Osaisiko joku Istanbulia hyvin tunteva tai siellä asuva (Zeynep vaikka) suositella hyvää ja luotettavaa hammaslääkäriä, jossa saisi hoidon myös nukutuksessa. Tarkoituksena on hoitaa koko kalusto kuntoon kerralla nukutettuna.
Suurkiitokset!
Hyvä hammaslääkäri haussa
4
700
Vastaukset
- istandulda
asun taalla ja tiedan yhden hyvan hammaslaakarini jossa olen itse kaynyt..mutta siita nukutuksesta en tieda.. mutta jos viela etsit laakaria voin kysya ystavaltani, joka opiskelee dentistry puolella taalla ylipistossa..ainakin siella yliopistolla opettajat osaavat neuvoa hyvan paikan:))..
- Potilaan kaveri
On ajankohtaista edelleen. Kiitoksia kovasti jos voit auttaa. Tarkoitus olisi matkustaa syksyllä / talvella kimpassa hampaiden paikkuun, ja hauskanpidonkin merkeissä.
- Zeynep1
Potilaan kaveri kirjoitti:
On ajankohtaista edelleen. Kiitoksia kovasti jos voit auttaa. Tarkoitus olisi matkustaa syksyllä / talvella kimpassa hampaiden paikkuun, ja hauskanpidonkin merkeissä.
Heippa!
Tassa vinkki hieman viivastyneena:
http://www.dentistanbul.com.tr/dentistb2c/MainPage.aspx?dil=en
Özel Dentistanbul Diş Hastanesi
Yıldız Caddesi No:55 Beşiktaş/İstanbul
Telefon: 0212 327 40 20 Pbx
Faks : 0212 260 63 07
e-mail: [email protected]
Suosittelen soittamaan ja kyselemaan hinnoista etukateen. - Potilaan kaveri
Zeynep1 kirjoitti:
Heippa!
Tassa vinkki hieman viivastyneena:
http://www.dentistanbul.com.tr/dentistb2c/MainPage.aspx?dil=en
Özel Dentistanbul Diş Hastanesi
Yıldız Caddesi No:55 Beşiktaş/İstanbul
Telefon: 0212 327 40 20 Pbx
Faks : 0212 260 63 07
e-mail: [email protected]
Suosittelen soittamaan ja kyselemaan hinnoista etukateen.Kiitos Zeynep! Kysyisin vielä oletko itse käynyt tuolla hoidattamassa hampaitasi, vai onko paikka sinulle muuten tuttu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696941
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622543- 562158
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se621292Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3551260- 561244
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141131Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384968Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14957