuksen kera yhteishinta oli Optikolta 220 euroa, johon sisältyi myös kaiverrukset. Sormuksen hinta riippuu tietysti myös sormuksen koosta.
- ajankohtaista kohta:)
Vanhoja ja rikkinäisiä tai muuten vaan sellaisia kultakoruja vaihdossa, joita et enää käytä, mutta lojuvat piirongin perällä tyhjänpanttina. Me haettiin vaimovärkin kanssa sormukset viime viikolla ja pari tylsää riipusta, sekä kaksi kolhiintunutta sormusta annettiin vaihdossa romukultana. Hinta putosi noin. 60 €, eli hintaa jäi satasen pintaan parille:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568