Onko teillä töitä

Pirre*

askareita, joita ei sitten MILLÄÄN viitsisi aloittaa, - ja on kuin tervaa jois :(

:)

35

1452

Vastaukset 35

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pörjepässi

tuo seksi maistuu aika tervalta.

• Mandi55

Nyt esim. en välittäisi tehdä mitään vaan voisin istua tässä päätteellä ja naputelle niitä näitä. Nyt ei satu olemaan kertyneitä rästejä. Onneksi olen ihminen joka tekee aina päivälle kasautuvat työt ajallaan. Vedän lonkkaa kun siltä tuntuu. En ota paineita koska kaikki tulee kuitenkin tehtyä ajallaan. Opin kai tuon elämän ohjeen ollessani kiireinen pienyrittäjä.

• En tykkää siivoamisesta. Mikä sinulla?

• Pirre*

aloittaminen, mutta pidän siivoamisesta kunhan saan potkaistua itseni vauhtiin.., mutta se ennakkoahdistus..huoh..:(

:)Siivous ei ole minulle se karvain kalkki..

• Pirre* kirjoitti:

aloittaminen, mutta pidän siivoamisesta kunhan saan potkaistua itseni vauhtiin.., mutta se ennakkoahdistus..huoh..:(

:)Siivous ei ole minulle se karvain kalkki..

Tunnusta nyt vaan?

• Pirre*
        miljoona kirjoitti:

Tunnusta nyt vaan?

pöydällä, NIIN paperinmakuiset lanketit, - en jaksaisi milläääään aloittaa, en y m m ä r r ä miksi minulle nuo paperihommat on niin vaikeita..

Tuntuu kuin oisi kokeet tulossa, - vai muistatko kun oisi pitänyt lukea kokeisiin, tai tehä joku kirjallinen sepustus ennakkoon..- niin kylläpä oisi siivottanut kovasti..:(

Vai olikokaa sinulla kokeidenalus syndroomaa?

• Pirre* kirjoitti:

pöydällä, NIIN paperinmakuiset lanketit, - en jaksaisi milläääään aloittaa, en y m m ä r r ä miksi minulle nuo paperihommat on niin vaikeita..

Tuntuu kuin oisi kokeet tulossa, - vai muistatko kun oisi pitänyt lukea kokeisiin, tai tehä joku kirjallinen sepustus ennakkoon..- niin kylläpä oisi siivottanut kovasti..:(

Vai olikokaa sinulla kokeidenalus syndroomaa?

Mä tykkään paperitöitä ja kokeisiin lukeminen on ollut helppoa. Minulla on nimittäin sellainen tilanne muisti ja kun minulla oli joku vaikea tenttiinluku menin lukemaan johonkin omituiseen paikkaan, niin silloin varmasti osasin, kun muistin sen oudon paikan. Usein luin tenttiin pubissa, kylpyammeessa, kylmässä saunassa...

Jos sinä nyt otat vaan ne paperit ja painut niiden kanssa lähimpään pubiin. Tilaat viisi kuppia mustaa kahvia, niin ja laitat rentouttavaa musiikkia levyautomaatista, muista ottaa paljo kolikoita mukaan, niin maistuu se paperityö mukavammalta. Mitä sanot vihjeestä?

• Pirre*
        miljoona kirjoitti:

Mä tykkään paperitöitä ja kokeisiin lukeminen on ollut helppoa. Minulla on nimittäin sellainen tilanne muisti ja kun minulla oli joku vaikea tenttiinluku menin lukemaan johonkin omituiseen paikkaan, niin silloin varmasti osasin, kun muistin sen oudon paikan. Usein luin tenttiin pubissa, kylpyammeessa, kylmässä saunassa...

Jos sinä nyt otat vaan ne paperit ja painut niiden kanssa lähimpään pubiin. Tilaat viisi kuppia mustaa kahvia, niin ja laitat rentouttavaa musiikkia levyautomaatista, muista ottaa paljo kolikoita mukaan, niin maistuu se paperityö mukavammalta. Mitä sanot vihjeestä?

, mutta otanko mie nämä hoijjokittii mukkaan :))

Ei näitä nyt ole tällä hetkellä kuin kaksi työtä, jos heille jotain aktiviteettia sinne järjestäisi..hmm..ruokaa esim. :))

P.s. olen noissa paperitöissä ns. viimetipan immeinen..

• Pirre* kirjoitti:

, mutta otanko mie nämä hoijjokittii mukkaan :))

Ei näitä nyt ole tällä hetkellä kuin kaksi työtä, jos heille jotain aktiviteettia sinne järjestäisi..hmm..ruokaa esim. :))

P.s. olen noissa paperitöissä ns. viimetipan immeinen..

Kyllä ne varmaan siellä peliautomaatilla viihtyy, kun näytät vähän miten se toimii. Ja jos eivät osaa oikein pelata, niin naputtelevat vaan ilman pelejä...

• Yxitypy

kun jollain muullakin on sama ongelma.
      Just mietin, mistä sais vähän virtaa.
      Ajattelin vielä viikko sitten, kun olin töissä, että lomalle jäätyäni teen heti loman alussa rästiin jääneet kotityöt.
      Mitä sitä puppua. Laiskansuonta vaan vetää :=((

Taijan soittaa siivouspalveluun :=))

• puhelinnumeroni;)?

• Yxitypy
        mies-vm56 kirjoitti:

puhelinnumeroni;)?

voit antaa. Ehtona on vaan se, että siivoat pelkkä essu päällä :=))

• Yxitypy kirjoitti:

voit antaa. Ehtona on vaan se, että siivoat pelkkä essu päällä :=))

ei käy, essuahan en päälle laita;(

• Yxitypy
        mies-vm56 kirjoitti:

ei käy, essuahan en päälle laita;(

tuu kauppoja. Ihan jos ilkosillaan siivoaisit, mitään ei jäis arvailujen varaan. Eikä se ole silloin enää niin jännittävää :=((

• Yxitypy kirjoitti:

tuu kauppoja. Ihan jos ilkosillaan siivoaisit, mitään ei jäis arvailujen varaan. Eikä se ole silloin enää niin jännittävää :=((

palveluihin on sitten sinun tyytyminen koska sille essulle on ehdoton ei.

Mutta nyt tämä kone kiinni ja rohkeasti töihin.
        Ennenkuin käsketään.

• just tässä inspiraatiota odottelen kun viime viikon lorvaillessa päätin, että tänään yksi pitkään tekemätönnä roikkunut remppajuttu pitäs saada vihdoin tehtyä. Joissain asioissa se aloittamisen kynnys on niin korkealla kun tietää hommaan sisältyvän jotain hankaluuksia.

Toinen vaikeasti aloitettava homma on mattopyykki. Sitä voi hyvällä syyllä lykätä ainakin vielä ensi viikkoon, kiitos sääennustajien.

Tervan juontia en ole kyllä kokeillut mutta vois kuvitella, ettei se sen helpompaa ole;)

• Mandi55

Mattopyykki laiturilla on hellepäivän ehdottomia nautintojani, tai oikeastaan vasta sen jälkeen kun olen ripustanut mäntysuovalle tuoksuvat puhtaat räsymatot kuivumaan laiturini kaiteelle ja makoilen tyytyväisenä aurinkotuolissa ja kehun mielessäni itseäni kuinka topakkana olen ollut ; )

• rouva abcd

olit vuosi sitten yksinhuoltaja ja nyt tukevasti liitossa :DD.

• Mandi55 kirjoitti:

Mattopyykki laiturilla on hellepäivän ehdottomia nautintojani, tai oikeastaan vasta sen jälkeen kun olen ripustanut mäntysuovalle tuoksuvat puhtaat räsymatot kuivumaan laiturini kaiteelle ja makoilen tyytyväisenä aurinkotuolissa ja kehun mielessäni itseäni kuinka topakkana olen ollut ; )

hellepäivän nautinto, jos olisi oma laituri missä pestä omaan tahtiin vaikka maton silloin ja toisen tällöin. Mutta kun joutuu menemään tuonne kaupungin matonpesupaikalle. Siellä on aina (hyvällä säällä) jono. Ja sitten pääset pesemään, ei oikein kehtais taukojakaan pitää kun toiset on odottamassa vuoroaan. Tulee liian urakkamaista koko touhusta.

• rouva abcd kirjoitti:

olit vuosi sitten yksinhuoltaja ja nyt tukevasti liitossa :DD.

vaan. Kyllä se on ihan sama vanha liitto, joka oli vaan pari vuotta eksyksissä.

• muistutus

Minullakin on vielä pari matonpätkää, jotka pitäisi pestä. Tänään olen tehnyt kukkalaudan sekä kuistille, että parvekkeelle, istuttanut taimia. Minulla koko kesä on pelkkää istuttamista, aina on siemmeniä itämässä ja koulittavaa riittää.
        Muuten kumma juttu, siemenpusseissa luvataan 70% itävyys, kun heittää koko pussin multiin saattaa tulla muutama taimi, olisiko lipsahtanut 0 liikaa lupauksiin.

• Hieno päivä aloittaa kesäloma ;)

Tuolla pihalla aamun hyörin ja pyörin hommia tehden.

Siivoaminen muuten on himohommaa, mutta nuo vaatekaapit...huh huh, ne on niin pakkopullaa kuin vaan olla voi.
      Toukokuussa ne siivosin ja alkaa näyttää aika epätoivoiselta taas. En tajuu, miksi en osaa pitää hyllyjä järjestyksessä.
      Eipä niitä kukaan muu, kuin minä ole katselemassa, joten en anna sen häiritä tämän enempää ;)

Päivi ja Päivikki...HaliOnnittelut!

• Päivi-Päivikki

onnitteluista!

Omat vaatekaappini saivat kyytiä eräänä sadepäivänä ja liki kolme jätesäkillistä tavaraa lähti pois.

• mumetsukka

akkunanpesu :( Se jos mikä on meikälle pakkopullaa....sitteku vielä työkseenki pittää niitä rapata. Ohan se sitte kiva ku puhasta saanu aikaseks, mut miks son nii vaikee se hitsin alotus.

• Pirre*

Pitäisi keksiä joku aloitus -starttinappula, piip vaan ja koneet käynistyisivät sikäli. :)

• Roosa

Ikkunat pitäisi juhannukseksi pestä.

Aitta pitäisi siivota.

Joku talvitakkikin roikkuu naulakossa, pitäisi sekin naftaliiniin tuikata.

Kai jos ei ajattelisi, että pitäisi ja pitäisi, vaan saan ihanaa nyt saan tehdä, niin sujuisikohan hommat kuin tanssi vaan. Kannattaisikohan kokeilla tuota sykoloogiaa.

• on muitakin, vitkastelijoita.

Nyt kun ihmiset ovat kertoneet omat vitkastelun kohteet, - niin olen löytänyt niistä kaikki omani :)

P.s. mulla taitaa olla yhteinen nimittäjä omille vitkasteluilleni, - laiskuus ja saamattomuus..:/

*vai olisiko vanhuus hmmm.*

• vitkastelija,

jolla on tapana lykätä hommat viime tippaan. Jäin lomille viikko sitten ja tein pitkän listan tekemättömistä töistä. Lista on pitkä, jotain olen saanut aikaan, mutta mahdanko päästä listalla edes puoleen väliin? Tiedän, että viivaan osan hommista yli "tarpeettomina" ;) Esimerkkinä voisin sanoa, että istutin tänään vasta kesäkukkia, sipulitkin ovat vielä pois maasta...
      Eilen ostin virikkeeksi uudet ikkunanpesuvälineet, että saisin itseäni niskasta kiinni niinkin ikävässä asiassa aloittaa, kun ikkunanpesu on :D
      Ei ikkunanpesu kuitenkaan ole ollenkaan niin ikävää puuhaa, kun vaan saa jostakin sen alku-inspiraation.

• Eli pölyjen pyyhkiminen..:/ Voi hitto, ku sitä kertyy..On kyl monta muutaki vielä,mut toi oli ykkönen..

• Karoliina 55

No se ikkunan pesu mullakin,en ole vielä koko keväänä pessyt kertaakaan,aina jollain tekosyyllä olen sen siirtänyt..mutta tällä viikolla se on tehtävä.
      Aioin tänään,mutta sain päähäni öljytä puutarha kalusteet,eli keksin taas muuta,kukkapenkkikin kaipaisi kuopsuttamista,että pahalta näyttää.

• turheempaa

Tuo ikkunanpesu.

Huolimatta ylimmän kerroksen asunnosta pitää keskustan liikenne huolen niiden pölyyntymisestä.

Alkuun vaimo hilseili pesusta mutta olen hyväksyttänyt 3-vuoden rytmin.

Keväisin saan kuulla keittiön itäikkunasta mutta kestän sen.

• En viitsi aloittaa niiden luettelemistakaan. ;))
      Useimmat hommat sujuvat ihan hyvin ja tulos tekee tyytyväiseksi... kun vaan saa ryhdytyksi.

Keksipä sinä se käynnistysnappi, sen patentoimalla voisit rikastua. Osuit näköjään todelliseen "markkinarakoon".

Tervaa en ole juonut, mutta lapsuudessa jouduin muistaakseni ainakin kerran maistamaan pikiöljyä kuuman maidon kanssa lusikasta yskänlääkkeenä. Se maistui pahalle.

• Pirre*

on osoittanut sen etten ole poikkeus säännöstä :)

Kivaa ja helpottavaa..

• Pirre*

kylläpä helepotti, - ja sain paperihommatkin kondikseen tänä iltana.

Hyvää yötä.

• namisuku

...Ällö Viikottainen LattianPesu=(
      On Eläimiä moneen lähtöön, Ihmisiä "ramppaa" pitkin päivää, jos hyvin sattuu ja Pikkuset eivät niitä kenkiä muista sinne eteiseen aina jättää, vaikka kuinka (tolkutan):(D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      339
      1225
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      404
      1135
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      915
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      827
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      812
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      756
    7. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      103
      694
    8. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      685
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      680
    10. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      676
    Aihe