Pari päivää sitten lähetetty viesti on aivan normaalisti tallentunut lähetetyt-kansioon, mutta meninpäs sitten katsoman toimitusraportteihin niin siellä lukee `jonossa`, vaikka lähetetyssä viestissä pitäisi lukea `toimitettu`.
Miten kummassa tämä on mahdollista ja millä keinolla saan viestin lähtemään?
Olen saanut yhden ihmisen ymmärtämään minut väärin tämän viestin lähtemättömyyden vuoksi. auts. :/
viesti `lähetetty` mutta silti `jonossa`?
mitä tehdä?
2
450
Vastaukset
- lähtenyt
ja odottaa viestikeskuksessa perille pääsyä. Todennäköistä on että vastaajan puhelin on suljettu tai ei ole muuten verkossa. Ulkomailla?? Itse et kuitenkaan sille voi mtn
Vastaanottajan puhelin voi olla niin täynnä viestejä, ettei uusia mahdu. Kannattaa silloin tällöin poistella niitä. Ei ne siellä viestikeskuksessa ikuisuuksia makoile, vaan häipyvät bittiavaruuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780