Revolveri pitkällä piipulla

22lr, Tarkkuus ammuntaan

Hankinnassa "puhtaasti tarkkuusammuntaan 22lr revolveri pitkällä piipulla;)" (ampumamatka n.30-50m).

Mitä suosittelisitte?

Hinta max 500€ ja rapiat päälle, jos ostan aseen uutena. Voin myös ostaa käytettynä, mutta hinta katto on tuo n.550€. Olen katsellut tuota Rugerin single sixiä, mutta ainoa haittapuoli on että se on yksitoiminen. Sitten kiinnostaa tuo Taurus uutena, mutta Taurusta tunnutaan haukuttavan ilman perusteita (tai jos lasketaan perusteluksi valmistus maa). Mutta mikä siinä Tauruksessa on sitten niin huonoa?

ps. Mieluiten kaksitoiminen revolveri, mutta yksitoimisiakin saa ehdottaa.

16

3756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt ei käsitä

      "Olen katsellut tuota Rugerin single sixiä, mutta ainoa haittapuoli on että se on yksitoiminen."

      Jos tarkkuutta ammut, niin etkös joka tapauksessa ammu revolverilla "yksitoimisesti" eli viritä hana ensin ja purista vasta sitten liipasinta? Niinhän saa tarkimmat laukaukset joka tapauksessa.

      • 22lr tarkkuus ammuntaan

        Olen ilmeisesti käsittänyt yksitoimisuuden väärin.
        No jos se yksitoimisuus tarkoittaa tuota niin ei se sitten haittaa.


        Mutta lisää vastauksia minun aikasempaan vistiin!


      • Viänäse Tumi
        22lr tarkkuus ammuntaan kirjoitti:

        Olen ilmeisesti käsittänyt yksitoimisuuden väärin.
        No jos se yksitoimisuus tarkoittaa tuota niin ei se sitten haittaa.


        Mutta lisää vastauksia minun aikasempaan vistiin!

        Ykstoemine tarkottaa jotta lattaas ja hylsylötte poesto lattaasportista sylinteri takapiästä. Piipu alla leppee puikko hylsyje poestoo varte.Syliter pyssyy paekollaa. Hijasta toemintoo verrattunna kakstoemisee missä sylinter kiepsahtaa jotta kaekki pesät suap kerralla tyhjäks ja täätaee.
        Nytte tietenni kyssyyvät jotta; mikähän se sylinteri onkaan. Täätine sentää, sehä onnii se "rulla".
        On siinäe meellä isäntä: "Mitä väliä sillä onko ase yksi-tai kaksitoiminen". Tietämätönhä onni epel.


      • ...paskan puhujia....
        Viänäse Tumi kirjoitti:

        Ykstoemine tarkottaa jotta lattaas ja hylsylötte poesto lattaasportista sylinteri takapiästä. Piipu alla leppee puikko hylsyje poestoo varte.Syliter pyssyy paekollaa. Hijasta toemintoo verrattunna kakstoemisee missä sylinter kiepsahtaa jotta kaekki pesät suap kerralla tyhjäks ja täätaee.
        Nytte tietenni kyssyyvät jotta; mikähän se sylinteri onkaan. Täätine sentää, sehä onnii se "rulla".
        On siinäe meellä isäntä: "Mitä väliä sillä onko ase yksi-tai kaksitoiminen". Tietämätönhä onni epel.

        On siinä meillä kanssa yksi oikeen nero. Vääntää puhetta kun p@skaa. FAKTA: Kun ase on yksitoiminen laukeaa se vasta, kun iskuvasara on viritetty. Kaksitoimisen aseen voi laukaista vaikka iskuvasara olisikin edessä.


        Mutta varsinaiseen kysymykseen en osaa sanoa mitään, koska olen saman tyyppistä asetta hommaammassa itsekkin. Itseäni kiinnostaa erityisesti tuo Taurus Tracker Model 970 http://www.taurususa.com/products/product-details.cfm?id=392&category=Revolver

        Kuinka tarkka tuo on?


      • Viänäse Tumi
        ...paskan puhujia.... kirjoitti:

        On siinä meillä kanssa yksi oikeen nero. Vääntää puhetta kun p@skaa. FAKTA: Kun ase on yksitoiminen laukeaa se vasta, kun iskuvasara on viritetty. Kaksitoimisen aseen voi laukaista vaikka iskuvasara olisikin edessä.


        Mutta varsinaiseen kysymykseen en osaa sanoa mitään, koska olen saman tyyppistä asetta hommaammassa itsekkin. Itseäni kiinnostaa erityisesti tuo Taurus Tracker Model 970 http://www.taurususa.com/products/product-details.cfm?id=392&category=Revolver

        Kuinka tarkka tuo on?

        Eehä tua vätys " paskan puhuja" taljuu mittää. Iha ovat rakenteeltaa erilaesija yks- ja kakstoemiset reukut. Tietennii kakstoemisella voep ampuva ykstoemisena, mutta yks toemisella ee kakstoemisena. Ee tää iälijö tajjuukkaa asseette iha erilaesta rakennetta tolovana. Ee oo varamm ies kuulunna lattaasportistakkaa ku piästelöö moesta kakkaa.


    • Paska!!!

      Minulla oli vuosia sitten Taurus pistooli, semmoinen Beretta klooni, eikä sillä tehnyt mitään. luodit poikittain taulussa!

      • ... möröt on paskoja, mutta...

        Tähän väliin nyt yksi kysymys: Milloin sulla on ollut tuo Taurus ja ostiko sen silloin käytettynä vai uutena?

        No kumminkin nuo edellisen vuosikymmenen klooni möröt
        ovat olleet täysin paskoja, niin kuin edellä mainittiin. Mutta nämä "uudemman sukupolven" Taurukset on jo mielestäni verratavissa Ruugeriin tai muuhun saman tasoiseen aseeseen. Kun aletaan vertailemaan nykyistä Rugeria ja Taurusta, ei Taurus paljon häviä siinä.


      • Kale, tietämätön harrastelija
        ... möröt on paskoja, mutta... kirjoitti:

        Tähän väliin nyt yksi kysymys: Milloin sulla on ollut tuo Taurus ja ostiko sen silloin käytettynä vai uutena?

        No kumminkin nuo edellisen vuosikymmenen klooni möröt
        ovat olleet täysin paskoja, niin kuin edellä mainittiin. Mutta nämä "uudemman sukupolven" Taurukset on jo mielestäni verratavissa Ruugeriin tai muuhun saman tasoiseen aseeseen. Kun aletaan vertailemaan nykyistä Rugeria ja Taurusta, ei Taurus paljon häviä siinä.

        Miten ampuissa huomaa onko ase yksi vai kaksi toiminen?????


      • Viänäse tumi.
        Kale, tietämätön harrastelija kirjoitti:

        Miten ampuissa huomaa onko ase yksi vai kaksi toiminen?????

        Hylsylöetä poestaessas ja uuvellee lattaellas kyllä huomoot jos revolis onni SA elikkä ykstoemine aenoastaa.


      • Gosse från Mariehamn
        Viänäse tumi. kirjoitti:

        Hylsylöetä poestaessas ja uuvellee lattaellas kyllä huomoot jos revolis onni SA elikkä ykstoemine aenoastaa.

        Taes raakka huomata panneesa lusikkasa soppaa mistee ee tiennä yhtikäs mittää. Alotti ressukka vieläe jonnii " perseestä" ketjusa. Vaehtaa tietennii nikkisä, mutta torvelo paljastuukkii het paekalla mokokma imukka-ukkeli.


      • Perssiisstä
        Gosse från Mariehamn kirjoitti:

        Taes raakka huomata panneesa lusikkasa soppaa mistee ee tiennä yhtikäs mittää. Alotti ressukka vieläe jonnii " perseestä" ketjusa. Vaehtaa tietennii nikkisä, mutta torvelo paljastuukkii het paekalla mokokma imukka-ukkeli.

        Lopettaako jo tuo helvetin savon vääntäminen ja sanokaa suoraan jos on jotain sanomista (ei näillä äijillä luultavasti ole).
        Yksi/ kaksi -toimiset revoverit ovat loppupelissä kuitenkin erilaisia.


      • Huomaa.
        Perssiisstä kirjoitti:

        Lopettaako jo tuo helvetin savon vääntäminen ja sanokaa suoraan jos on jotain sanomista (ei näillä äijillä luultavasti ole).
        Yksi/ kaksi -toimiset revoverit ovat loppupelissä kuitenkin erilaisia.

        Jos ase on virittämätön, eli hana on alhaalla niin 1-toimisella ei voi ampua. 2-toimisella voi, sillä kun vedät liipaisimesta virittäytyy ase itsestään.


      • Gosse från Mariehamn
        Huomaa. kirjoitti:

        Jos ase on virittämätön, eli hana on alhaalla niin 1-toimisella ei voi ampua. 2-toimisella voi, sillä kun vedät liipaisimesta virittäytyy ase itsestään.

        Kyllähä kumminni eron huomoo jo lattaessaa. Erilaeset onnii vempeleet.


      • Gosse från Mariehamn.
        Perssiisstä kirjoitti:

        Lopettaako jo tuo helvetin savon vääntäminen ja sanokaa suoraan jos on jotain sanomista (ei näillä äijillä luultavasti ole).
        Yksi/ kaksi -toimiset revoverit ovat loppupelissä kuitenkin erilaisia.

        Turhaha tiällä mittää sannoo, ee iän kuulu. Rivoliloette ero kääppii ilmi jo alaku- eekä loppupelilöessä. Missee oot torvelo oekee töessä? Killuuko siivousrättilötä vöessä?


      • Selitäppäs mulle...
        Gosse från Mariehamn kirjoitti:

        Kyllähä kumminni eron huomoo jo lattaessaa. Erilaeset onnii vempeleet.

        Miten eron huomaa asetta ladatessa? Otetaan vaikka Colt 1911 Goverment ja Beretta 92. Toinen on yksitoiminen.


    • JUSSIVAAN7

      MULLA WEINRAUH TAI JOTAIN SINNEPÄIN..SAKSALAINEN..OSTIN HANTAURUKSESTA..MAKS0I 298,00 ESITTELY ASEENA..AIKA HYVÄ AINAKIN 25M MATKALLA..6-TUUMAN PIIPULLA..ON SINISTETTY JA KAKSITOIMINEN...KESTÄÄ KAIKKI "MINI-MAKNUMIT"..ELI AINAKIN 450M/S LÄHTEVÄT PAUKUT...8 PAUKUN RULLA..SAA VISSIIN MYÖS WMR RULLAN..JUSSI

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe