Älynväläys

Noidan Tytär

saada idea uusista pikkuleivistä ja mennä heti aamuvarhaisella koepaistamaan niitä. Odotan nyt innolla uunin lämpiämistä ja ainakin taikina oli syötävän hyvää. Tässä odotellessa kirjoittelen ylös mitä keksin niihin laitella. Saas nähdä miten onnistuvat. Koepikkuleipiä tuli 13kpl.

Kävin laittamassa ne uuniin... Nyt odotellaan...

9

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noidan Tytär

      Hyvä oli se ensimmäinen. Kelpais vaikka kelle tarjota. Näitä pitää paistaa purkkiin säilöttäväksi. Mahtavia. :)

      • Hexex

        ..kärsit unettomuudesta, tai sitten nukut päivät!

        Minä herään usein noihin aikoihin yöstä yogurtille, minkä jälkeen menen taas nukkumaan. Vielä ei ole välähtänyt mielessä, että alkaisin paistaa torttuja.

        En epäile, etteikö ne sinun tekemät olisi hyviä!


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        ..kärsit unettomuudesta, tai sitten nukut päivät!

        Minä herään usein noihin aikoihin yöstä yogurtille, minkä jälkeen menen taas nukkumaan. Vielä ei ole välähtänyt mielessä, että alkaisin paistaa torttuja.

        En epäile, etteikö ne sinun tekemät olisi hyviä!

        ja kärsin miehenpuutteesta tiettyinä ajanjaksoina, eli nyt. Tämä tietysti haittaa untani. Nukuin tossa välillä. Heräsin vain aikaisin, koska otin päiväunet. Tosin pärjään välillä 4h15min unilla, joskus taas nukun 7-9h. Mut kyllä mä unta pian saan kun menen sänkyyn. Kun sinne sänkyyn tulis vaan ajoissa aina mentyä. Joskus tulee mentyä sänkyyn vasta esim. klo 2 ja herätys on vaikka klo 6.
        Häiritseekö mun valvomiseni kenties sua? Kyllä mä nukkua osaan ja sikeästikin.

        Oon varmaan liiaks ollut sinkkuna kun tyttökaveritkin on hommaamassa mulle miestä. Häiritseeköhän niitä se, että mä viihdyn yksinäni?

        Löysin hauskaa aamuviihdettä;
        http://www.youtube.com/watch?v=TZe8QooUl24


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        ..kärsit unettomuudesta, tai sitten nukut päivät!

        Minä herään usein noihin aikoihin yöstä yogurtille, minkä jälkeen menen taas nukkumaan. Vielä ei ole välähtänyt mielessä, että alkaisin paistaa torttuja.

        En epäile, etteikö ne sinun tekemät olisi hyviä!

        en viitsinyt nukkua, koska olit mielessäni koko ajan? Häilläkin jo pelottelit...


      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        en viitsinyt nukkua, koska olit mielessäni koko ajan? Häilläkin jo pelottelit...

        ..näinkin päin, yleensä minua on peloteltu häillä!

        Pärjään muuten arkiviikot hyvin neljän tunnin yöunilla myös.


      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        ja kärsin miehenpuutteesta tiettyinä ajanjaksoina, eli nyt. Tämä tietysti haittaa untani. Nukuin tossa välillä. Heräsin vain aikaisin, koska otin päiväunet. Tosin pärjään välillä 4h15min unilla, joskus taas nukun 7-9h. Mut kyllä mä unta pian saan kun menen sänkyyn. Kun sinne sänkyyn tulis vaan ajoissa aina mentyä. Joskus tulee mentyä sänkyyn vasta esim. klo 2 ja herätys on vaikka klo 6.
        Häiritseekö mun valvomiseni kenties sua? Kyllä mä nukkua osaan ja sikeästikin.

        Oon varmaan liiaks ollut sinkkuna kun tyttökaveritkin on hommaamassa mulle miestä. Häiritseeköhän niitä se, että mä viihdyn yksinäni?

        Löysin hauskaa aamuviihdettä;
        http://www.youtube.com/watch?v=TZe8QooUl24

        ..kumman syystä tuo videopätkä ei säväyttänyt minua lainkaan!

        Muuten, punaisesta magiasta! Olen miettinyt tekniikoita miten se olisi paras tehdä. Olen lukenut Satanic Biblen ja tiedän suunnilleen miten he sen tekevät, mutta epäilen että se olisi paras ja tehokkain metodi. Jos sinulla olisi magiaryhmä, miten sen tekisit, onko ajatuksia?


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        ..kumman syystä tuo videopätkä ei säväyttänyt minua lainkaan!

        Muuten, punaisesta magiasta! Olen miettinyt tekniikoita miten se olisi paras tehdä. Olen lukenut Satanic Biblen ja tiedän suunnilleen miten he sen tekevät, mutta epäilen että se olisi paras ja tehokkain metodi. Jos sinulla olisi magiaryhmä, miten sen tekisit, onko ajatuksia?

        muutenkin vältän mustaa magiaa. Lähden kohta kauppaan, kunhan aukeavat ensin. Sitä ennen on muuta puuhaa.

        Tässä sulle sellainen edellistä säväyttävämpi pätkä;
        http://www.youtube.com/watch?v=cy3fz8fSao0


      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        muutenkin vältän mustaa magiaa. Lähden kohta kauppaan, kunhan aukeavat ensin. Sitä ennen on muuta puuhaa.

        Tässä sulle sellainen edellistä säväyttävämpi pätkä;
        http://www.youtube.com/watch?v=cy3fz8fSao0

        ..parempaan päin!


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        ..parempaan päin!

        torttuja vaan pikkuleipiä, keksejä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe