Olisi tarvetta yhteistyölle venäläisten kanssa, mutta olen vähän solmussa mistä löytää sopivan yhteistyökumppanin? Siis venäläisen. Suomalaisista on hieman huonoja kokemuksia.
Mistä löytää pietarilaisia
liikeyhteyksiä?
3
846
Vastaukset
- pietarilaisvastaaja
Olen pietarilainen, osaan jonkin verran suomea. Jos tarvitset apua, kysy. Ehkä voin auttaa.
- aakoopee
voisko vaikka venäjältä löytyä venäläisiä kumppaneita en tiedä kannattaa kokeilla
- suomen kielellä
aakoopee kirjoitti:
voisko vaikka venäjältä löytyä venäläisiä kumppaneita en tiedä kannattaa kokeilla
Meillä on venäläisiä partnereita eri aloilta, joista osa Suomessa, osa Venäjällä. Riippuu siitä, miltä alalta tarvitset, että löytyykö meidän kautta. Laita meiliä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309