3 silmä?

aloittelja:)

voisko joku kertoa mitä "hyötyä" on kolmannesta silmästä magian harjoittelussa?

8

807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3:mas silmä

      Ole magian harjoittamisen tulos?

    • Qad

      Noh, tietenkin näkee asioita sisäisesti visioina. Ne voivat olla erittäin tarkkoja kuvia vähän kuin katsoisi tv-ruutua tai elokuvakangasta (riippuu minkä kokoisena "lähetys" tulee), tai voi olla utuisampaa jolloin kuvaan saattaa liittyä erinäisiä tunteita.

      Voi nähdä kuvia edellisistä elämistään, jotkut näkevät tapahtuneita asioita tietyissä paikoissa (esim. sellaisissa missä kerrotaan kummittelevan), voi tietää mitä kirjassa seisoo vaikkei avaa sen kansia yms.

      Todellakaan kaikki eivät ole harjoittaneet magiaa kun tämä sisäinen näkökyky herää (en ainakaan itse ollut, toisaalta en sitten tiedä onko mahdollisesti ed. elämissä tullut touhuttua sellaistakin, niistä kun en muista kuin raapaisun verran).

      Tai sitten voi nähdä vaan pelkkiä väriläiskiä, mutta toisaalta jotkut ovat kertoneet että kun näkee violettia ja mustaa, siitä voi kehkeytyä tunneli jota pitkin irtautua kehostaan... ;)

      • aloittelija:)

        kuinka monta kertaa pitää tehdä tämä avaus "rituaali" ennen kuin se onnistuu? ja onko jotain vinkkejä? :)


      • 3:mas silmä

        Toisinaan tahtomattaan.
        Pieni lapsi oli ollut monta päivää kadoksissa ja olin työssä katoamispaikan lähellä. etsijät tulivat työpaikaltanikin kyselemään josko olisimme lasta nähneet? Ei kukaan ollut.
        Asia kuitenkin jäi mieleeni eli keskityin ajattelemaan missä lapsi voisi olla?
        Niinpä minulle näytettiin ennen unen tuloa illalla missä lapsen fyysinen ruumis on.
        Mutta en koskaan kertonut kenellekään mitään, mitä olin nähnyt.

        Miksi en?

        Ensinnäkin lapsi ei enää elänyt, vaan oli siirtynyt henkiseen maailmaan.
        Miten olisin selittänyt mistä tiedän paikan josta etsiä. Olisin joutunut kuulusteluihin jossa olisin yrittänyt kertoa henkimaailmasta mitään tietämättömille ihmisille heille aivan käsittämättömästä tasosta.
        Mielessäni käväisi jos nimettömänä yleisöpuhelimesta soittaisin poliisille.
        Mutta en sitäkään tehnyt.
        Lapsi löytyi muutaman päivän kuluttua.

        Tämän tapaisia on minulle sattunut usein, mutta jo nuorena opin pitämään suuni kiinni, käsitin olevani ympäristölleni sietämätön jos kertoisin mitä näen.

        Kuitenkin jotkut herkät tuttavat vaistoavat minun tietävän jotakin mistä en kerro.

        Joskus joku tuttava kysyi mitä merkitsee ajatusten luku? Eli aavisti minun ehkä tietävän mitä ihmiset ajattelevat.
        Vastasin tähän: Ihmisten ajatukset eivät merkitse minulle mitään.

        Miksi ei?

        Jos niihin takertuisi mistään ei tulisi mitään. Sekaannuksia vain tulisi jos niihin välittömästi reagoisi.
        Ihmisten ajatukset häilyvät, ovat sympaattia tai antipaattisia mitä milloinkin ja hetken mentyä taas toisenlaisia muuntuvia. Ei vaikuta kokonaiskäsitykseeni ihmisen persoonasta.

        Ja on olemassa EHDOTON LUKKO. . On asioita joita ei voi kertoa vaikka haluaisi.
        Ei yksinkertaisesti tule sanoja, ei tule puhetta ei voi PUHUA. Vaikka kidutettaisiin.


      • aloittelija:)
        3:mas silmä kirjoitti:

        Toisinaan tahtomattaan.
        Pieni lapsi oli ollut monta päivää kadoksissa ja olin työssä katoamispaikan lähellä. etsijät tulivat työpaikaltanikin kyselemään josko olisimme lasta nähneet? Ei kukaan ollut.
        Asia kuitenkin jäi mieleeni eli keskityin ajattelemaan missä lapsi voisi olla?
        Niinpä minulle näytettiin ennen unen tuloa illalla missä lapsen fyysinen ruumis on.
        Mutta en koskaan kertonut kenellekään mitään, mitä olin nähnyt.

        Miksi en?

        Ensinnäkin lapsi ei enää elänyt, vaan oli siirtynyt henkiseen maailmaan.
        Miten olisin selittänyt mistä tiedän paikan josta etsiä. Olisin joutunut kuulusteluihin jossa olisin yrittänyt kertoa henkimaailmasta mitään tietämättömille ihmisille heille aivan käsittämättömästä tasosta.
        Mielessäni käväisi jos nimettömänä yleisöpuhelimesta soittaisin poliisille.
        Mutta en sitäkään tehnyt.
        Lapsi löytyi muutaman päivän kuluttua.

        Tämän tapaisia on minulle sattunut usein, mutta jo nuorena opin pitämään suuni kiinni, käsitin olevani ympäristölleni sietämätön jos kertoisin mitä näen.

        Kuitenkin jotkut herkät tuttavat vaistoavat minun tietävän jotakin mistä en kerro.

        Joskus joku tuttava kysyi mitä merkitsee ajatusten luku? Eli aavisti minun ehkä tietävän mitä ihmiset ajattelevat.
        Vastasin tähän: Ihmisten ajatukset eivät merkitse minulle mitään.

        Miksi ei?

        Jos niihin takertuisi mistään ei tulisi mitään. Sekaannuksia vain tulisi jos niihin välittömästi reagoisi.
        Ihmisten ajatukset häilyvät, ovat sympaattia tai antipaattisia mitä milloinkin ja hetken mentyä taas toisenlaisia muuntuvia. Ei vaikuta kokonaiskäsitykseeni ihmisen persoonasta.

        Ja on olemassa EHDOTON LUKKO. . On asioita joita ei voi kertoa vaikka haluaisi.
        Ei yksinkertaisesti tule sanoja, ei tule puhetta ei voi PUHUA. Vaikka kidutettaisiin.

        oliko lapsi siis siellä missä olit sen nähnyt?


      • Steel-Jack

    • Rev Love

      Silloin kun meditoin kuukausien ajan puoli tuntia säännöllisesti kaksi kertaa päivässä, aloin näkemään satunnaisesti kuin pieniä filminpätkiä mieleni silmällä. Kokemus, jota kutsuttaneen juuri kolmannen silmän toiminnaksi.

      Eräs näky oli suuri vihreä toukka, jossa oli keltaisia raitoja, kasvin lehden päällä sitä syömässä. Visio oli niin kirkas ja yksityiskohtainen että aivan kuin teräväpiirtotelevisiota olisin katsonut. Tulkitsin sen niin, että olen harjoituksessani vasta toukkavaiheessa, ja että minun tulisi edetä tuo ajatus mielessäni, kuvittelematta liikoja itsestäni.

      Mitä hyötyä on näkemisen taidosta? Mitä hyötyä on kuulemisen oppimisesta, siitä että osaat kuunnella toista ihmistä tai musiikkia? Sama pätee näkemiseen, kuulemiseen ja tuntemiseen. Kannattaahan niitä harjoitella. Elämästäsi tulee varmasti mielekkäämpää ja hyödytät enemmän elämää, kun elät aistit auki.

    • wängwäng

      Koas silmä on energiakehon pääenergiapiste (chakra) ja se on tärkeä ja on aina olemassa. Sen kautta kulkee akikki energia mikä liittyy telepatiaan, selvännäköön astraaliprojektioon jne jne.

      yhdellä suomalaisella foorumilla oli juttu siitä, mikähän oli osoite?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe