1.Kun tulen hotelliin ja varaan huoneen, virkailija ei kerro mitään oma-aloitteisesti vaan saan lypsää häntä. Mihin voin jättää auton, koska portit menevät kiinni jne jne. Ainoa asia mistä joka ikisessä hotellissa muistetaan kertoa minulle on SAUNA. Niin kuin joka ikinen asukas ensi töikseen juoksisi hotellissa saunaan.
2. Kun tulen työpäivän jälkeen hotellille, respan virkailija ei vilkaisekaan minua saati tervehdi vaan tuijottaa näyttöpäätettään. Mitä v:n tärkeää siinä nyt on meneillään, pasianssiko? Saan livahtaa hissiin kuin varas. Eikö näille opeteta alkeellisintakaan asiakaspalvelua?
3. Kun minulla on vapaa-aamu, yritän nukkua huoneessani hieman pidempään. Kerrossiivooja kuitenkin yrittää tulla huoneeseeni ensimmäisen kerran jo ennen yhdeksää. Kahteentoista mennessä hän on yrittänyt tulla huoneeseeni kolme kertaa. Koska edelleenkin makaan sängyssä, hän lopulta soittaa puhelimella huoneeseeni. Kun en vastaa siihen, hän tulee taas ovelle koputtelemaan. Kun lopulta nousen ja murisen vapaa-aamustani, hän änkyttää että luuli minulle "sattuneen jotakin". Kuuluuko minun maksavana asiakkaana huolehtia jonkun siivoojan työpäivän rutiineista? Ketä varten näitä huoneita oikein siivotaan?
4. Hotellin aamiaisella ollaan kuin kirkossa. Ihmiset puhuvat kuiskaamalla jos puhuvat ollenkaan. TV -jos on päällä- on lähes äänettömällä. Onko oletuksena että kaikilla on aamulla krapula?
Nämä toistuvat järjestään kaikissa Suomen hotelleissa. Lukisin mielelläni muiden vastaavia vitutuksia.
HOTELLI-VITUTUS
5
1695
Vastaukset
- Hotelli Ketutus
3. Opettele käyttämään "ei saa häiritä" kylttiä ovessasi.
- Ihmettelen hieman..
Kakkoskohdasta en osaa sanoa, sillä asumme 95-prosenttisesti isoissa kiireisissä hotelleissa, siis sellaisissa joissa on valtava aula, ja hissit kerroksiin useimmiten ihan eri puolella kuin respa. Joten eipä se respa paljon saa tilaisuutta tervehtiä. Ne kerrat kun olemme asuneet pienemmissä hotelleissa, joissa joutuu kulkemaan respan ohi huoneeseen päästäkeen, niin kyllä se respan virkailija aina on hyvin iloisesti ja ystävällisesti sanonut hei.
Mutta kolmoskohtaa en tajua sitten ollenkaan. Siis tapahtuuko tämä vaikka ovessa on "Do not disturb" -kyltti? En ole ikinä kuullut moisesta. Meillä kylttiä on aina kunnioitettu, täysin.
Neloskohta sitten - ehkä jälleen asumme erilaisissa hotelleissa, mutta jo ihmisten määrä aamiaisella takaa sen että ääntä ja melua riittää aamiasihuoneessa, joskus liikaakin. Olisi itse asiassa ihan kivaa jos olisi hiljaista. Miksi hiljaisuus sinua niin häiritsee?- siivousmania
Kolmoskohta tapahtui viiden tähden liikemieshotellissa.
Viime viikolla taas yhdessä hotellissa kysyin respalta, voinko nukkua huoneessani puoli yhteen asti. Respa sanoi että minun pitäisi tulla aamulla alas kysymään asiaa siltä virkailijalta, joka on aamulla vuorossa. Is this joke? Minun olisi siis pitänyt herätä, jotta olisin voinut käydä kysymässä, saanko nukkua. Lopputulos oli se, että kerrossiivooja tuli herättämään minut yhdeltätoista - ja taas väsyneenä töihin (olin tullut hotellille kahdeksalta aamulla). Huoneessa ei ollut Do not disturb -kylttiä (useimmissa pienissä maakuntahotelleissa ei ole sitä). - Ihmettelen hieman..
siivousmania kirjoitti:
Kolmoskohta tapahtui viiden tähden liikemieshotellissa.
Viime viikolla taas yhdessä hotellissa kysyin respalta, voinko nukkua huoneessani puoli yhteen asti. Respa sanoi että minun pitäisi tulla aamulla alas kysymään asiaa siltä virkailijalta, joka on aamulla vuorossa. Is this joke? Minun olisi siis pitänyt herätä, jotta olisin voinut käydä kysymässä, saanko nukkua. Lopputulos oli se, että kerrossiivooja tuli herättämään minut yhdeltätoista - ja taas väsyneenä töihin (olin tullut hotellille kahdeksalta aamulla). Huoneessa ei ollut Do not disturb -kylttiä (useimmissa pienissä maakuntahotelleissa ei ole sitä)."Kolmoskohta tapahtui viiden tähden liikemieshotellissa."
Siis "Do not disturb" -kyltistä huolimatta? Vaikea uskoa että viiden tähden liikemieshotellissa ei olisi sellaista.
Jos kyltti oli ovessa ja siitä ei siivooja välittänyt noin törkeällä tavalla, niin tuon tasoisessa hotellissa siitä olisi pitänyt ilman muuta valittaa ja saada korvausta.
Pienistä maakuntahotelleista en osaa sanoa. Ehkä kannattaisi jopa kantaa mukana omaa pientä "Älkää häiritkö" -läpyskää? - ettei saa häiritä!
Ihmettelen hieman.. kirjoitti:
"Kolmoskohta tapahtui viiden tähden liikemieshotellissa."
Siis "Do not disturb" -kyltistä huolimatta? Vaikea uskoa että viiden tähden liikemieshotellissa ei olisi sellaista.
Jos kyltti oli ovessa ja siitä ei siivooja välittänyt noin törkeällä tavalla, niin tuon tasoisessa hotellissa siitä olisi pitänyt ilman muuta valittaa ja saada korvausta.
Pienistä maakuntahotelleista en osaa sanoa. Ehkä kannattaisi jopa kantaa mukana omaa pientä "Älkää häiritkö" -läpyskää?Jos et halua siivousta/häirintää niin ilmoita tullessasi respaan ettet halua sinua häirittävän -> ei siis siivousta! Jos sinulla on huoneessa "ei saa häiritä"-kyltti, varmista ettei sen toisella puolella lue (kuten monissa paikoissa)siivousta halutaan, jolloin kyltti voi mennä oveen vahingossa toisinpäin, mitä itse on tarkoittanut!
Nimimerkillä Kokemuksesta respantiskin toiselta puolen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161382Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658