Juha Metsäperä

uneton08

28

1739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaveri Oulusta

ovat. Molemmat musiikillisesti tosi lahjakkaita kavereita. Jani laulaa klassista... tai oopperaa.

• ..soo

Näkyy Elviskin sujuvan lähes kuin alkuperäisellä :o, siis tolla Janilla. Aika erikoista,että klassinen ääni taipuu noin herkkään kappaleeseen..helposti aattelee et klasari tenorit osaa vaan sen yhden lajin; kovaa ja korkealta.

• ..soo kirjoitti:

Näkyy Elviskin sujuvan lähes kuin alkuperäisellä :o, siis tolla Janilla. Aika erikoista,että klassinen ääni taipuu noin herkkään kappaleeseen..helposti aattelee et klasari tenorit osaa vaan sen yhden lajin; kovaa ja korkealta.

Toi kammotus on kyllä oikeasta klasari tenorista kaukana. Korkeintaan on joku karaoketason "köyhänmiehen Pavarotti". Elvis imitoijiakin piisaa jo entuudestaan yli äyräitten ja vielä moninverroin parempia.

• ????
        Justiinax kirjoitti:

Toi kammotus on kyllä oikeasta klasari tenorista kaukana. Korkeintaan on joku karaoketason "köyhänmiehen Pavarotti". Elvis imitoijiakin piisaa jo entuudestaan yli äyräitten ja vielä moninverroin parempia.

Fiksua..? Kaikenlaisia 'mielipiteenesittäjiä' täällä 'aikuisten' palstalla onkaan :o (oletan että iskelmän kuuntelijat ovat yleensä kuitenkin enimmäkseen täysi-ikäsiä). Oletko aina yhtä jyrkkä toisten mielipiteitä kohtaan/vastaan? Älä turhaan vastaa, tuskin tästä hedelmällistä keskustelua saa aikaan tuolla (ala)tyylilläsi..

Olen kuullut Jania eräässä yksityistilaisuudessa esiintymässä ja 'mielipiteesi' ei todellakaan perustu tosiasioihin, äänimatsku on sellainen että monet suomen tenoreista voivat sellaisesta vain haaveilla, sitä joko on tai ei, eikä sitä kouluttamalla saa vaan se on syntymälahja. Tekniikkaa voidaan toki hioa. Toivottavasti tämäkin mies jatkaa lauluharrastustaan. Saadaan lisää upeita miesääniä estraadeille, niitä ei tunnu kovin tiuhaan nousevan meidän maassamme.

• voi sinnuu
        Justiinax kirjoitti:

Kuules Justiinax. Älä puhu asioista joista sulla ei ole tietoa.
        Sinä olet musiikkimakusi ja tietämyksesi hyvästä laulajasta näyttänyt täällä palstalla ja se on sorry vaan surkea. Laulatko muuten itse?

• "harrastusta"
        ???? kirjoitti:

Fiksua..? Kaikenlaisia 'mielipiteenesittäjiä' täällä 'aikuisten' palstalla onkaan :o (oletan että iskelmän kuuntelijat ovat yleensä kuitenkin enimmäkseen täysi-ikäsiä). Oletko aina yhtä jyrkkä toisten mielipiteitä kohtaan/vastaan? Älä turhaan vastaa, tuskin tästä hedelmällistä keskustelua saa aikaan tuolla (ala)tyylilläsi..

Olen kuullut Jania eräässä yksityistilaisuudessa esiintymässä ja 'mielipiteesi' ei todellakaan perustu tosiasioihin, äänimatsku on sellainen että monet suomen tenoreista voivat sellaisesta vain haaveilla, sitä joko on tai ei, eikä sitä kouluttamalla saa vaan se on syntymälahja. Tekniikkaa voidaan toki hioa. Toivottavasti tämäkin mies jatkaa lauluharrastustaan. Saadaan lisää upeita miesääniä estraadeille, niitä ei tunnu kovin tiuhaan nousevan meidän maassamme.

jos on häneltä levy tuloillaan.

• voi sinnuu kirjoitti:

Kuules Justiinax. Älä puhu asioista joista sulla ei ole tietoa.
        Sinä olet musiikkimakusi ja tietämyksesi hyvästä laulajasta näyttänyt täällä palstalla ja se on sorry vaan surkea. Laulatko muuten itse?

"Älä puhu asioista joista sulla ei ole tietoa."

Mitä ihmeen tietoo??? Mulle riittää tasantarkkaan se tieto, mitä mä kuulen, eli että mä en pidä tuon Jani Metsäperän "laulusta" ja se on mun mielipiteeni... vai pelkkää ylistystäkö tähän topiciin oliskin tarvinnut kirjoittaa ? (Ja sorry vaan ittelles, mut jos haluun kuunnella määintää, niin menen sitten mielummin kuuntelemaan sitä lammasfarmille.)
        Ja mä laulun, silloin kun laulattaa.

• justinafani
        Justiinax kirjoitti:

Mitä ihmeen tietoo??? Mulle riittää tasantarkkaan se tieto, mitä mä kuulen, eli että mä en pidä tuon Jani Metsäperän "laulusta" ja se on mun mielipiteeni... vai pelkkää ylistystäkö tähän topiciin oliskin tarvinnut kirjoittaa ? (Ja sorry vaan ittelles, mut jos haluun kuunnella määintää, niin menen sitten mielummin kuuntelemaan sitä lammasfarmille.)

olla mutta onko sitä sinulta kukaan kysynyt? mene vain Kansan osastolle häiriköimään ja terrorisoimaan kuten tapaasi kuuluu tai piirtele niitä akvarellejäsi tai pureskele kynsiä tai jotain.

• mahtava!
        "harrastusta" kirjoitti:

jos on häneltä levy tuloillaan.

tullaan vielä Janista kuulemaan. Näkyy miehellä olevan sellainen ääni että tuollaista löytyy vain harvalta :) Onko häneltä tulossa levy? Tietääkö joku?

• jaksat..
        Justiinax kirjoitti:

Älkää tästä Justiinax teinistä välittäkö, todella törkeesti puhuu suurin piirtein kaikista artisteista, paitsi Tapsasta jonka jalkapohjia nuoleskelee ;) .

Ja Justiinax sulle: Sun musiikkimaku on todellakin jo kaikille tän palstan lukijoille selväksi tullut moneen kertaan, miksi sinä sitä toitotat vuodesta toiseen, päivästä päivään täällä? Miksi et siedä sitä että joku pitää jostain muusta artistista kuin Tapsasta? Heikko itsetuntoko painaa vai mikä? Tiedätkö, jos jokainen yhtä halveksuvasti toisten musiikkimakua täällä kommentoisi, täälläkään palstalla ei viihtyisi kukaan senkään vertaa. Kenelle sitten voisit kehua omaa upeeta ja ainutlaatuista musiikin tietämystäsi ja makuasi? Mietippä sitä! Vai onko tarkoituksesi yhäkin karkoittaa täältä kaikki muut paitsi Tapsa fanit?

• jaksat.. kirjoitti:

Älkää tästä Justiinax teinistä välittäkö, todella törkeesti puhuu suurin piirtein kaikista artisteista, paitsi Tapsasta jonka jalkapohjia nuoleskelee ;) .

Ja Justiinax sulle: Sun musiikkimaku on todellakin jo kaikille tän palstan lukijoille selväksi tullut moneen kertaan, miksi sinä sitä toitotat vuodesta toiseen, päivästä päivään täällä? Miksi et siedä sitä että joku pitää jostain muusta artistista kuin Tapsasta? Heikko itsetuntoko painaa vai mikä? Tiedätkö, jos jokainen yhtä halveksuvasti toisten musiikkimakua täällä kommentoisi, täälläkään palstalla ei viihtyisi kukaan senkään vertaa. Kenelle sitten voisit kehua omaa upeeta ja ainutlaatuista musiikin tietämystäsi ja makuasi? Mietippä sitä! Vai onko tarkoituksesi yhäkin karkoittaa täältä kaikki muut paitsi Tapsa fanit?

En mä ole mitään toitottanut ja kyl mä Tapsan lisäksi tykkään muutamista muistakin hyvistä suomalaisista laulajista, mut toi Jani Metsäperä ei nyt vaan kuulu mun suosikkeihini... mut en oo silti ketään kieltänyt tykkäämästä hänestä. Mun makuuni se ei vaan olleskaan iske.
        Eikä mulla suinkaan oo mitään tarkoitusta ketään täältä mihinkään karkottaa.

• tässäpä
        Justiinax kirjoitti:

En mä ole mitään toitottanut ja kyl mä Tapsan lisäksi tykkään muutamista muistakin hyvistä suomalaisista laulajista, mut toi Jani Metsäperä ei nyt vaan kuulu mun suosikkeihini... mut en oo silti ketään kieltänyt tykkäämästä hänestä. Mun makuuni se ei vaan olleskaan iske.

ei olla kysytty sun mielipidettä, millanen laulaja Jani on, vaan siitä, ovatko Jani ja Juha veljeksiä.
        Onko sulla vaikeuksia kirjoitetun ymmärtämisessä?

• just..iinsa
        Justiinax kirjoitti:

En mäkään Tapsasta pidä vaan en silti tule häntä, enkä ketään muutakaan ei-suosikkiani, eri adjektiivein haukkumaan. Arvostellakkin voi kunhan pysyy asiallisena. Tosin, taitavat jo tän palstan kaikki lukijat tietää sun arvostelut ja mielipiteet joten jätähän jo sikseen. Aikansa kutakin.

• telvis
        Justiinax kirjoitti:

Niin..mitäs se sitten on kun Tapsa esittää Elvistä..? Luulen että itse Tapsakin maksaisi muutaman euron saadakseen Elviksen äänen itselleen.

• tässäpä kirjoitti:

ei olla kysytty sun mielipidettä, millanen laulaja Jani on, vaan siitä, ovatko Jani ja Juha veljeksiä.
        Onko sulla vaikeuksia kirjoitetun ymmärtämisessä?

Mä näköjään tosiaan luin vähän huonosti tuon aiheen aloituksen...sorry vaan.

• just..iinsa kirjoitti:

En mäkään Tapsasta pidä vaan en silti tule häntä, enkä ketään muutakaan ei-suosikkiani, eri adjektiivein haukkumaan. Arvostellakkin voi kunhan pysyy asiallisena. Tosin, taitavat jo tän palstan kaikki lukijat tietää sun arvostelut ja mielipiteet joten jätähän jo sikseen. Aikansa kutakin.

Mut en mä olekkaan kirjoittelut tälle palstalle mitään vähään aikaan.

• telvis kirjoitti:

Niin..mitäs se sitten on kun Tapsa esittää Elvistä..? Luulen että itse Tapsakin maksaisi muutaman euron saadakseen Elviksen äänen itselleen.

Tapsalla on kumminkin niin komee lauluääni ihan omastatakaakin, ettei sen tarvi maksaa Elviksen äänen saamisesta.
        Tapsa laulaa kyl Elviksenkin lauluja, mut niissä on aina omaa tyyliäkin mukana, eikä vain imitointia.

• juur..
        Justiinax kirjoitti:

Tapsalla on kumminkin niin komee lauluääni ihan omastatakaakin, ettei sen tarvi maksaa Elviksen äänen saamisesta.
        Tapsa laulaa kyl Elviksenkin lauluja, mut niissä on aina omaa tyyliäkin mukana, eikä vain imitointia.

Heh..no voihan sitä noinkin surkeaa imitointia puolustella et on vaan vähän 'omaa tulkintaa' mukana :D .

• ja hoho
        Justiinax kirjoitti:

Jos Tapsan ääntä vertaa Janin ääneen niin kyllähän se määintävaaka kallistuu Tapsan puoleen ja todella selkeesti. Ei siis tartte sunkaan mennä Tapsan keikkaa kauemmas etsiin sitä lammasfarmia. Janissa on sentään vielä jotain silmäniloakin :)

• tuon

Veljeksiähän nuo ovat, niin ovat saman näköisiä että.
      Kuulinkin että tuo nuorempi Juha on mukana Kulkurin taival –kiertueella.
      Mahtavaa, sillä minusta Juhalla on just ääni ku nuorella Rautavaaralla. Pakko päästä kuuntelemaan sitä konserttia!

• jytse

Voi hyvä jysäys... Ei Metsäperän Juhan lauluäänellä ole mitään tekemistä Rautavaaran Tapion äänen kanssa - eiköhän jälkimmäinen ollut taiteilija isolla T:llä...

• myös..

Täällä myös odotellaan tuota konserttia kun kuuta nousevaa :) Rautavaarasta olen aina pitänyt paljon ja totta puhut, olen myös paljon kuunnellut Rautavaaran alkuaikojen tuotantoa ja äänessä on samaa rempseyttä, rentoutta ja kulkurimaisuutta kuin Rautavaaran äänessä nuoruuspäivinään - Rautavaaran äänikin kehittyi tietysti uransa aikana paljon, viimeisistä nauhoituksistaan tuskin ääntä samaksi tuntee. Juha on laulanut keikoillaan tuota Veljeni Jan kappaletta ja upeasti tulkitsee tämän Rautavaaran kappaleen ainakin joten odotettavissa upeaa kuultavaa uskoisin. Myös Tulkilta ja Jani Wikholmilta Tapsan kappaleet varmasti irtoaa hienosti.

• äläs sano
        jytse kirjoitti:

Voi hyvä jysäys... Ei Metsäperän Juhan lauluäänellä ole mitään tekemistä Rautavaaran Tapion äänen kanssa - eiköhän jälkimmäinen ollut taiteilija isolla T:llä...

Oletko kuullut livenä Metsäperän laulua. Minä olen ja samaa potentiaalia löytyy. Tapio Rautavaarahan tuli suurempaan julkisuuteen vasta noi 35 vuotiaana, ja ikää myöten hänen ääneensä tuli vasta sitä karismaa.

• Rautavaarasta
        äläs sano kirjoitti:

Oletko kuullut livenä Metsäperän laulua. Minä olen ja samaa potentiaalia löytyy. Tapio Rautavaarahan tuli suurempaan julkisuuteen vasta noi 35 vuotiaana, ja ikää myöten hänen ääneensä tuli vasta sitä karismaa.

ei voi puhua kylläkään kovin hyvänä laulajana, matalalta murisi hyvin mutta siihen se sitten jäikin.

• tämä herra

Metsäperä saa kuhinaa näemmä aikaiseksi joka paikassa, jos levy tulossa niin taitaa johtoporras hieraista käsiään, monet jotka eivät klassista kuuntelisikaan ostavat levyä varmaan silkasta uteliaisuudesta. Hälyä ei koskaan nouse tyhjästä ;)

• se on

veljeksistä kun tossa kertakaikkisen upeasti vetää Elvistä, wau!!!

• Juha on

Janin isä.

• seurannut

Veljeksiä Juha on Janin pikkuveli molemilta odotetaan levyä ennen Joulua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1268
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      156
      1227
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1115
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      103
      1077
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      52
      1077
    6. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      56
      873
    7. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      853
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      785
    9. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      772
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      74
      761
    Aihe