Hei
Kauanko pitää olla ollut töissä ennen kuin saa sairaslomapäiviltä jotain korvausta? Olen kesätyössä hoitoalalla ja nyt iski paha vatsatauti =/
Olen opiskelija
Kesätyö ja sairasloma
7
7988
Vastaukset
- Nimetön
olen
mä kerkesin olla kunnalla töissä yhden päivän ja sain palkkaa 2 viikon sairaslomalta..joten uskoisin et sä myös..tai sit se riippuu jostai sopimuksista...
- Arvaaja.
Olisiko ollut kuukausi? Tarkista KVTES:ista niin saat luotettava tietoa. Pitäisi löytyä netistä.
- kanssa.-.-
se on kuukausi.
- palkkasihteeri
Hei,
Sinulla on täydet palkkaedut 14 sairauspäivältä niiltä osin kun sairaus alkaa alle 60 päivää työsuhteen alkamisesta. Sen jälkeen palkatonta. Tuon kahden kuukauden jälkeen alkavista sairauksista on samat edut kuin muillakin, elikkäs täyden palkkaedut 60 päivään asti ja sitten 120 päivää 66,7% palkalla jne. - kesäsijainen
Mäkin oon nyt kovasti miettinyt tätä asiaa ja koittanut ettiä tietoa mut en kuitenkaan oo vielä viisastunut että miten tää nyt menee..
Eli oon kesäsijaisena yksityisellä, ja sairastuin nyt juhannukseksi kun ois ollu töitä koko vkloppu. Sairaslomaa siis pe-su..Ja nyt mietityttää toi palkkaus..Oon alottanut kesäkuun alussa eli kuukauttakaan ei oo vielä täynnä..Elikä mitenhän tää nyt menee? :) - Muruinen
Olen kesäkuun alusta elokuun loppuun asti töissä grillillä, niin voinko saada palkkaa vaikka sairastun? (sairaslomarahaa?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657