Tietääkö kukaan mistä löytyisi maisematapettia. Haluaisin makuuhuoneeseeni raukean, Afrikan auringon laskun värimaailman.
Tai mistä löytyisi sellainen juliste, senhän voisi suurennuttaa seinälle.
Vai tiedätkö jotain muuta vaihtoehtoa tallaisen tunnelman luomiseksi.
maisematapetti?
6
1164
Vastaukset
- Löytyi
Jos haet googlella netistä,esim 'maisematapetti' löytyy mm. www.photowall.eu. Joskus hesan rautatieaseman tunnelis oli liike josta sai ostaa ja tilata. Rempan myötä kai muutti muualle. Varmaan löytyy jostain suomessa.
- löytyi
www.rakentaja.fi maisemaa jos vaikka minkälaista.
- Katsokaa
Suosittelen ehdottomasti, että katsotte Torista. Löytyy hyviä maisematapetteja mielestäni todella edulliseeen hintaan. Löytyy myös tuo afrikka tapetti, jota alkuperäinen kysyjä kysyi. Itse ostin juuri sen.
Eli menkää osoitteeseen Tori.fi ja kirjoittakaa hakukenttään koko seinän tapetti - fduktdutf
Minä tilasin phptowallilta kaksi tapettia. Toinen oli oikein hieno ja väri vastasi kuvia. Toinen puolestaan oli sävytään kellertävä ja likainen. Valitettavasti sen huomasi kunnolla vasta seinässä. Uusikisi menee ja phowall ei korvaa mitään. Olkaahan varovaisia!
- fduekjbuyv
Ja jatkan edelliseen viestiini: photowall korvasi kuin korvasikin minulle uuden vastaavankokoisen tapetin. Joten on siellä asiakaspalveluakin :)
- aetghad ta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15010909
- 525210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452423- 302113
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131681Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421524Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301221Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317882