Futiksen EM-Kisat silkkaa roskaa

Tuomas­­

Ei enää edes huvita muuten vaan katsoa noita TV'stä kun ilmeisesti on sovittu että aina se paskempi joukkue jollain ihmeen tavalla voittaa matsin.

Turha siinä selitellä mistään pelaajavaihdoksista.. Portugali on oikeasti vaikka Y-joukkueellakin 20x parempi kuin *SVEITSI*, käyttäkää aivojanne.

Sääli että pilaavat hyvän lajin managerien rahojen ja taktikoinnin puolesta. Minne on kadonnut urheilusta kunnia?

En edes ollenkaan ihmettele jos Romania voittaa Hollannin. Koko kisat on muutenkin ihan vitsi.

2

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mäoonMasa

Tottakai Sveitsi tarvitsi vähän lohtua. Ihan hyvä kun Portugali sitä heille "antoi". Ei se ollut heiltä pois.
      Kisoista olen jonkin verran samaa mieltä. Ei ole sellaista hohtoa ja intohimoa kun pitäisi.
      Yllätykset ovat kuitenkin futiksen suola ja tänään niitä nähtiin kaksi. Lisää tällaista.

Mitalipelit haluaisin EM-kisoihin takaisin,
      mielestäni kisoissa tulisi jatkossa pelata enemmänkin mitaleista kun vain siitä voitosta.

• Jarmo2­

Eiköhän se "kunnia" paina aika vähän puntarissa jos vaihtoehtona kunnian jättämiselle on kymmeniä/satoja miljoonia $$$ dollareita vedonlyönnistä.

Mietipä mitkä kertoimet saa esim. johonkin Hollanti-Ranska 4-1. Aika valtavat. Senkus hajauttavat kymmenien eri pelitilien kautta 20-30 tonnin vetoja varmalla ennakkotiedolla niin rikastuvat mukavasti jokaisen pelin jälkeen, niin häviäjä kuin voittaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      231
      7716
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5210
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4812
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3468
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2025
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      32
      1961
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1839
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1697
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1639
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      158
      1452
    Aihe