Voittoa odotellessa...

zlatan pokerihimova

Kyllä pokeri on sitten mainio peli! Voitan pikkuturnauksia ja sittareita tasolla 15 - 50 dollaria päivittäin. Mutta kun kokeilen 200 dollarin turnauksia niin tipun kuin ellun kanat keskivaiheella! Eniten vituttaa kun en tee omia virheitä, vaan eilenkin sunday warmupissa preflop korottelun jälkeen vastustaja menee all in ja mulla AA! Vitun donkey! Jos hän yhtään seuras riidejä sen ois pitänyt huomata että olen tiukka ja kova pelaaja joka ei roskakäsillä pilaa hyvää peliä!!annoin kaikki vihjeet hänelle että hän on jäljessä 100-0 mutta ei hänet palkitaan turnin kolmesella joka antaa tripsit aasille!! Ei jumavidu! Muutenkin huonoilla pelaajilla tuntuu käyvän tuuri!! prkl! Mitä tää aasi luuli mulla olevan? kakkospari?! Voi vidu ku jotkut pitäisi tervata, höyhentää ja laittaa pumppu perseeseen.

11

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..................

      Nähtävästi, jos oletat, että voitat edes A-A:lla takuuvarmasti vastustajan käsikortit.

      Mitä tulet tänne itkemään jos sulle sattuu se noin 1/5 kerrasta, että alipari voittaa yliparin? Sitä sattuu kaikille.

      • muuten näyttää

        käsikorttinsa milloin haluaa. Vaikka tuossa kun pistää ite all-in preflop AA:lla eikä halua keneltäkään maksua.

        Tosin tuossa kyseisessä tilanteessahan se ei toimisi kun toinen on jo allarit vetänyt.

        Mutta noin niinkun yleensä? Ainaski livenä on mahdollista näyttää kortit, ei varmaankaan netissä. Mutta onko se siis sallittua?


    • aloittajan elämää

      Oltiin eilen vaihteeksi isossa turnauksessa. Blindit olivat jo melkoiset ja isot rahat odottivat. Pöytä oli aika passiivinen ja isot korotukset saivat pikkustakki-heebot kippaamaan.
      Mulla oli toiseksi isoin stakki jonka olin rakentanut all ineilla flopin saleteilla. Muuten kippasin herkästi flopin jatkolyönnit koska halusin antaa kuvan heikosta pelaajasta, samalla kun odottelin sopivaa uhria (pöydän isoin stakki). Korotan alkupositiosta 3 x BB JQ:lla ja isostakki ainoana maksaa napilla. Floppiin tulee 4 7 J rainbow. Lyön heikon vajaa kaksi potillista jotta isostakki voisi re-raisella tai all inilla saada mut "kippaamaan". Ja niin isostakki lyö allit. Minulta lähtee helmuthimainen insta-maksu ja kaveri näyttää hädissään taskuysit! Mutta eipä kaverilla kuitenkaan mitään hätää kun turni antaa sille kolmannen ysin ja gg wellplayed asshole mothafucker! Kaveri chipleaderiksi ja aamulla tarkistin että tää mua parempi pelaaja oli muutaman tonnin saanut hyvällä pelillään rolliinsa. Vidu ku joskus pysyis edellä itteensä huonommista pelaajista! Oon sinut itteni kaa jos joku kusettaa mut tippumaan, mutta kun sellaista ei ole tapahtunut puoleen vuoteen! Olen aina 6-0 edellä kun toinen saa jonkun vitun runnerrunnerin!!"#% Mutta minulla on aikaa..ja en viitsi pelaamista lopettaa kun luen pöydän täydellisesti ja ilman vastustajien munkkeja olisin maailman top-10 highstakes pelaajia tienesteillä. ROI on edelleen 50 ja tasaisesti pystyy kotiuttaa pari tonnii kuukaudessa. Mutta vidu vidu vidu se 100tonninen tulee ennen syksyä!! uskokaa prkl!!

      • huono jakso taaas

        Nyt kun ei mikään onnistu, niin tuollaisessa tilanteessa, kun floppaan sattumalta ylimmän parin, niin ei silläkään voita. Nytkin floppiin tuli 78Q, ja mulla napilla AQ, vain maksoin, koska huonolla kaudella tuolla ei floppaa mitään. Eikös vihu saanu suoran 6-10 ja siihen peli loppui.


      • The Rat
        huono jakso taaas kirjoitti:

        Nyt kun ei mikään onnistu, niin tuollaisessa tilanteessa, kun floppaan sattumalta ylimmän parin, niin ei silläkään voita. Nytkin floppiin tuli 78Q, ja mulla napilla AQ, vain maksoin, koska huonolla kaudella tuolla ei floppaa mitään. Eikös vihu saanu suoran 6-10 ja siihen peli loppui.

        Huono jakso? Kuulostaa enemmän huonolta peliltä.

        Vihulla suoran veto ja halvalla pääsee näkemään. Sinulla kärkipari ja päästät vetelijät mukaan?

        Onneksi olkoon.

        Kerrotko vielä missä pelaat, olisi kiva käydä vilkaisemassa... :)


      • huono jakso
        The Rat kirjoitti:

        Huono jakso? Kuulostaa enemmän huonolta peliltä.

        Vihulla suoran veto ja halvalla pääsee näkemään. Sinulla kärkipari ja päästät vetelijät mukaan?

        Onneksi olkoon.

        Kerrotko vielä missä pelaat, olisi kiva käydä vilkaisemassa... :)

        Vihu olisi sen katsonut, vaikka olisin vedellyt miten vain sen. Katsos kun on sen verran oppinut, että kun ei voita niin ei voita. Äsken tein talletuksen, ehkä nyt voitan taas vähän aikaa..


      • The Rat
        huono jakso kirjoitti:

        Vihu olisi sen katsonut, vaikka olisin vedellyt miten vain sen. Katsos kun on sen verran oppinut, että kun ei voita niin ei voita. Äsken tein talletuksen, ehkä nyt voitan taas vähän aikaa..

        Kerro vielä missä pelaat. Tulen mieluusti pelaamaan samaan pöytään... :)

        Yleensä onnesta puhuvat ihmiset, jotka eivät osaa matematiikan perusteita. Itsekin kuvittelin vielä yläasteella, että korttipeleissä, kuten elämässäkin on jostain ulkopuolisista syistä johtuvia huonompia jaksoja. Sitten sitä vaan järki vähän kasvoi, ja tajusi että ne huonot jaksot johtuvat pääsääntöisesti omasta asenteesta ja omista virheistä.

        Ja juuri noinhan sinäkin pelaat. Asennoidut siten, että häviät varmasti, joten pelaat täysin perseelleen. Yllättäen sitten häviät varmasti.


      • huono jakso
        The Rat kirjoitti:

        Kerro vielä missä pelaat. Tulen mieluusti pelaamaan samaan pöytään... :)

        Yleensä onnesta puhuvat ihmiset, jotka eivät osaa matematiikan perusteita. Itsekin kuvittelin vielä yläasteella, että korttipeleissä, kuten elämässäkin on jostain ulkopuolisista syistä johtuvia huonompia jaksoja. Sitten sitä vaan järki vähän kasvoi, ja tajusi että ne huonot jaksot johtuvat pääsääntöisesti omasta asenteesta ja omista virheistä.

        Ja juuri noinhan sinäkin pelaat. Asennoidut siten, että häviät varmasti, joten pelaat täysin perseelleen. Yllättäen sitten häviät varmasti.

        Pelaan sittareita lähinnä, voit toki tulla pelaamaan samaan jos haluat..
        Kyllä toi asia on ensin todettu ja sitten vasta uskottu, eikä toisinpäin.


      • hyvä jakso
        The Rat kirjoitti:

        Kerro vielä missä pelaat. Tulen mieluusti pelaamaan samaan pöytään... :)

        Yleensä onnesta puhuvat ihmiset, jotka eivät osaa matematiikan perusteita. Itsekin kuvittelin vielä yläasteella, että korttipeleissä, kuten elämässäkin on jostain ulkopuolisista syistä johtuvia huonompia jaksoja. Sitten sitä vaan järki vähän kasvoi, ja tajusi että ne huonot jaksot johtuvat pääsääntöisesti omasta asenteesta ja omista virheistä.

        Ja juuri noinhan sinäkin pelaat. Asennoidut siten, että häviät varmasti, joten pelaat täysin perseelleen. Yllättäen sitten häviät varmasti.

        Taas se nähtiin, kuten sanoin, tein talletuksen aamulla, nyt korttini osuvat pöytäkortteihin kummasti. Yleensä ei ollenkaan tai muuten menee pieleen.
        Nyt tulen mielelläni pelaamaan kanssasi, voitan huonommillakin korteilla.

        Kyllä mua jo etukäteen huvittaa, kun joskus tulevaisuudessa selviää, että huijausta näillä saiteilla harrastetaan, nää osaavat pelaajat ovat sitten varmasti ylpeitä omasta osaamisestaan. Tottakai siellä joidenkin on voitettava, muuten näitä puolestapuhujia ei olisi.


      • hyvä jakso
        hyvä jakso kirjoitti:

        Taas se nähtiin, kuten sanoin, tein talletuksen aamulla, nyt korttini osuvat pöytäkortteihin kummasti. Yleensä ei ollenkaan tai muuten menee pieleen.
        Nyt tulen mielelläni pelaamaan kanssasi, voitan huonommillakin korteilla.

        Kyllä mua jo etukäteen huvittaa, kun joskus tulevaisuudessa selviää, että huijausta näillä saiteilla harrastetaan, nää osaavat pelaajat ovat sitten varmasti ylpeitä omasta osaamisestaan. Tottakai siellä joidenkin on voitettava, muuten näitä puolestapuhujia ei olisi.

        Heitin tossa ruutuun yhen pienen käteispöydänkin kahden sittarin lisäksi ja heti kättelyssä sain AKs käteen, korotin vähän, yksi lähti mukaan. Floppiin tuli JQT, sökötin ja vihu korotti ja koroteltiin koko ajan, vihu oli saanut suoran 9-K. Näin helppoo se on välillä kun tekee vaan talletuksen.


      • 123456yhjkl

        Veikkaanpa vaan että hellmuthmaisinta sinussa on tuo jatkuva valittaminen ja luulot itsestäs. Hellmuthilla vaan sentään on katettakin niille luuloille omasta erinomaisuudestaan pokerissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe