Sunnuntai15.0608

Kukkakeiju

Huomenta,ja uusi alku..selvänä tänään...

10

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qogiweo

      oliski.
      vittu lisää viinaa satan
      hä mä vai
      puhfqi
      04062vittu soita saatajna
      jaso vep pjo viinii
      onneks tein kiljuu jssaa juoda
      viikon ja juhannuksena luppa n oksexata
      naha eoaew43

    • Spriten voimalla

      Uusi päivä ja uudet kujeet. Pesen pyykkiä ja toivon, että ei ainakaan vetta sataisi, jotta saan pyykit myös kuivaksi.

      Kaikenlainen puuhaaminen auttaa minua. Ajatukset eivät pääse harhailemaan väärille raiteille.

      Aurinkoista päivää sinullekin, säistä riippumatta!

    • Eeva-Leena

      raitis aamun alku. Pidetään raittiudesta kiinni.

    • AriJussi

      takaisin joukkoon kaikkea muuta kuin tummaan.
      Aurinkokin paistaa,tosin jossain tuolla sadepilvien takana,mutta kuitenkin!

      Toipuisaa päivää ja tsemppiä kaikille!!

    • Meinasi käydä samalla lailla kun edellisenä kesänä, iski illalla kaamea viinan himo. Kävin saunassa ja toveria tapamassa ohi meni. Nyt on hyvä mieli, kun ei ole heikkoa oloa. Raitista päivää kaikille.

    • barbados

      raittiina aattelin tänkin päivän höperehtiä. hienoa että kukkakeijukin on taas mukana.

    • Raittiinapa

      Valitettavati se menee näin, että repsahdus on holistin paras selitys juomiselleen itselle ja muille.Voi juoda milloin vain kun repsahtaa, eli aina uusi alku ja päiväkerraallaan valmistellen alitajunnassaan repsahdusta.Ei ole muuta vaihto ehtoa, kuin hoito omasta halusta raitistua.

    • Oolofi

      Ei ole rahaa, mutta jos olisi, en varmaan kykenis olemaan selvänä. Aika perseestä, mutta tää on alkanut mennä jo aika huolestuttavaksi.

      • uulofille, ei ole mulla markkoja taskussa?
        Raittiina, niin on mukasa nauttia elämästä oikeasti.


    • saniliina

      Raittiisti meni tämä päivä.

      Luin monia kirjoituksia mitä tänäänkin on kirjoitettu. Miten surullista että tämä juominen on ongelma meille niin monille! Ja minusta näyttää siltä että meistä on aika moni naisia. Vai kirjoittavatko naiset tänne helpommin? Mutta hienoa että on olemassa tämä foorumi. Osalle ehkä auttaa jo tämä vertaistuki, osa varmasti tarvitsee ammattilaisempaa apua. Minullakin teki mieli vastat monelle, mutta ei taito riittänyt, niin alussa olen itsekin tällä tiellä. Tsemppiä meille kaikille!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe