Jos jollakulla on tollainen härveli käytössään, niin innolla ottaisin kokemuksia vastaan?! Onko hintansa väärti, pitääkö siis tosiaan hajut sisällään?
Paljonkohan ne lisäkasetit mahtaa maksaa, kun en löydä niille hintaa netistä enkä lehtimainoksista (liikkeessä ei olla vielä käyty) ja montako vaippaa mahtuu aina yhteen kasettiin? Onko siis täysi esim. yhdessä päivässä, jolloin ainakin pidemmän päälle hinta kipuaa varmasti taivaisiin..
Eli tosiaan kokemuksia kaivataan, sekä puolesta että vastaan! Kiitos
Vaipparoskis
9
3350
Vastaukset
- ällikkä
"Vuoden turhakkeksi" eli turhimmaksi tuotteeksi markkinoilla pari vuotta sitten. Saman arvonimen on saanut mm. sähköinen nenänkarvan poistaja.
- evian
Siltä se kieltämättä vähän kuulostaakin (paitsi jos ihan oikeasti toimii), mutta mies innostui kovasti kun kerroin että tollasiakin olisi olemassa :)
- vaikkaroskis
ollut jo vuoden ja olen ollut tyytyväinen siihen. Itse ei sitä hommattu vaan saatiin lahjaksi. Kasetit maksaa noin 10 euroa kpl ja meillä kestää yleensä yksi kasetti varmaan kuukauden päivät kun siihen laitetaan vain kakkavaipat. On ollut meillä käytännöllinen kun ei sitten tarvitse joka päivä roskista kiikutta ulos. Mahtuiskohan tuohon roskikseen noin 20 vaippaa.
- evian
Eli ei se loppujen lopuksi mikään kamala raharosvo ole hyötyihin nähden. Lähinnä juuri niille kakkavaipoille ollaan itsekin ajateltu ettei tarvitsisi joka päivä roskiksia tyhjentää.. Kiitos tiedoista!
- evian
Eilen kävin kiertelemässä kauppoja ja tekemässä vielä viimeisimpiä hankintoja vauvan tuloa varten, niin olikin tuo vaipparoskis tarjouksessa niin pakkohan se oli sitten kotiin kantaa :D
Ainakin tuolla liikkeessä lisäkasetit maksoi 11,90€ ja kolmen paketti oli n.22€ (mutta näitä oli ainaskin nyt vaan isompaa kokoa)- meillä on kans
Jos täysimetät puolivuotiaaksi, kuten suositukset ovat, niin eipä tuolla ole vielä aikoihin käyttöä. Vasta, kun kiinteät tulevat käyttöön, alkaa se kakkakin haista(!) :)
Mukavaa loppuodotusta - evian
meillä on kans kirjoitti:
Jos täysimetät puolivuotiaaksi, kuten suositukset ovat, niin eipä tuolla ole vielä aikoihin käyttöä. Vasta, kun kiinteät tulevat käyttöön, alkaa se kakkakin haista(!) :)
Mukavaa loppuodotustaEi ole kyllä aikomustakaan (täys)imettää puolivuotiaaksi asti, mutta hyvä tietää. Kiitos!
- Mamma Mia
Hankin, koska hoitopoyta 2. kerroksessa, eika jaksa joka kerta kakkavaippaa alkaa raahata alakertaan ja siella roskikseen ja roskis roskikseen.
Eli, ei todellakaan ole mikaan turhake. Turhakkeeksi varmaan sanovat ne, jotka asuvat pienessa asunnossa, roskis kadenulottuvilla ja talon roskis heti ovenpielessa ;-)
Ja, kylla imetetyn vauvan kakkakin haisee, hajuaistien herkkyydessa on tietenkin eroja.- evian
Ainakaan itse en ole vielä tavannut yhtäkään vauvaa, jonka kakka ei haisisi ;) Tottakai siihen varmasti tottuu(/turtuu?!?), mutta kyllä se vaan kuitenkin aina haisee ainakin minun nenään :D
Meillä omakotitalo niin sitä talon roskista ei ole noinkaan lähellä ;) eikä ulkonakaan viitsisi seisottaa haisevia vaippoja pitkiä aikoja niin siksi hankittiin vaipparoskis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703