Pari päivää sitten lähetetty viesti on aivan normaalisti tallentunut lähetetyt-kansioon, mutta meninpäs sitten katsoman toimitusraportteihin niin siellä lukee `jonossa`, vaikka lähetetyssä viestissä pitäisi lukea `toimitettu`.
Miten kummassa tämä on mahdollista ja millä keinolla saan viestin lähtemään?
Olen saanut yhden ihmisen ymmärtämään minut väärin tämän viestin lähtemättömyyden vuoksi. auts. :/
viesti `lähetetty` mutta silti `jonossa`?
mitä tehdä?
2
474
Vastaukset
- lähtenyt
ja odottaa viestikeskuksessa perille pääsyä. Todennäköistä on että vastaajan puhelin on suljettu tai ei ole muuten verkossa. Ulkomailla?? Itse et kuitenkaan sille voi mtn
Vastaanottajan puhelin voi olla niin täynnä viestejä, ettei uusia mahdu. Kannattaa silloin tällöin poistella niitä. Ei ne siellä viestikeskuksessa ikuisuuksia makoile, vaan häipyvät bittiavaruuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 104991
- 96834
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93749- 48635
- 75632
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 44459
- 25455