Skype näyttää

omaa kuvaa!

Pojallani on Skype ja kamera: Creative Live Cam Video IM Skype. Ruudussa näkyy puheluiden aikana oma kuva. Vastaanottajan puolella kaikki kunnossa. Miten aseutusten kautta saan kaverin kuvan omalle ruudulle! Onko muuten yhteensopiva Home Vistan kanssa. Myyjä ei tästä puhunut mitään. Mikäli ei tue, olisi luullut liikkeen tästä valistavan. Home Vista on jo niin yleinen uusissa koneissa.

6

818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cam....

Meneppäs katsomaan skype "työkalut"-> asetukset -> video, joskohan sieltä löytyisi jotakin apua ongelmaan.

• juhakorkeapudas

"Ruudussa näkyy puheluiden aikana oma kuva."

- Kyllä, oma video näkyy puhelun aikana. Tässä ei ole mitään vikana.

"Vastaanottajan puolella kaikki kunnossa. Miten aseutusten kautta saan kaverin kuvan omalle ruudulle"

- Luonnollisesti kaverilla tulee olla myös kamera ja videon lähetys aktivoituna asetuksista. Onko näin?

• vastaanottajalla...

Näin ollen pitääkin ryhtyä utelemaan vastaanottajien asetuksia? Jos kaveri näkee kuvamme, niin meidän puolta asia ok, eikös?

• jellovi
        vastaanottajalla... kirjoitti:

Näin ollen pitääkin ryhtyä utelemaan vastaanottajien asetuksia? Jos kaveri näkee kuvamme, niin meidän puolta asia ok, eikös?

se näin on. Jos kaverilla ei ole kameraa, tai ei halua lähettää kuvaa niin vaikea sitä on nähdä.

• ette näe
        vastaanottajalla... kirjoitti:

kaverin kuvaa (ja kaverilla on kamera ja sallii kuvan lähetyksen), niin onko teidän skypessä asetetuksissa sallittu kuvan vastaanottaminen lähettämisen lisäksi?

• MinäIte.

Oletko siis varma että kaverisi käyttää cameraa vai tarkoititko alunperin camerakuvaa ?

Sanoit että:
      "Vastaanottajan puolella kaikki kunnossa" Tarkoitatko että hän näkee sinun kuvan ?

Riippuen sun skypeversiosta mene asetuksiin.
      Valitse "Yleiset" välilehti ja sieltä "Video"
      Lukeeko siellä että "Vastaanota video automaattisesti..." jos lukee, niin valitse joko
      "kaikilta"
      "Kontaktiluettelossani olevilta henkilöiltä"
      tai
      "Ei keneltäkään"

Lisäksi siinä on"Näytä että minulla on video"
      "Kontaktiluettelossani oleville henkilöille"
      tai
      "Ei kenellekään"
      Tallenna !

Kyllä tuo skype toimii myös vistassa ihan hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6394
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3302
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2636
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2238
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      356
      1806
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1781
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1540
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1432
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1398
    Aihe