Pojallani on Skype ja kamera: Creative Live Cam Video IM Skype. Ruudussa näkyy puheluiden aikana oma kuva. Vastaanottajan puolella kaikki kunnossa. Miten aseutusten kautta saan kaverin kuvan omalle ruudulle! Onko muuten yhteensopiva Home Vistan kanssa. Myyjä ei tästä puhunut mitään. Mikäli ei tue, olisi luullut liikkeen tästä valistavan. Home Vista on jo niin yleinen uusissa koneissa.
Skype näyttää
6
818
Vastaukset
- cam....
Meneppäs katsomaan skype "työkalut"-> asetukset -> video, joskohan sieltä löytyisi jotakin apua ongelmaan.
- juhakorkeapudas
"Ruudussa näkyy puheluiden aikana oma kuva."
- Kyllä, oma video näkyy puhelun aikana. Tässä ei ole mitään vikana.
"Vastaanottajan puolella kaikki kunnossa. Miten aseutusten kautta saan kaverin kuvan omalle ruudulle"
- Luonnollisesti kaverilla tulee olla myös kamera ja videon lähetys aktivoituna asetuksista. Onko näin?- vastaanottajalla...
Näin ollen pitääkin ryhtyä utelemaan vastaanottajien asetuksia? Jos kaveri näkee kuvamme, niin meidän puolta asia ok, eikös?
- jellovi
vastaanottajalla... kirjoitti:
Näin ollen pitääkin ryhtyä utelemaan vastaanottajien asetuksia? Jos kaveri näkee kuvamme, niin meidän puolta asia ok, eikös?
se näin on. Jos kaverilla ei ole kameraa, tai ei halua lähettää kuvaa niin vaikea sitä on nähdä.
- ette näe
vastaanottajalla... kirjoitti:
kaverin kuvaa (ja kaverilla on kamera ja sallii kuvan lähetyksen), niin onko teidän skypessä asetetuksissa sallittu kuvan vastaanottaminen lähettämisen lisäksi?
- MinäIte.
Oletko siis varma että kaverisi käyttää cameraa vai tarkoititko alunperin camerakuvaa ?
Sanoit että:
"Vastaanottajan puolella kaikki kunnossa" Tarkoitatko että hän näkee sinun kuvan ?
Riippuen sun skypeversiosta mene asetuksiin.
Valitse "Yleiset" välilehti ja sieltä "Video"
Lukeeko siellä että "Vastaanota video automaattisesti..." jos lukee, niin valitse joko
"kaikilta"
"Kontaktiluettelossani olevilta henkilöiltä"
tai
"Ei keneltäkään"
Lisäksi siinä on"Näytä että minulla on video"
"Kontaktiluettelossani oleville henkilöille"
tai
"Ei kenellekään"
Tallenna !
Kyllä tuo skype toimii myös vistassa ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398