Minulla on varmasti erittäin huono tietokone, mutta sain
tämän 200 euroa halvemmalla kuin Fujitsun, jossa oli samankokoinen 19 tuuman näyttö, mutta surkea 3D-kortti.
Niinpä ostin tämän 300 euroa tarjouksessa vähemmän kuin tavallisesti.
Koneeni on HP Pavillion a1429.fi On vuoden 2006 mallia.
Keskusmuistia on 512Mt. Koneen muistin tietoja löysin seuraavalta sivulta :
http://www.memorystock.com/memory/HewlettPackardPavilion a1429fi.html
Yritin katsoa www.verkkokauppa.com sivulta sitä muistia, mutta en tiedä mikä on se oikea niistä. Jos laittaa väärän, niin voi palaa jotakin kuulemma ja melko varmasti sanovat porukat.
Jään odottelemaan yhteydenottojanne.
Kiitos avustanne.
HP Pavillionin miustin lisäys
Ilkka76_vainen
2
367
Vastaukset
- ilkka76_vainen
Kiitoksia.
Yritän selvitellä koneen tietoja tuota varten nyt sitten, kun niistä en tiedä tuon hajuakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1095015Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744291587- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181054Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836