Pitäisi työn ohessa vähän opiskella. Tietokoneen näppäimistö pitää liikaa ääntä iltamyöhäisellä.
Olen pohtinut, että onkohan olemassa äänettömiä näppäimistöjä (käytön aikana). Kirjoitettaessa näppäinääniä ei saisi kuulua lainkaan. Vaatimuksena olisi vielä langattomuus.
Käyttäjän kannalta tietokoneinsinöörit ovat rakentaneet laitteita ihmisille, jotka haluavat antaa itsestään tehokkaan kuvan muille. Kuunnelkaa kuinka nopeasti kirjoitan; klick klick....
Onko olemassa äänetöntä
näppäimistöä?
2
411
Vastaukset
- selvästi et
ole koskaan kirjoittanut pitempään "äänettömällä" näppäimistöllä.
Raivostuttavaa kun joutuu koko ajan ruudulta katsomaan että menikö painallukset perille vai ei.
Kyllä sillä klickillä on hyvätkin puolensa, ihan tarkoituksella. - dfghjklasasdsadsadsad
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=23726&tyyppi=1 sinä sinulle täysin äänetön näppis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294